Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, dat is dan lastig. Ik zou ze graag op LL willen zien, maar vraag me af of dat werkt. Wat zou een realistische toffe zaal zijn in NL voor meerdere data? Ik denk dat dan de Ziggo overblijft. En dan weet ik niet of ik het nog zo tof ga vinden als los concert.
De capaciteit in Madrid 17.500, Bologna 20.000, London 20.000 en Kopenhagen 16.000 en Berlijn 17.000.
Ik vond ook in 1995 het optreden in Paradiso gaver dan op LL. Al was dat ook fantastisch.
Ja, dat is dan lastig. Ik zou ze graag op LL willen zien, maar vraag me af of dat werkt. Wat zou een realistische toffe zaal zijn in NL voor meerdere data? Ik denk dat dan de Ziggo overblijft. En dan weet ik niet of ik het nog zo tof ga vinden als los concert.
De capaciteit in Madrid 17.500, Bologna 20.000, London 20.000 en Kopenhagen 16.000 en Berlijn 17.000.
Ik vond ook in 1995 het optreden in Paradiso gaver dan op LL. Al was dat ook fantastisch.
Geert Zagers, HUMO’s Popculturo, fileert elke week een fenomeen. Deze week: Gen Z heeft Radiohead ontdekt –net op tijd voor hun recent aangekondigde tournee. ‘Net omdat het geen voor de hand liggend favoriet nummer is, is het de keuze waarmee de Radiohead-kenner zich al jaren onderscheidt van de...
Viel helemaal niet mee. In dat jaar had vrijwel mijn hele groep, 20 man, geen kaart bij de eerste kaartverkoop. Het was nog een crime om kaarten te krijgen later.
Het ging niet over de kaartverkoop maar of mensen maar voor 1 artiest zouden komen en niet het hele weekend blijven. Dat viel bij BE mee.
Maar de kvk is inderdaad al jaren een gedoe...ik wacht tegenwoordig gewoon op doorverkoop tickets
Roept wel de vraag bij me op wat het % is dat van do tm ma blijft. Plus wat het aantal bezoelers is op de do, vrik, zza en zo. Is daar iets zinnigs over te zeggen?
Roept wel de vraag bij me op wat het % is dat van do tm ma blijft. Plus wat het aantal bezoelers is op de do, vrik, zza en zo. Is daar iets zinnigs over te zeggen?
Volgensmij is het mensen dat er van begin tot eind bij is bij Lowlands wel extreem hoog, en de cijfers voor hoeveel mensen er op donderdag/vrijdag zijn zal MOJO wel paraat hebben. Zondagavond/nacht is wat meer giswerk maar zullen ze ook wel goede inschatting van kunnen doen.
Volgensmij is het mensen dat er van begin tot eind bij is bij Lowlands wel extreem hoog, en de cijfers voor hoeveel mensen er op donderdag/vrijdag zijn zal MOJO wel paraat hebben. Zondagavond/nacht is wat meer giswerk maar zullen ze ook wel goede inschatting van kunnen doen.
Als ik naar de bezetting op de camping kijk is denk ik (ruim) 75% van de camping al gevuld op donderdagavond. Ook de groepscampingplekken waren al bijna allemaal bezet.
Op zondagnacht/maandag ochtend stonden ook nogsteeds ongeveer 75% van de tenten voor mijn gevoel.
Antony Szmierek is misschien wel de meest oprechte artiest van het moment. Zijn eerlijke muziek is, zoals hij het zelf zegt, "oprechtheid in volle vaart – een plek waar mensen echt contact kunnen maken." Festivals als Into The Great Wide Open maakten al kennis met deze dichter, schrijver en...
www.melkweg.nl
Voor de fans en degene die hem gemist hebben (ja, iedereen ) op LL
Nee jo zijn toch niet van die K-Pop of Taylor Swift kids? Volgens mij is LL inderdaad veel liefhebber en een feestje er bij. Combi kan toch ook gewoon prima.