Lowlands 2025

Niet normaal eigenlijk die prijzen een normaal biertje kost dus gewoon 5,90.

In 2019 kost een muntje 2.90 en kreeg je volgens mij gewoon een biertje van 0.35.

Maar ach; alles wordt nou eenmaal duurder..

Niet normaal eigenlijk die prijzen een normaal biertje kost dus gewoon 5,90.

In 2019 kost een muntje 2.90 en kreeg je volgens mij gewoon een biertje van 0.35.

Maar ach; alles wordt nou eenmaal duurder..
Volgensmij zijn de maten altijd 0,2liter voor 1 munt of 1,5 munt voor of 0,35l geweest.
Poh wat een prijs, dat betaal ik hier in Amsterdam niet eens.

Volgensmij zijn de maten altijd 0,2liter voor 1 munt of 1,5 munt voor of 0,35l geweest.
Poh wat een prijs, dat betaal ik hier in Amsterdam niet eens.
Ah ik dacht dat er ooit een moment was dat klein biertje niet 0.2, maar 0.35 was op een festival.
Want heb soms het idee dat we niet alleen inflatie, maar ook krimpflatie hebben.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Toen de NS nog aan dagretouren deed had je ook een Lowlands retour.
Die was dusdanig voordelig dan twee enkele reis tickets.
NS is eigenlijk gestopt met een aanbieding omdat je tegenwoordig een groepsticket hebt vanaf 36 euro (vanaf 2 personen t/m 7 personen).
  • 2 personen € 36 (per persoon € 18,00)
  • 3 personen € 36 (per persoon € 12,00)
  • 4 personen € 40,25 (per persoon € 10,06)
  • 5 personen € 44,50 (per persoon € 8,90)
  • 6 personen € 48,75 (per persoon € 8,12)
  • 7 personen € 53 (per persoon € 7,57)
Daardoor is dit voor eigenlijk iedereen de voordeligste alternatief.
Zoveel mogelijk mensen verzamelen en gezamenlijk naar Lowlands met de trein.
Laat ik nou net in mijn eentje moeten reizen🤣.
Evengoed is ook voor mij in mijn eentje, de trein interessant.
Het is 43€ voor een trein retour.
Of 40€ voor parkeren en +/-15€ brandstof als ik met de auto kom.
De pendel touringcar zou voor mij trouwens het voordeligst zijn. Dat zou me 20€ kosten plus een trein retourtje van 14€.

In mijn geval zijn de 'vervoers'kosten dus:
Auto: 55€
Trein: 43€
Touringcar: 34€
Auto

• Leuk
Waarderingen: Falladain
Laat ik nou net in mijn eentje moeten reizen🤣.
Evengoed is ook voor mij in mijn eentje, de trein interessant.
Het is 43€ voor een trein retour.
Of 40€ voor parkeren en +/-15€ brandstof als ik met de auto kom.
De pendel touringcar zou voor mij trouwens het voordeligst zijn. Dat zou me 20€ kosten plus een trein retourtje van 14€.

In mijn geval zijn de 'vervoers'kosten dus:
Auto: 55€
Trein: 43€
Touringcar: 34€
Auto
Waar komt je vandaan
Als t op mn route is zou je gratis mee kunnen rijden op donderdag in heb plek over in de auto.

• Geweldig
Waarderingen: MarkD en koekebakker
Blijft lekker wat deze gasten doen
LL 2026?? we tellen alvast weer af.
Of mocht er nog iemand niet op komen dagen deze editie. Ze zijn vrij in Augustus.

Ik heb net even gekeken en blijkbaar is er een CashCard verkrijgbaar. Is het niet een handige optie om gewoon met zijn alleen hetzelfde bedrag op een cashcard te zetten en dan gewoon daar alles van te betalen? Was dit er ook op down the Rabbit hole, en zat er toen een limiet aan?

Ik heb net even gekeken en blijkbaar is er een CashCard verkrijgbaar. Is het niet een handige optie om gewoon met zijn alleen hetzelfde bedrag op een cashcard te zetten en dan gewoon daar alles van te betalen? Was dit er ook op down the Rabbit hole, en zat er toen een limiet aan?
Dat werkt alleen als je telkens met dezelfde/hele groep bent. Als de groep zich opdeelt, werkt dit al niet meer.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Haha, dit vraagt bijna om een eigen topic🤣.
Ik vertrek vanuit Heemskerk, woon aan de A9.
Haha eigenlijk wel.. ik heb dus dit probleem ook dit jaar want alle mensen uit de buurt zijn zwanger/net moeder dus we blijven met 3 mensen over uit compleet andere hoeken van t land.

Wij wonen ook overal verspreid. Daarom rij ik alleen met mn caravan van omgeving Eindhoven naar Harderwijk Carpool.
Haha eigenlijk wel.. ik heb dus dit probleem ook dit jaar want alle mensen uit de buurt zijn zwanger/net moeder dus we blijven met 3 mensen over uit compleet andere hoeken van t land.

• Leuk
Waarderingen: CVS

Users who are viewing this thread