Lowlands 2025

praktische vraag; hoe is de route van de parking naar bijv groepscamping bovenaan? Bij DTRH is dat voornamelijk pollen en gras wat de bolderkar niet leuk vind

Lijkt trouwens wel dat groot gedeelte van Camping 1 nog vrij is voor gewone kampeerders toch?
46514.jpg

Oke, het terrein ziet er elk jaar nog strakker gestyled uit. Nieuwe Lima inderdaad mooi. Nieuwe India is een aubergine Heineken, tja... En de Heineken zelf blijft nog altijd dezelfde Heineken. Dat bier/wijn-café ziet er schitterend uit, wsl niet het bruine café waarop ik stiekem hoopte, maar dat is allemaal prima. Veel toffe hangplekken, veel kunst. Ik ben tevreden. :giggle:

Wie denken jullie dat die "???" wordt als b2b met Oberman als afsluiter van de Armadillo maandagochtend? 3voor12 suggereert zijn broertje maar heb eigenlijk geen flauw idee wie dat is

Die nieuwe India lijkt wel heel veel op een roze variant van de nieuwe Fuzzy op DTRH of zie ik dat verkeerd?

Over dat lijsstrekkersdebat, gaat niet door:

• Leuk
Waarderingen: olifantengras en 1-2-3-4
Maar als ik zo naar die nieuwe India kijk, vind ik m verdacht veel lijken op die van vorig jaar, maar dan met een ander kleurtje. Die tenten(zie ook bijv de Heineken of de Fuzzy op DTRH) zijn allemaal ongeveer hetzelfde. Ik vind het vreemd dat ze zeggen dat hier veel meer gewicht in kan. Tenten met een echt groot draaggewicht zijn meer zoals de bravo en alpha, die gewoon flinke truss-structuren gebruiken om die tent te bouwen

Over dat lijsstrekkersdebat, gaat niet door:
Lekker geheim ook als ie het zo verkondigt, handige Harrie.

Ik heb niet veel op met Dassen, maar Massive Attack: kan ermee door. Zelfde geldt voor de stevige klassieke muziek!

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 12-8-2025, 17:29:53

• Totaal Aantal Resale Tickets: 834
• Laagste Prijs: €254.49
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €325.65
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 478
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 356
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €254.49, €255.00, €259.08, €260.10, €262.14, €264.18, €264.69, €265.12, €265.18, €265.19

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 662
- Gemiddelde Prijs: €326.03

Type: Regular
- Aantal Tickets: 128
- Gemiddelde Prijs: €325.63

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 14
- Gemiddelde Prijs: €305.98

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 26
- Gemiddelde Prijs: €331.40

Type: Sponsor
- Aantal Tickets: 4
- Gemiddelde Prijs: €295.54

praktische vraag; hoe is de route van de parking naar bijv groepscamping bovenaan? Bij DTRH is dat voornamelijk pollen en gras wat de bolderkar niet leuk vind
Grind bij de parkeerplaats, gras voor de ingang, daarna met asfalt de brug over tot de camping. Laatste meters gras uiteraard.

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 12-8-2025, 17:29:53

• Totaal Aantal Resale Tickets: 834
• Laagste Prijs: €254.49
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €325.65
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 478
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 356
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €254.49, €255.00, €259.08, €260.10, €262.14, €264.18, €264.69, €265.12, €265.18, €265.19

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 662
- Gemiddelde Prijs: €326.03

Type: Regular
- Aantal Tickets: 128
- Gemiddelde Prijs: €325.63

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 14
- Gemiddelde Prijs: €305.98

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 26
- Gemiddelde Prijs: €331.40

Type: Sponsor
- Aantal Tickets: 4
- Gemiddelde Prijs: €295.54
Zijn er een stuk minder alweer. Iedereen slaat nog even z'n slag.

Staat de muziek bij de Armadillow een beetje hard in de nachten? Ik meen me te herinneren dat ik die area vooral een beetje een clusterfuck vond van geluiden uit andere tenten, maar nu zie ik dat de legende St. Paul er staan op de zondag, en gezien ik (naast Thys) wat minder andere acts heb die nacht, wil ik daar misschien mijn laatste energie verspillen. Maar, ik herinner me helemaal niet dat het daar zo "aan" was afgelopen jaar. Klopt dat, of heb ik het verkeerd onthouden?

2017, was inderdaad niet best, terwijl je denkt dat ze beter kunnen. Wat toen wel een gaaf jaar was toen ze net uit elkaar waren en dat zowel The Mars Volta en Sparta die daaruit voortkwamen op LL speelden. Was 2003 en TMV had net Deloused in the comatorium uit. Wauw 🤩
Nice! Ik heb TMV gelukkig op BKS gezien in 2023. Had ze bijna overgeslagen omdat ik ATDI zo beroerd vond live. Gelukkig niet gedaan want ik vond het ontzettend goed toen. Veel plezier dit weekend!

• Confetti
Waarderingen: @Marc
Staat de muziek bij de Armadillow een beetje hard in de nachten? Ik meen me te herinneren dat ik die area vooral een beetje een clusterfuck vond van geluiden uit andere tenten, maar nu zie ik dat de legende St. Paul er staan op de zondag, en gezien ik (naast Thys) wat minder andere acts heb die nacht, wil ik daar misschien mijn laatste energie verspillen. Maar, ik herinner me helemaal niet dat het daar zo "aan" was afgelopen jaar. Klopt dat, of heb ik het verkeerd onthouden?
De Armadillow is een heel lastige plek om te draaien (uit betrouwbare bron, dat vindt de genoemde legende zelf ook). Men is daar toch anders met elkaar bezig dan bij een dj in een tent. Op het kleine dansvloertje en de verhogingen voor de booth wordt wel gedanst en gefeest, maar het is veel uitbundiger bij The Floor op BKS, om maar eens een vergelijking te maken met een andere plek waar St. Paul altijd draait. Ik ben er zelf altijd bij als hij ergens draait, maar in de Armadillow ga ik na een uur of anderhalf meestal ook elders verder kijken.

Je herinnering klopt waarschijnlijk dus wel, maar laten we voor een kentering zorgen daar. ;-)

Users who are viewing this thread