Lowlands 2025

Ik vond het wel leuk! Maar van openen in de kleine tent op DTRH naar de Bravo is wel echt een stapje
Ik gun ‘t hem verder wel!
Jalen Ngonda is wel wat gewend qua grote (lege?) tenten. Vorig jaar opener in de Barn op RW voor een handjevol publiek. Wel goed trouwens.

Wat toevallig! We hebben nog een tijdje met wat mensen van Doornroosje staan kletsen, vandaar dat ik ook dacht er zijn wel degelijk vrijwilligers die deze taak hebben. Of is dat alleen later als het al vol is?
Nee die taken zijn er vgm al vanaf het moment dat de camping open gaat. Altijd wel een lange dienst, zeker als er 's avonds bijna niemand meer bij komt en je hetzelfde rondje al 40x hebt gelopen

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Dan vind ik een WBW toch makkelijker, niet echt zin om m'n bankapp te openen bij elk biertje dat iemand voor mij haalt. Met WBW vult degene die het rondje haalt even in wie er meedoet en klaar
Je kan toch ook cash een kaart aanschaffen ?? zodat iedereen lapt en zo de rondjes doet.

• Winning
Waarderingen: eva84
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en team-0
Je kan toch ook cash een kaart aanschaffen ?? zodat iedereen lapt en zo de rondjes doet.
Ik zie niet helemaal hoe dat in een constant veranderende samenstelling van de groep werkt.

Maar volgensmij hebben we wel vaker discussies gehad over rondjes halen. Op DTRH kwam ik er achter dat ik behoorlijk vaak even in een kleinere groep bent waar je gewoon rondjes kan doen en alles ongeveer wel uit komt, bij grotere groepen even aantikken in de WBW evenals je eten haalt voor iemand. Komt uiteindelijk wel rond.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Ik zie niet helemaal hoe dat in een constant veranderende samenstelling van de groep werkt.

Maar volgensmij hebben we wel vaker discussies gehad over rondjes halen. Op DTRH kwam ik er achter dat ik behoorlijk vaak even in een kleinere groep bent waar je gewoon rondjes kan doen en alles ongeveer wel uit komt, bij grotere groepen even aantikken in de WBW evenals je eten haalt voor iemand. Komt uiteindelijk wel rond.
Een rooster maken met vaste eet en drink tijden. Dit aangepast op het blokkenschema.?🤔🫣🫡😂😂

• Haha
Waarderingen: nieuwsgierig
Dat is nog altijd mijn meetlat voor top optredens: "Was het top? Oké, maar was het net zo top als 2mandydjs in 2009?"

Dat moment waarop ze de muziek stopzetten omdat de tent té hard ging, toen de picknicktafel naar binnen werd gedragen. (Later bleek dat ze dat vaker deden om de boel op te jutten, maar toch).
dat was in 2005

maar dat was idd echt zo een bizar vet moment.
helaas is daar geen beeld meer van.
was sws een belachelijke line up die dag in de bravo:

soulwax nite versions, joost van bellen, LCD Soundsytem, joost van bellen, vitalic, the HAcker, Miss Kitten en 2 many dj's!!

• Wow
Waarderingen: yannickd
Geen idee of die hier al een keer gedeeld is, maar wij zijn met onze groep van plan om de app ‘Rondje’ (van Sven Nagel) te gebruiken. Werkt met hetzelfde principe als wie betaalt wat, maar je kan hier al van tevoren drankjes in zetten met bijbehorende prijzen. Als je een rondje gaat halen tik je voor iedere persoon die iets wilt het drankje aan en heb je ook gelijk een lijst met wat je moet bestellen. Op het einde heb je gewoon een overzicht van wie wat moet betalen aan elkaar.

Linkje naar de iPhone app:

dat was in 2005

maar dat was idd echt zo een bizar vet moment.
helaas is daar geen beeld meer van.
was sws een belachelijke line up die dag in de bravo:

soulwax nite versions, joost van bellen, LCD Soundsytem, joost van bellen, vitalic, the HAcker, Miss Kitten en 2 many dj's!!
2005 kan ik me ook goed herinneren ja, maar ik bedoel nu toch echt 2009. Met de geanimeerde platenhoezen.

Geen idee of die hier al een keer gedeeld is, maar wij zijn met onze groep van plan om de app ‘Rondje’ (van Sven Nagel) te gebruiken. Werkt met hetzelfde principe als wie betaalt wat, maar je kan hier al van tevoren drankjes in zetten met bijbehorende prijzen. Als je een rondje gaat halen tik je voor iedere persoon die iets wilt het drankje aan en heb je ook gelijk een lijst met wat je moet bestellen. Op het einde heb je gewoon een overzicht van wie wat moet betalen aan elkaar.

Linkje naar de iPhone app:
Is deze er ook voor Android?

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 28-7-2025, 15:17:22

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1763
• Laagste Prijs: €274.38
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €342.35
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 818
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 945
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €274.38, €275.39, €275.40, €280.48, €280.50, €283.05, €283.56, €284.35, €284.58, €285.60

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1493
- Gemiddelde Prijs: €343.74

Type: Regular
- Aantal Tickets: 211
- Gemiddelde Prijs: €335.88

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 48
- Gemiddelde Prijs: €329.64

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 11
- Gemiddelde Prijs: €332.96

Van mijn vrienden uit de buurt van het terrein. Gezien de ligging vermoedelijk de India?
Bekijk bijlage 15325
Is dit niet de plek van de Heineken? Dat het grote lege grasveld tot de bosjes het campingterrein is. Dus dan zien we toch de achterkant van de Heineken en in de verte de schiettoren van Walibi en het Reuzenrad. Of het is de voorkant van de India, maar dan kan ik het hek waar we tegenaan kijken niet zo plaatsen.

• Leuk
Waarderingen: LLoww

Users who are viewing this thread