Radiohead en aanverwante projecten

Ja, na 6u toch schrik dat het niet correct was dus nog eens geprobeerd. Ik wacht geduldig af.
Ik zou voor de zekerheid dan even mailen (naar Waste?).

Important: please take time to double check your details as you only get one chance to register.

You must only register once, using your own, correct details. Otherwise you risk your registration being invalidated.

Ik denk dat het komt omdat ze tussen de verschillende services gebruik maken van een asynchroon berichtenverkeer waardoor de systeem dus aanmelding per aanmelding afgaan in plaats van parallel. Als het goed is geen zorgen, gewoon geduld!

Ik denk dat het komt omdat ze tussen de verschillende services gebruik maken van een asynchroon berichtenverkeer waardoor de systeem dus aanmelding per aanmelding afgaan in plaats van parallel. Als het goed is geen zorgen, gewoon geduld!
Dat snap ik dan weer niet. Denk dat de mijne om 1 na 11 al buiten was. Speciaal te laat een meeting voor in gedoken. 😅

Ik heb me ook in de eerste minuut ingeschreven en nog niks ontvangen. Hoop dat alles goed gegaan is..

Na Berlijn nu ook het berichtje en mail gekregen voor Madrid. Onze voorkeur was Londen. Hopelijk komt deze ook nog.
Wat een gedoe toch weer allemaal.

Waste even mailen want je wil je telefoonnummer niet laten blokkeren door te vaak te registreren. En misschien bij je provider even checken of je een block op berichten van buitenlandse nummers hebt.

Users who are viewing this thread