Lowlands 2025

Ik ben wel benieuwd naar jullie inluistertips. Dit jaar veel minder tijd dan anders gehad om onbekende artiesten in te luisteren.

Dus! Laten we gezamenlijk een playlist maken. Met je favoriete nummer van je must see op de line-up en dan 2 nummers waarvan je denkt dat de artiest net wat minder bekend is.

Als het goed is kunnen jullie via deze link nummers toevoegen.

Laatst bewerkt:
2009, mijn eerste keer. Ik was 15 jaar en ging met een groepje vrienden naar lowlands, waren net 5x naar het cafe geweest en veel meer ervaring dan het schoolfeest had ik niet. Om vervolgens op vrijdag met grote ogen alles te aanschouwen, en 's avonds als toetje naar de Alpha.
Het geheugen is wazig, maar ik betwijfel of ik ooit nog zo'n bizarre rave zal meemaken. Alles ging heen en weer in die tent.
Ik was 25 destijds en het was al indrukwekkend. Hoe dat geweest moet zijn voor een menneke van 15 hahaha

Ik ben wel benieuwd naar jullie inluistertips. Dit jaar veel minder tijd dan anders gehad om onbekende artiesten in te luisteren.

Dus! Laten we gezamenlijk een playlist maken. Met je favoriete nummer van je must see op de line-up en dan 2 nummers waarvan je denkt dat de artiest net wat minder bekend is.

Als het goed is kunnen jullie via deze link nummers toevoegen.
Ik kan je lijst toevoegen, delen naar , een jam beginnen etc maar geen nrs toevoegen?

Ik kan je lijst toevoegen, delen naar , een jam beginnen etc maar geen nrs toevoegen?
Let’s make a playlist together, join and edit: FESTI lowlands 2025

Zo dan? Heb op Spotify op “invite collaborators” geklikt. Anders morgen even verder zoeken, het moet kunnen.

2009, mijn eerste keer. Ik was 15 jaar en ging met een groepje vrienden naar lowlands, waren net 5x naar het cafe geweest en veel meer ervaring dan het schoolfeest had ik niet. Om vervolgens op vrijdag met grote ogen alles te aanschouwen, en 's avonds als toetje naar de Alpha.
Het geheugen is wazig, maar ik betwijfel of ik ooit nog zo'n bizarre rave zal meemaken. Alles ging heen en weer in die tent.
Vorig jaar was mijn eerste keer. Ging daarvoor altijd naar Woo Hah. Lowlands stond altijd op mijn bucket list maar Woo Hah had altijd de prioriteit voor mij. Toen dat weg viel toch maar besloten naar Lowlands te gaan. Super nerveus vorig jaar nieuw festival, onbekende camping, onbekend terrein. Maar heb het uiteindelijk zo erg naar mijn zin gehad dat ik het gevoel heb gekregen dat Lowlands een traditie voor mij gaat worden.

Laatst bewerkt:

Ik denk dat ik naast de optredens van de Prodigy zelden zon gekkenhuis heb meegemaakt
Voor mij nog steeds het aller-aller-tofste en dikste concert en feest wat ik ooit heb meegemaakt. Dat hele weekend toen nog van nagegloeid. We begonnen bij elkaar met de groep en waren na 3 nummers werkelijk overal ergens anders. Alles ging los. Het ouderwets trappelen van iedereen op de houten vloer. Krijg er nu nog kippenvel van 🥲

Let’s make a playlist together, join and edit: FESTI lowlands 2025

Zo dan? Heb op Spotify op “invite collaborators” geklikt. Anders morgen even verder zoeken, het moet kunnen.
Leuk idee, ik kan volgens mij ook alleen nog maar de lijst zien en geen nummers toevoegen.

• Leuk
Waarderingen: daily

Users who are viewing this thread