Sport algemeen

Ik weet ook hoe diep mijn club in mijn geworteld is. Heel sneu voor de fans van Vitesse.

Ik weet ook hoe diep mijn club in mijn geworteld is. Heel sneu voor de fans van Vitesse.
Vitesse heeft mijn club Twente nog belachelijk gemaakt met een tifo toen wij degradeerden en voor wat we toen wisten misschien zelf failliet gingen maar toch kan ik hier niet om lachen of een sneer terug uitdelen. Eeuwig zonde voor het Nederlands voetbal.....

na thuis 1-1 te spelen tegen Union
nu weer 1-1 op het veld van Genk

dat met onze beperkte kern is onverhoopt goed.
er komen 4 spelers bij deze week normaal bij antwerp

na thuis 1-1 te spelen tegen Union
nu weer 1-1 op het veld van Genk

dat met onze beperkte kern is onverhoopt goed.
er komen 4 spelers bij deze week normaal bij antwerp
Volgende week een simpele 3 punter makker, daar bestaat geen twijfel over.

Wat zijn de algehele verwachtingen in België voor komend seizoen? Wie gaan het sowieso goed doen? Wie gaan er verrassen? En van welke clubs denken jullie dat ze een moeilijk seizoen tegemoet gaan?

Wat zijn de algehele verwachtingen in België voor komend seizoen? Wie gaan het sowieso goed doen? Wie gaan er verrassen? En van welke clubs denken jullie dat ze een moeilijk seizoen tegemoet gaan?
ik denk dat het dezelfde 3 bovenaan gaan zijn (Union, Brugge en Genk) Anderlecht, Antwerp doen terug mee voor plaats 4/5 (hangt af bij antwerp van wie er nog vertrekt en hoeveel geld we dan kunnen uitgeven, want onze 2 grote doelen zijn afgesnoept door union), afhankelijk Gent ook.

hopelijk zet Standard een stap in de juiste richting.
onderin is er geen stress want er zakt niemand rechtstreeks al denk ik dat promovendus La Louviere een heel moeilijk seizoen te gemoet zal zien en mogelijk met heel weinig punten.

ook dender verwacht ik in de onderste regionen. en stvv ook als daar niet dringend nog wat gaat bijkomen.

AZ en Utrecht mogen de Uefa op de blote knietjes bedanken, wat een toploting. Feyenoord daarentegen...... Die gaan het met Fenerbache en daarna waarschijnlijk Benfica niet redden denk ik, wat ook geen schande is.

Wat verwachten we van de potjes deze week
Anderlecht-Sheriff, ik verwacht een makkelijke overwinning van Anderlecht
Feyenoord-Fenerbache, denk dat Feyenoord in de kuip weet te winnen maar over 2 wedstrijden nipt uitgeschakeld wordt.
Utrecht-Servette, ik verwacht een beetje hetzelfde scenario als in de vorige ronde, makkelijk door.
Az-Vaduz, Az heeft geleerd van de vorige ronde en wint beide potten met speels gemak.

Vergeet ik nog een Belgische club?

AZ en Utrecht mogen de Uefa op de blote knietjes bedanken, wat een toploting. Feyenoord daarentegen...... Die gaan het met Fenerbache en daarna waarschijnlijk Benfica niet redden denk ik, wat ook geen schande is.

Feyenoord-Fenerbache, denk dat Feyenoord in de kuip weet te winnen maar over 2 wedstrijden nipt uitgeschakeld wordt.
Utrecht-Servette, ik verwacht een beetje hetzelfde scenario als in de vorige ronde, makkelijk door.
Az-Vaduz, Az heeft geleerd van de vorige ronde en wint beide potten met speels gemak.

club brugge speelt championsleague tegen salzburg dacht ik

Afwachten wat Anderlecht betreft.

Wil Hasi zijn beste ploeg zetten en hebben ze er zin in?
Dat fiasco tegen Hacken in gedachten....

Afwachten wat Anderlecht betreft.

Wil Hasi zijn beste ploeg zetten en hebben ze er zin in?
Dat fiasco tegen Hacken in gedachten....
ik heb dat dus niet gezien wegens londen
was het zo erg tegen hacken?

meer zelfs, zolang er geen overeenkomst is zie ik niets van het belgische voetbal

ik heb dat dus niet gezien wegens londen
was het zo erg tegen hacken?

meer zelfs, zolang er geen overeenkomst is zie ik niets van het belgische voetbal
Afschuwelijk, tegen Westerlo draaide het goed met mooie goals etc en dan gooit hij heel de ploeg weer om. Onbegrijpelijk maar het is en blijft Hasi natuurlijk.
Kon het zien via Mauves tv.

Heb wel abo dus de thuiswedstrijden kan ik wel zien.

Afschuwelijk, tegen Westerlo draaide het goed met mooie goals etc en dan gooit hij heel de ploeg weer om. Onbegrijpelijk maar het is en blijft Hasi natuurlijk.
Kon het zien via Mauves tv.

Heb wel abo dus de thuiswedstrijden kan ik wel zien.
ja idem hier.
thuismatchen ben ik er bij (behalve nu zondag, want paar dagen weg met de 10jarige dan)

en het is idd hasi,
ik dacht na de uitslag te lezen van westerlo dat hij dit zou houden en eruit geleerd had maar blijkbaar niet dan?

Transferdagje in het wielrennen wel: Evenepoel naar Red Bull-BORA-hansgrohe waar hij teamgenoot wordt van Roglic, Lipowitz, Hindley en Van Poppel, plus Groenewegen en Reinders, toch twee aardige namen uit de World Tour, die een stapje omlaag doen en voor Unibet Tietema Rockets gaan rijden. Interessant om te zien!

• Leuk
Waarderingen: teunajax en Joris
Transferdagje in het wielrennen wel: Evenepoel naar Red Bull-BORA-hansgrohe waar hij teamgenoot wordt van Roglic, Lipowitz, Hindley en Van Poppel, plus Groenewegen en Reinders, toch twee aardige namen uit de World Tour, die een stapje omlaag doen en voor Unibet Tietema Rockets gaan rijden. Interessant om te zien!
Volgensmij is de kans dat van Poppel naar Decathlon gaat nog best wel groot. Het gerucht ging in ieder geval dat hij en Kooij daar naartoe op weg waren

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
misschien best goed nieuws voor Quickstep.
om terug meer allround te kunnen gaan ipv meer te proberen focussen om de tour te winnen.

in belgisch voetbal haalt antwerp eindelijk de langverwachte centrale verdediger.
een japanner

mag er nog eentje bij want nu hebben we er 3...

Users who are viewing this thread