Lowlands 2025

Yep, wilde er ook al een post aan wijden. Ik ga de laatste dagen wel goed op Papa Roach. Welke tent verwachtten jullie ze? Zal wel Heineken worden denk ik zo.
Ze staan in het bovenste rijtje in de app. Dat zijn normaal alleen alpha/bravo namen. Zal wel bravo worden dus

Zou mij niks verbazen als Papa Roach in de Alpha staat hoor. Denk dat veel mensen (30ers) uit nostalgie wel een kijkje willen nemen. Als Half Moon Run in de Alpha kan... Dan Papa Roach toch zeker.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en @Marc
Zou mij niks verbazen als Papa Roach in de Alpha staat hoor. Denk dat veel mensen (30ers) uit nostalgie wel een kijkje willen nemen. Als Half Moon Run in de Alpha kan... Dan Papa Roach toch zeker.
Wel totaal twee andere acts, maar ik denk dat ik je punt snap. Alpha zou kunnen. Heeft Jacoby Shaddix wel een groot genoeg ego voor….

Phoh, doe dan inderdaad maar de Alpha. Weet ik zeker dat ik dat hele eind niet hoef te hobbelen. Papa Roach is - voor mij - echt wel met voorsprong de grootste mispeer op de line-up dit jaar (qua grote namen).

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Phoh, doe dan inderdaad maar de Alpha. Weet ik zeker dat ik dat hele eind niet hoef te hobbelen. Papa Roach is - voor mij - echt wel met voorsprong de grootste mispeer op de line-up dit jaar (qua grote namen).
Okay, dat is nogal een statement. Vanwaar, ben wel heel benieuwd.

Ze zijn nog niet genoemd maar ik heb wel zin in Papa Roach! Zit even die concerten van 2024 terug te kijken maar wat een bak energie komt daar vanaf zeg.
Het zal een beetje nostalgie en fout zijn (zoals Sugabebes in mijn ogen), maar daar ga ik me wel vermaken.
Papa Roach vergelijken met The Sugababes. Mijn hart sloeg even over.

• Leuk
Waarderingen: Flynn
Okay, dat is nogal een statement. Vanwaar, ben wel heel benieuwd.
Ik had er ook welbewust 'voor mij' bijgezet :).

Maar daar gaan we:
- 1 soort van relevant album;
- Op dat album staat eigenlijk ook maar 1 hit;
- Met lyrics die nauwelijks meer serieus te nemen zijn als ze gezongen worden door iemand van bijna 50;
- Dat album is 25 jaar oud;
- Nadien behoorlijk irrelevant geworden/gebleven;
- Van alle nu-metal artietsen vind ik ze muzikaal de minst spannende (en dat zegt want);
- Zal best wat geld hebben gekost, had je ook wel relevante act van kunnen boeken; en
- Ik vind niet het Lowlands niet het festival om een belegen act te boeken waarvan iedereen 1 nummer mee kan brullen. Meer iets voor Pinkpop.

Allemaal mijn mening, dus prima als mensen er wel erg blij van worden!

Ik had er ook welbewust 'voor mij' bijgezet :).

Maar daar gaan we:
- 1 soort van relevant album;
- Op dat album staat eigenlijk ook maar 1 hit;
- Met lyrics die nauwelijks meer serieus te nemen zijn als ze gezongen worden door iemand van bijna 50;
- Dat album is 25 jaar oud;
- Nadien behoorlijk irrelevant geworden/gebleven;
- Van alle nu-metal artietsen vind ik ze muzikaal de minst spannende (en dat zegt want);
- Zal best wat geld hebben gekost, had je ook wel relevante act van kunnen boeken; en
- Ik vind niet het Lowlands niet het festival om een belegen act te boeken waarvan iedereen 1 nummer mee kan brullen. Meer iets voor Pinkpop.

Allemaal mijn mening, dus prima als mensen er wel erg blij van worden!
Ik snap dat het jouw mening is, vandaar dat ik ook benieuwd was voor de onderbouwing.
- 1 soort van relevant album is dat zo of ook jouw mening?
- 1 kneiter van een hit, verder toch best wel wat bekendere nummers verdeeld over meerdere albums
- die lyrics zijn inderdaad niet passend bij de leeftijd en tijdsgeest, maar ja dat is wel bij meer artiesten zo
- dat album is ook de reden van de tour
- dat ze irrelevant zijn etc. dat is ook een mening
- qua nu-metal artiesten, benieuwd hoe ze de medley gaan brengen van de nu-metal collega’s. Met zelfspot of ???
- qua geld geen idee. Wat je er in dat genre graag voor teruggezien qua geld?
- Slayer vond je ook misplaatst? Qua herkenning van nummers, ik denk dat je dat onderschat

Geen idee of ik er blij van word. Ik hoop het wel. Vind het wel een leuke boeking. Net even wat anders.

• Leuk
Waarderingen: freezeroz
4 hits wel denk ik. Last Resort de grootste, Scars, Getting Away With Murder en Blood Brothers (Tony Hawk fans will know).

Ik snap dat het jouw mening is, vandaar dat ik ook benieuwd was voor de onderbouwing.
- 1 soort van relevant album is dat zo of ook jouw mening?
- 1 kneiter van een hit, verder toch best wel wat bekendere nummers verdeeld over meerdere albums
- die lyrics zijn inderdaad niet passend bij de leeftijd en tijdsgeest, maar ja dat is wel bij meer artiesten zo
- dat album is ook de reden van de tour
- dat ze irrelevant zijn etc. dat is ook een mening
- qua nu-metal artiesten, benieuwd hoe ze de medley gaan brengen van de nu-metal collega’s. Met zelfspot of ???
- qua geld geen idee. Wat je er in dat genre graag voor teruggezien qua geld?
- Slayer vond je ook misplaatst? Qua herkenning van nummers, ik denk dat je dat onderschat

Geen idee of ik er blij van word. Ik hoop het wel. Vind het wel een leuke boeking. Net even wat anders.
Ik open en sluit met de opmerking dat het mijn mening is. Ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet doen om je duidelijk te maken dat het mijn mening is...

Maar veel plezier bij Papa Roach, dan.

Ik had eigenlijk hetzelfde idee over Papa Roach @Gnargel, totdat ik ze vorig jaar zag op Graspop. Die frontman heeft een steekje los, maar op de goede manier. Super energiek! Kan best een hele leuke show worden.

• Leuk
Waarderingen: Nelios en @Marc
Ik open en sluit met de opmerking dat het mijn mening is. Ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet doen om je duidelijk te maken dat het mijn mening is...

Maar veel plezier bij Papa Roach, dan.
Okay, dan lees ik het verkeerd. Verder ben ik oprecht benieuwd wat je binnen jouw mening dan als andere boeking had willen zien voor dat geld.

Hoop inderdaad dat het leuk gaat worden. Ben benieuwd.

Ik bedoelde alleen even qua nostalgie hé. Dat gaat net zo een volle alpha opleveren als Sugababes gok ik.
Mwaoh, dat verwacht ik niet. Ik denk dat het veel vrouwen niet zal boeien. Btw spoiler (voor mensen die maar 1 hit kennen, deze staat als laatste op de setlist 😉).

Okay, dan lees ik het verkeerd. Verder ben ik oprecht benieuwd wat je binnen jouw mening dan als andere boeking had willen zien voor dat geld.

Hoop inderdaad dat het leuk gaat worden. Ben benieuwd.
All good!

En: Kneecap (en ja, ik weet dat die al op BKS stonden, maar als The Dare kan dubbelen…)

• Leuk
Waarderingen: @Marc

Users who are viewing this thread