Lowlands 2025

Camping 3 absoluut niet en camping 4 ook voor 99% zeker niet denk ik. Die is donderdag tegen het middaguur al vol als je meer dan één tent hebt. Ik zou uitgaan van Camping 5 of waarschijnlijk 6.
Ik durf wel 100% te zeggen.

Camping 0 is dit jaar de gllamping. Dus als je vrijdag aankomt wordt het camping 5/6.

Wij dit jaar vanwege de prijsstijging ook geen groepsplek. Dus we gaan ook naar camping 5/6. Eens moet de 1e keer zijn: in mijn 18j LL nog nooit in die hoek geweest 🫣

• Leuk
Waarderingen: Srart11

Camping 0 is dit jaar de gllamping. Dus als je vrijdag aankomt wordt het camping 5/6.

Wij dit jaar vanwege de prijsstijging ook geen groepsplek. Dus we gaan ook naar camping 5/6. Eens moet de 1e keer zijn: in mijn 18j LL nog nooit in die hoek geweest 🫣
Wij liggen elk jaar op camping 5/6 op einde van Camping 5 ligt meestal een winkeltje dat is wel chill en verder is volgens mij wat rustiger dan op de andere campings maar is voor mij lang geleden dat ik op een andere lag dus weet niet precies haha

• Leuk
Waarderingen: Srart11
Een vraag over de line-up, ik merk dat ik veel artiesten niet echt ken en ze allemaal checke als onbegonnen werk aanvoelt, wat zijn relatief kleinere namen waar jullie echt naar uitkijken?
Op Spotify staat een lowlands playlist met 1 nummer van elke artiest. Dit maakt het wat makkelijker doorheen werken (:

• Leuk
Waarderingen: eva84 en rrr
Een vraag over de line-up, ik merk dat ik veel artiesten niet echt ken en ze allemaal checke als onbegonnen werk aanvoelt, wat zijn relatief kleinere namen waar jullie echt naar uitkijken?
Ik kon ook nog niet veel, maar na wat luisteren wil ik wel graag zien: Jalen Ngonda (soul - check zn set van op Glastonbury), Obongjayar (R&B/pop/funk/afrikaanse invloed), The Beaches (vrolijke indie rock/pop), Eivør (Scandi/spiritual, even wat anders), Bambie Thug (rock/pop/goth), Sammy Virji (dj)

Camping 0 is de afgelopen jaren ook gedurende de vrijdag open gegaan, meen ik. Op camping 5 en 6 zal op vrijdag 3 tenten bij elkaar al een uitdaging zijn. Op camping 0 is dat wel mogelijk.

Afgelopen 3 jaren op camping 0 en 6 (2x) gestaan omdat ik niet zo'n strijder ben voor plaatsen dichtbij op de camping. Is prima, een wat langere wandeling naar het terrein en terug heeft zo zijn charme.
Wij kwamen vorig jaar vrijdag rond 11u aan, met alle hoop op camping 0, die was al vol, dus tussen de stortbuien ergens een onmogelijke plek langs t asfalt (waar laat je die scheerlijnen?!?) en tussen de scheerlijnen van de Alpha aanwezige groep. Achter op camping 6. In ieder geval genoeg stappen gemaakt die editie.

Wij kwamen vorig jaar vrijdag rond 11u aan, met alle hoop op camping 0, die was al vol, dus tussen de stortbuien ergens een onmogelijke plek langs t asfalt (waar laat je die scheerlijnen?!?) en tussen de scheerlijnen van de Alpha aanwezige groep. Achter op camping 6. In ieder geval genoeg stappen gemaakt die editie.
Thanks. Wij hadden vorig jaar een kleine groepsplek op de kaart gezien helemaal rechtsboven tegen het hek aan. Dat was ook een stukje lopen telkens maar wel chill dat je ‘plekzekerheid’ hebt. Dit jaar dus gewoon - net als de rest - ergens een plekje zoeken. Komt ook wel goed. Bedankt voor jullie reacties. Heb er zin in!

Vorig jaar ook gestaan. Valt best mee 😉You can do it 💫

• Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig

Ik heb één jaar op 5 gestaan (over de brug links) en dat was echt top.
Ik denk dat de afstand naar bravo vanaf daar net zo ver is als nu met de groepsplekken naar de Heineken.
Biertje mee voor onderweg en je bent er zo.

Ik denk dat Zaho de Sagazan de alpha ook wel aan kan, niet als headliner, nog te vroeg. Maar bijvoorbeeld ter vervanging van fontaines dc, die dan opschuift naar headliner. Zaho is de 15e nog op caberet vert verder het weekend niets, ben zo benieuwd waar lowlands mee aan komt zetten volgende week.

