Lowlands 2025

Als ik mijn vader mag geloven was hun show in 013 in 2002 het allerbeste optreden van een band in de muziekgeschiedenis. Aangezien hij in de jaren 80 en 90 al mijn favoriete bands uit die tijd wel een keer heeft gezien geloof ik hem op zijn blauwe ogen. Zelf heb ik QOTSA nu op Pinkpop 2023 (de enige reden om daar nog een keer naartoe te gaan) en een paar maanden later in de Ziggo Dome gezien. Ondanks dat het geen jonge mannen meer zijn, is er toch weinig af te dingen op hun shows.

Qua acts waar ik meest zin in heb, begint het opeens weer heel erg te kriebelen om Fontaines weer te zien. Ik heb ze in 2019 4x gezien en daarna nog op BKS in 2022. Het wordt dus hoog tijd om ze weer een keer te zien. Verder natuurlijk ook altijd leuk om BCNR en QOTSA nog eens te zien. Qua acts die ik nog nooit zag staan Chappell Roan en Arca ruim bovenaan.
QOTSA op Lowlands 2010 was ook geniaal. Die beelden zijn online nog te vinden.

• Leuk
Waarderingen: MarkD en teunajax
Lijkt me logisch dat de post gewoon morgen komt, met het blokkenschema vrijdag. Dit was vorig jaar ook zo namelijk :P

Ik had persoonlijk in ieder geval vandaag geen post vandaag, gezien de coke studio post van gisteren.

Vorig jaar kwamen de laatste namen ook op donderdag en het blokkenschema een dag later zie ik. Het kan nog!
Merk toch dat er wat gaan bezwijken als deze stress zich voortduurd.
Tijd wordt wel heel krap om alles voor diee tijd klaar te hebben😂😂

Zou wachten op het blokkenschema, maar kon me natuurlijk niet beheersen toen ik resaleticket voor 250 zag. Dus ben er bij en zoveel zin in! Vooral de 3e keer Fontaines zien op LL. Maar ook zoveel andere artiesten. Nu nog een kaartje voor vriend dus refresh vrolijk door.

Zou wachten op het blokkenschema, maar kon me natuurlijk niet beheersen toen ik resaleticket voor 250 zag. Dus ben er bij en zoveel zin in! Vooral de 3e keer Fontaines zien op LL. Maar ook zoveel andere artiesten. Nu nog een kaartje voor vriend dus refresh vrolijk door.
pfoeh mooie prijs

• Leuk
Waarderingen: davadude
Tjonge jonge, ik heb een week lang lekker nootjes op de tafel staan om lekker op te peuzelen bij de nieuwe namen. Die zijn nu helemaal taai geworden, ondertussen.

Hopelijk morgen dan maar :(

• Leuk
Waarderingen: emilejol
Bij gebrek aan nieuws gister nog maar eens wat onbekende(re) namen doorgeluisterd en heb sindsdien heel veel zin in Warmduscher.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Fontaines heeft er alleen in 2019 gestaan, toch?

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Kijk echt al maanden uit naar Fontaines <3 Deze opname van 'I Love You' op Roskilde laatst... veeg me op.

Edit: de video hier is wel echt dramatisch (nauwelijks publiek te zien), geluid wel top.

Laatst bewerkt:
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Dante en Novis95
Ze zijn nog niet genoemd maar ik heb wel zin in Papa Roach! Zit even die concerten van 2024 terug te kijken maar wat een bak energie komt daar vanaf zeg.
Het zal een beetje nostalgie en fout zijn (zoals Sugabebes in mijn ogen), maar daar ga ik me wel vermaken.
Yep, wilde er ook al een post aan wijden. Ik ga de laatste dagen wel goed op Papa Roach. Welke tent verwachtten jullie ze? Zal wel Heineken worden denk ik zo.

Users who are viewing this thread