Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Ik ging nog even de kat uit de boom kijken voor een ticketswap deal, maar door de melding toch al een kaartje gekocht voor 3 augustus.

vind vooral de combo, electric callboy, pendulum, enter shikari heel leuk. brutus doet volgens mij niet zo veel aan die dag. een brutus fan zal geen kaartje kopen voor electric callboy denk ik dan.
i would
heb het overwogen om het te doen met de dochter (brutus, callboy pendulum voor mijzelf, callboy en brutus voor mijn dochter)
maar gaan naar de lotto arena in november in de plaats voor callboy voor haar.

Die derde augustus is gewoon sterk geprogrammeerd met Bizkit Park (fun), Brutus, Shikari, Callboy en Pendulum live. Die acts verschillen erg, maar hebben tegelijk ook genoeg raakvlakken om als metalhead erg goed op te gaan.

Die tweede augustus is trouwens ook een amusant monster van Frankenstein. Daan is altijd kwaliteit de laatste jaren, Arsenal is het meest voorspelbare feest aan de kaai, Pet Shop Boys speelt hier niet vaak en doet hun greatest hits tour nu en Soulwax gaat weer imponeren met hun tegendraadse set.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Die derde augustus is gewoon sterk geprogrammeerd met Bizkit Park (fun), Brutus, Shikari, Callboy en Pendulum live. Die acts verschillen erg, maar hebben tegelijk ook genoeg raakvlakken om als metalhead erg goed op te gaan.

Die tweede augustus is trouwens ook een amusant monster van Frankenstein. Daan is altijd kwaliteit de laatste jaren, Arsenal is het meest voorspelbare feest aan de kaai, Pet Shop Boys speelt hier niet vaak en doet hun greatest hits tour nu en Soulwax gaat weer imponeren met hun tegendraadse set.
En dan heb je Slift, Psychonaut en Eosine nog niet eens genoemd. Echt een heel dikke dag.

De dag van Air en dEUS zowaar uitverkocht. En dat voor een doordeweekse donderdag. De eerste (en enige?) dit jaar dan?

De dag van Air en dEUS zowaar uitverkocht. En dat voor een doordeweekse donderdag. De eerste (en enige?) dit jaar dan?
dEUS gezien met deze tour op Cactus Festival. Man, ik heb ze al veel gezien, maar denk dat dit de beste keer was. Met Stef Kamil staat er toch iemand hoor. Die chemie. Het speelplezier. En de kwaliteit natuurlijk. Als iemand zou twijfelen om ze deze tour te gaan zien, zeker gaan!

(publiek was ook echt goed, na sommige horrorverhalen hier. Ook bij Richard Hawley en zeker bij Daan. Eefje de Visser had het wat moeilijker om het publiek bij zich te houden bij haar rustigere nummers, jammer. Maar was wel duidelijk dat dEUS het meeste volk trok)

• Leuk
Waarderingen: yannickd
dEUS gezien met deze tour op Cactus Festival. Man, ik heb ze al veel gezien, maar denk dat dit de beste keer was. Met Stef Kamil staat er toch iemand hoor. Die chemie. Het speelplezier. En de kwaliteit natuurlijk. Als iemand zou twijfelen om ze deze tour te gaan zien, zeker gaan!

(publiek was ook echt goed, na sommige horrorverhalen hier. Ook bij Richard Hawley en zeker bij Daan. Eefje de Visser had het wat moeilijker om het publiek bij zich te houden bij haar rustigere nummers, jammer. Maar was wel duidelijk dat dEUS het meeste volk trok)
Heel benieuwd hiernaar, ben er namelijk wel bij die dag. Werd Mauro niet gemist? Van alle leden vind ik die kerel wel het meest persoonlijkheid hebben op het podium. Leuk dat het publiek zo goed was, heb met name bij dEUS best vaak te maken met een nogal mak publiek.

waar zie je dit wel? er zijn toch nog tickets voor die dag?
Ik zie nog tickets voor alle dagen van de Lokerse Feesten. De premiumtickets comfort 160 Euro en comfort dine 270 euro zijn wel allebei uitverkocht op 2/8 zaterdag terwijl de duurste tickets comfort.dine ook uitverkocht zijn op zaterdag 9 en zondag 10 augustus. Een paar dagen zijn nu wellicht bijna uitverkocht. Een tijdje terug brachten ze het aantal verkochte tickets per dag als percentage tov aantal beschikbare tickets op de socials.

Heel benieuwd hiernaar, ben er namelijk wel bij die dag. Werd Mauro niet gemist? Van alle leden vind ik die kerel wel het meest persoonlijkheid hebben op het podium. Leuk dat het publiek zo goed was, heb met name bij dEUS best vaak te maken met een nogal mak publiek.
Uiteraard is Mauro een gemis, sowieso. Simen Følstad Nilsen stond helemaal op de zijkant, al werd hij soms wel vernoemd door Barman. Met Stef Kamil Carlens staat er echter een heuse persoonlijkheid op het podium. Die stem ook! Brengt tevens schwung en beweeglijkheid bij de band. Hij staat centraal op het podium samen met Tom Barman, het spelplezier en de chemie is er zeker en vast.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: mattman en visdave34
Ah ok, nu ineens wel weer. Deze morgen even niet.
Klopt hoor, ik heb het ook gezien. Viel me op dat het aantal tickets op ticketswap opeens van meer dan 60 naar 14 was gezakt. Toen keek ik op de site van Lokerse en stond de dag op uitverkocht.

Ik denk dat ik donderdag enkel voor Deus ga, gaan sowieso al pittige 10 dagen worden zonder vakantie.

Iemand tips voor parking? las wel dat er een officiële parking is naast de E17, maar geen zin in gedoe met pendelbussen. Zelf dacht ik bijvoorbeeld in de buurt van de aldi van lokeren te parkeren (15 minuutjes stappen). Zou daar zondag rond 15u nog plaats zijn? Iemand ervaring mee? :)

Users who are viewing this thread