Zou ik heel erg toejuichen, want dan is mijn keuze om voor Joey Valance & Brea ipv Zaho te gaan op DTRH een goede geweest haha. Zaho heeft sowieso echt wel flinke groeipotentie.

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Ik denk dat Zaho de Sagazan de alpha ook wel aan kan, niet als headliner, nog te vroeg. Maar bijvoorbeeld ter vervanging van fontaines dc, die dan opschuift naar headliner. Zaho is de 15e nog op caberet vert verder het weekend niets, ben zo benieuwd waar lowlands mee aan komt zetten volgende week.
Die gaat toch gewoon een half lege Alpha opleveren als dat zou gebeuren?

Ik vind haar te gek, maar denk dat het gemiddelde Lowlands publiek nog nooit van haar gehoord heeft.
Dat denk ik ook niet, al waren er mega veel mensen op DTRH die haar kenden tijdens het festival. Maar ik heb het idee dat er dit jaar een hoop mensen op DTRH rondliepen die echt een hoop hebben ingeluisterd, dat idee heb ik zelden op LL

En ja ik ben nu weer een partijtje aan het overgeneraliseren

Maar stel dat je headliner wegvalt en de grootste naam in het laatste pakket is.... Zaho de Sagazan? Dat zou op DTRH toch ook niet vliegen? Gebaseerd op de honderden likes voor Pitbull en de verwijzingen naar Froukje (imo wel een prima oplossing op zo'n korte termijn destijds) lijkt me dit niet zorgen voor positief sentiment.

Kid Cudi of Nelly Furtado (Fontaines als headliner) lijken me de beste crowd-pleasing oplossingen. En nog even King Krule in de laatste drop voor de indieheads op het festival :cool:.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt en Novis95
Maar stel dat je headliner wegvalt en de grootste naam in het laatste pakket is.... Zaho de Sagazan? Dat zou op DTRH toch ook niet vliegen? Gebaseerd op de honderden likes voor Pitbull en de verwijzingen naar Froukje (imo een prima oplossing op zo'n korte termijn destijds) lijkt me dit niet zorgen voor positief sentiment.
Dat gaat ook niet gebeuren dus prima haha

Overigens gaat Froukje ook niet gebeuren joh. Ze weten bij Mojo ook wel dat dat niet in dank afgenomen gaat worden als ze haar voor het 4e jaar achtereenvolgens boeken, waarvan voor de tweede keer als vervanger van een headliner

Mijn 15e Lowlands staat voor de deur, veel zin in! Vroeger stond ik rechts vooraan bij namen als Richie Hawtin, Nina Kraviz, Recondite, Tale of Us en Colin Benders. Tegenwoordig moet ik eerlijk toegeven dat ik van het huidige elektronische programma nog niet zo veel ken, zal de leeftijd zijn, haha. Ik ga tegenwoordig wel goed op de energie van iemand als Benwal. Zijn er naast KIKI/Job Jobse nog acts die een beetje in deze hoek zitten of een "ouderwetse set" uit de tafel kunnen toveren? Alle tips voor fijne elektronische acts zijn meer dan welkom! Precies over 4 weken rapen we onze laatste energie op en gaan nog 1 dag vol gas op toch wel mijn favoriete dag, de zondag.

Mijn 15e Lowlands staat voor de deur, veel zin in! Vroeger stond ik rechts vooraan bij namen als Richie Hawtin, Nina Kraviz, Recondite, Tale of Us en Colin Benders. Tegenwoordig moet ik eerlijk toegeven dat ik van het huidige elektronische programma nog niet zo veel ken, zal de leeftijd zijn, haha. Ik ga tegenwoordig wel goed op de energie van iemand als Benwal. Zijn er naast KIKI/Job Jobse nog acts die een beetje in deze hoek zitten of een "ouderwetse set" uit de tafel kunnen toveren? Alle tips voor fijne elektronische acts zijn meer dan welkom! Precies over 4 weken rapen we onze laatste energie op en gaan nog 1 dag vol gas op toch wel mijn favoriete dag, de zondag.
Genoeg dit jaar! DJ Heartstring, DJ Gigola, Sammy Virji en Lammer komen als eerst naar boven bij mij als je het hebt over Kiki, Job en Benwal

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje en LLoww
Heerlijk!
Moet wel bekennen dat het echte techno gehalte laag is dit jaar.
Als word ik dan wel weer erg blij van Chris Stussy ( en de namen hier boven al genoemd).

Users who are viewing this thread