Refused is een dagje later makkerEven kijken wat de stand van zaken is:
25 sept Better Lovers @ 013, Tilburg
6 okt Refused @ 013, Tilburg
25 okt Wormrot @ Hall of Fame, Tilburg
1-2 nov Les Nuits Botanique @ Botanique, Brussel (de vrijdag boeide me niet zo)
5 nov Clipse @ 013, Tilburg
7 nov King Gizzard & The Lizzard Wizzard @ Brabanthallen
14 nov Swans @ Nobel, Leiden
20 nov Fcukers @ Tolhuistuin, Amsterdam
3 apr Full of Hell @ Effenaar
Een Scandinavisch festival aankomende zomer is ook in overweging, maar ik ben nog niet uit over welke.
Typo.Refused is een dagje later makker
Brabanthallen is wel Den Bosch he DaveWeer een update. Ik blijk dus de hele tijd onwijs dom te zijn geweest door te denken dat RockIt op 9 november was. Blijkt het op 8 november te zijn en dat betekent wat voor de planning...
6-9: Pom Poko, Hålogalandteater
9-10: Årabrot, Blårock
11-10: Axel Skalstad Memorial Show, Goldie (met Krokofant & WIZRD, Aiming for Enrike, Gouldian Finch, Insomniac Bears en Fredrik Skalstad)
28-10: Foxwarren, Zonnehuis
29-10: The Red Clay Strays + Early James, Paradiso
3-11: Mirador, Tolhuistuin
5-11: Perfume Genius + Hand Habits, Paradiso
7-11: King Gizzard & the Lizard Wizard & Sinfonia Rotterdam, Brabanthallen
8-11: RockIt (o.a. Hiromi's Sonicwonder, Arooj Aftab & Metropole Orkest en Makaya McCraven), De Oosterpoort
9-11: Le Guess Who?, heel Utrecht (o.a. BIG | BRAVE, Ali Sethi & Nicolás Jaar en Unwound)
10-11: Unwound + Chris Brokaw, Vera
10-11: Turnstile + The Garden + High Vis, AFAS Live
12-11: Alex Henry Foster & the Long Shadows, De Helling
3-12: Mew + Snuggle, Sentrum Scene
Dit is echt een grap die ik niet snap, haha.Brabanthallen is wel Den Bosch he DaveDat is een mooie rits Nederlandse shows zo!
Ik denk ook niet dat het een grap is, maar meer een misverstand. Het lijkt door de opmaak of er staat Rotterdam, Brabanthallen. Terwijl het Sinfonia Rotterdam is. Ik snap de verwarring.Dit is echt een grap die ik niet snap, haha.
Enige goede reden om naar Nederland te gaan![]()

Wie zegt dat ik voor alles reeds een ticket heb?Zie dit topic?

Hé hé hé, je moet helemaal niks van me, alleen komt het principe op hetzelfde neer. Passeren hier ook vaak genoeg lijstjes waarbij de tickets nog niet zijn aangeschaft, alleen ik durf wel met zekerheid te zeggen dat jij de enige bent die het iedere keer op een paar dagen laat aankomen.Ik moest van @wenteldave mijn planning verplaatsen naar hier. Maar het feit dat ik ze hier zet, wil niet zeggen dat ik voor alles al tickets gekocht heb. Ik koop eigenlijk heel vaak mijn tickets pas enkele dagen tot enkele uren maar op voorband, omdat er teveel vaak wijzigt. Zoals nu ook. De planning hier onder is 2 dagen geleden gemaakt maar ik heb nu al wijzigingen. Meer daarover later
Hierbij de planning tot december. December moet ik nog uitwerken.
Bekijk bijlage 15732
Reeds veranderd: ik heb Wolfheart en Feuerschwanz op 3 en 4 oktober geschrapt en ga in de plaats naar Keep It True Rising in Posthalle Würzburg met als headliners Destruction en Pretty Maids. Feuerschwanz stel ik wel uit naar 10 oktober wanneer ze in Hannover spelen
Meestal*Hé hé hé, je moet helemaal niks van me, alleen komt het principe op hetzelfde neer. Passeren hier ook vaak genoeg lijstjes waarbij de tickets nog niet zijn aangeschaft, alleen ik durf wel met zekerheid te zeggen dat jij de enige bent die het iedere keer op een paar dagen laat aankomen.
Kennen jullie dat gevoel als je 's avonds thuis komt van een etentje en je kijkt in de spiegel en je ziet etensresten in je baard zitten?Meestal*
Ja, er wijzigt te vaak vanalles. Ook af en toe pas aan de deur, wat duurder is uiteraard. Maar als iets dreigt uit te verkopen, doe ik ook al eens zot hoor
Arch Enemy in de AB bv dreigde uit te verkopen (maar is denk ik nog steeds niet uitverkocht) dus heb ik tickets voor gekocht toen snel. Of ik effectief ga, weet ik nog niet. Met Gothenburg erbij die week is het al druk genoeg. Dus AE voor de zekerheid ingepland in Berlijn. Ik moet dat weekend zoinzo voor mijn werk in Berlijn zijn. Dus voilla. Of ik ze daarna nog in de AB ga zien? Hangt van mijn tijd af. Anders Ticketswap
Ok begrepen. Ik zou nu eigenlijk wat moeten zeveren om een volgend woord te kunnen gebruiken. Want het woord (of de uitdrukking) die ik nu wil gebruiken, volgt vaak na uitgelegd te hebben waarom je het niet eens bent met iemand maar dan dmv die uitdrukking/dat woord, geef je aan er toch aandacht aan te zullen geven. Maar heb geen idee wat ik kan inbrengen. Hoe dan ook, vanaf nu zal ik hoe dan ook gebruikenKennen jullie dat gevoel als je 's avonds thuis komt van een etentje en je kijkt in de spiegel en je ziet etensresten in je baard zitten?
Of als je naar het toilet gaat en je komt erachter dat je gulp open staat?
Het zijn van die situaties waarin je achteraf gewild had dat iemand je erop gewezen had, ook al is het dan eventjes gênant.
En ik begin nu een beetje dat gevoel bij jou te krijgen, Won. Toegegeven: het is een stuk minder gênant dan bovenstaande voorbeelden. Maar die gebruikte ik om even een beeld te schetsen. Waar het om gaat is: ik zie je heel vaak 'zoinzo' schrijven. Maar zoinzo is geen woord. Je bedoelt waarschijnlijk 'sowieso'.