Lowlands 2025

Ik denk dit jaar (ook omdat ik vrijdagnacht - zaterdag begin middag even terug moet) met de fiets in de trein naar 't Harde te gaan en dan 40 minuutjes te fietsen. Lijkt zonder auto de snelste optie. Heeft iemand ervaring met de fietsenstalling? Staat een ebike daar relatief veilig?

• Leuk
Waarderingen: Erinho
Een kaartje (enkele reis) zou vanaf mijn woonplaats 21,40€ moeten kosten volgens de link op de LL site.
Zonde dat LL geen extra korting aanbied. Overigens kan je voor 6 euro voor de gehele maand in de daluren de 40% korting krijgen, maandelijks opzegbaar én je kan 3 medereizigers 40% korting geven. Zoiets haal je er meteen uit, dus voor fair comparison kan je beter uitgaan van 15 a 16 euro

Ik denk daar net zo veilig als op elke andere openbare plek. Gewoon goed op slot zetten.
Ik denk misschien zelfs iets veiliger als op een andere openbare plek! Waarschijnlijk staat er een grote aggregaat te draaien met een enorme bak licht, hangen er veel camera's in de omgeving en is er zowel beveiliging als af en aan wat politie in de nabijheid. Dat moet opzich wel afschrikken lijkt me.

Ik zou als fietsendief was mijn geluk ergens anders beproeven, maar goed volgens mij zijn fietsendieven niet zo zeer rationele wezens. Als ik jou was zou ik de fiets alsnog maar goed op slot zetten.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Matthijs
Zit nog eventjes door die sets van BSS heen te gaan op soundcloud. Ik vind het echt heel tof, maar vind het wel echt een gewaagde om die op de zaterdag afsluiter te zetten, na The Blessed Madonna. Vind het veel meer muziek voor de x-ray eigenlijk. Madonna is echt knallen, en BSS trekt die hele energie terug.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Zit nog eventjes door die sets van BSS heen te gaan op soundcloud. Ik vind het echt heel tof, maar vind het wel echt een gewaagde om die op de zaterdag afsluiter te zetten, na The Blessed Madonna. Vind het veel meer muziek voor de x-ray eigenlijk. Madonna is echt knallen, en BSS trekt die hele energie terug.
Is Madonna echt zo knallen ja? Voor mn gevoel is dat ook vooral happy upbeat maar niet echt power

• Leuk
Waarderingen: Neinonein
Ik zie dat BSS uit Beesmunt Soundsystem voortkomt. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat hij de energie op dat tijdstip zal terugtrekken.

Gecontroleerd uitbranden, noemen ze dat bij de brandweer.

Ik denk dit jaar (ook omdat ik vrijdagnacht - zaterdag begin middag even terug moet) met de fiets in de trein naar 't Harde te gaan en dan 40 minuutjes te fietsen. Lijkt zonder auto de snelste optie. Heeft iemand ervaring met de fietsenstalling? Staat een ebike daar relatief veilig?
Sorry ik heb geen antwoord, maar tof dat je weer eens gaat. Was even geleden toch? Welke acts maakt het dat je komt?
Kan toch ook vet zijn, het hoeft imo niet altijd hard > harder > hardst. Een lekker afbouwende set kan ook zeker goed werken.

Is Madonna echt zo knallen ja? Voor mn gevoel is dat ook vooral happy upbeat maar niet echt power
Afgelopen editie op Lentekabinet was dat echt 🔥. We liepen erlangs nadat we het laatste half uurtje bij Angel D'Lite skipten om naar huis te gaan maar werden haar stage in gezogen. Had haar eerder gezien (toen nog Black Madonna) overdag, en dat was idd meer groovy upbeat. Misschien als afsluiter even wat bpm's?

Kan toch ook vet zijn, het hoeft imo niet altijd hard > harder > hardst. Een lekker afbouwende set kan ook zeker goed werken.
Eens. Ik kijk er best wel naar uit juist, ik kan het heel erg waarderen. Maar gemiddelde Lowlandsbezoeker wil toch wel de Benwals en Tjade's tegenwoordig.

Zoals ik hier eerder zei gaat hij nog bekendmaken wat hij van plan is, dus denk dat hij op zich wel een idee heeft hoe hij die Bravo niet vakkundig leeg wilt laten lopen haha

• Leuk
Waarderingen: Greyhound
Zoals ik hier eerder zei gaat hij nog bekendmaken wat hij van plan is, dus denk dat hij op zich wel een idee heeft hoe hij die Bravo niet vakkundig leeg wilt laten lopen haha
Wel grappig dat ze het gevoel hebben een 'plan' te moeten delen. Is voor hun wellicht ook iets uit de comfortzone en een mooie kans voor ze om op zo'n plek te staan. Heb er wel vertrouwen in.

Halve liter flesje mixdrank en twee blikjes mee vanaf de camping is de oplossing voor alle bizarre prijs problemen
Ik ben vorig jaar niet geweest en lees dit nu bij de huisregels.

"Je mag één lege drinkfles van maximaal 0,5 liter mee naar het festivalterrein nemen. Deze kan bij de diverse watertappunten op het festivalterrein gratis worden gevuld. Blikjes en glazen flessen zijn niet toegestaan."

Werd er toen ook al op gehandhaafd of is dit pas van dit jaar?
Want ik kan me ook nog herinneren dat ik met 2 blikken in de zak het terrein op kon gaan.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Wel grappig dat ze het gevoel hebben een 'plan' te moeten delen. Is voor hun wellicht ook iets uit de comfortzone en een mooie kans voor ze om op zo'n plek te staan. Heb er wel vertrouwen in.
Ja volgensmij komt dit ook meer vanuit Luigi zelf, dat hij dat gewoon zijn creatieve visie wilt delen, vind het ook wel aandoenlijk.

"Je mag één lege drinkfles van maximaal 0,5 liter mee naar het festivalterrein nemen. Deze kan bij de diverse watertappunten op het festivalterrein gratis worden gevuld. Blikjes en glazen flessen zijn niet toegestaan."

Want ik kan me ook nog herinneren dat ik met 2 blikken in de zak het terrein op kon gaan.
Je mocht voor 2024 altijd één open blik. Dus twee in de zak mocht sws niet. Vorig jaar checkte ze daar ook echt wel op. Alleen met een beetje kunst en vliegwerk kan je wel eens dingen meenemen het terrein op. Als ze het vinden moet je het opdrinken of weggooien.

• Leuk
Waarderingen: LLoleenss Geslagen

Het mag officieel niet, maar iedereen doet het alsnog. Even goed kijken bij wie je door het poortje loopt en het een beetje tactisch weg stoppen werkt goed. Mijn tactiek was vaak om net voor het gezicht van de bewaker een blikje leeg te drinken en opzichtig weg te gooien, maar vervolgens wel nog drie blikjes ergens verstopt te hebben.

Users who are viewing this thread