Lowlands 2025

Bjork voice in iets harder werk. Is wel mijn ding. Door de jaren heen al mooie nummers geproduceerd.
Iets voor de laatste lichting?

Je plaat je

Kan je op het terrein eigenlijk ook normale kranten vinden? Of bedoel je gewoon het lowlands krantje
Als ik iets op Lowlands niet wil is het een gewone krant lezen 😅, volgens mij zijn die er ook niet te vinden, gok dat hij het Lowlands krantje bedoeld 😎

Inderdaad het Lowlands krantje. Altijd fanatiek om de puzzels op te lossen die over de line up gaan :). Altijd leuk (maar ik stuur ze nooit in).

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Had even gespiekt dat vorig jaar op deze woensdag het Haciende programma was gepost :P

Volgens die planning krijgen we het volgende we komende weken:
- 14 juli (maandag): schrijfwedstrijd
- 17 juli (woensdag): Tallk Tallk Tallk (als dat er weer is?)
- 21 juli (maandag): film programma
- 24 juli (donderdag): laatste namen
- 25 juli (vrijdag): blokkenschema

Tussendoor waren er ook nog andere post over merkactivaties, sekszusjes, popup choir etc. Verwacht dus wel dat de frequentie in het aantal posts omhoog zal gaan.

Post over adonis op de zelfde dag als vorig jaar, bovenstaand schema lijkt gevolgd te worden dus :)

Post over adonis op de zelfde dag als vorig jaar, bovenstaand schema lijkt gevolgd te worden dus :)
Vrijwel hetzelfde schema, behalve die rare sidestep rond de tweede aankondiging en het elektronische programma. Toch benieuwd of dat de nieuwe standaard wordt of dat er iets niet helemaal liep.

Vrijwel hetzelfde schema, behalve die rare sidestep rond de tweede aankondiging en het elektronische programma. Toch benieuwd of dat de nieuwe standaard wordt of dat er iets niet helemaal liep.
Ik gok dat er iets niet helemaal lekker liep en dat het elektronische programma al rond was

Ik gok dat Mojo inmiddels zoveel festivals te promoten heeft dat ze de posts meer op elkaar hebben afgestemd waardoor je een ronde namen minder hebt voortaan

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Gaan mensen hier ook altijd naar de vrijdag party in de Heineken? Futureclassics.
Onze groep geniet altijd van de verschillende stijlen die daar voorbij komen.

We gaan richting de 1700 re-sale tickets bij TM

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 10-7-2025, 13:35:36

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1673
• Laagste Prijs: €300.90
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €360.00
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 452
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1221
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €300.90, €303.96, €304.98, €305.23, €305.87, €305.95, €306.00, €307.01, €307.02, €308.04

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 53
- Gemiddelde Prijs: €350.25

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1406
- Gemiddelde Prijs: €360.30

Type: Regular
- Aantal Tickets: 202
- Gemiddelde Prijs: €361.22

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 12
- Gemiddelde Prijs: €348.39

We gaan richting de 1700 re-sale tickets bij TM

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 10-7-2025, 13:35:36

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1673
• Laagste Prijs: €300.90
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €360.00
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 452
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1221
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €300.90, €303.96, €304.98, €305.23, €305.87, €305.95, €306.00, €307.01, €307.02, €308.04

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 53
- Gemiddelde Prijs: €350.25

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1406
- Gemiddelde Prijs: €360.30

Type: Regular
- Aantal Tickets: 202
- Gemiddelde Prijs: €361.22

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 12
- Gemiddelde Prijs: €348.39
Best een groot aantal, zeker vergeleken met vorig jaar. Het blijft alleen wel een aantal waar je op het festival terrein geen invloed van gaat ondervinden, qua dat het rustiger aanvoelt helaas.

Iemand al eens in de Adonis geweest? Was het vaak van plan, 1 keer in de rij gestaan, maar nooit binnen geweest. Aankondiging klinkt wel weer verleidelijk...

• Leuk
Waarderingen: Veer en BeWario
Iemand al eens in de Adonis geweest? Was het vaak van plan, 1 keer in de rij gestaan, maar nooit binnen geweest. Aankondiging klinkt wel weer verleidelijk...
Ben er vorig jaar geweest tijdens na Spiritbox en tijdens het einde van Goldband. Er stond namelijk geen rij op dat moment. Was een gezellig sfeertje, maar doordat het aan het begin van de nacht was, was het nog wel rustig en een moest het echte feest nog beginnen.

In 2022 ben ik er wel een keer van een uurtje of 01:00 tot 03:00 geweest. Was ook erg gezellig. Je moet wel tegen drukte kunnen. Het voordeel is wel dat je er binnen gewoon een bar en toiletten hebt, dus als je eenmaal binnen bent kan je er prima een langere tijd blijven.

• Leuk
Waarderingen: Greyhound
Heel herkenbaar. Opzich mag van mij iedereen een festival beleven hoe diegene het zelf wilt. Maar ik verbaas me er wel is over dat er mensen zijn die echt 0 energie stoppen in het luisteren van te voren van artiesten die ze nog niet kennen. Maarja, ik denk eerlijk gezegd dat wij hier uitzonderingen zijn t.o.v. de mensen die er geen energie of tijd instoppen.

Ik vind zelf dat op sleep touw nemen vaak wel leuk, een lijstje maken van te voren, en kijken wie er volgt. Meestal waarschuw ik ze wel bij de iets meer niche en moeilijkere acts. Dan vind ik het ook niet erg om in mijn eentje over te blijven en me niet steeds hoef te bedenken wat de rest ervan vind.
Ik heb vorig jaar iets nieuws bedacht voor de mensen die niet geïnteresseerd zijn in de line-up of er gewoon geen tijd voor hebben om deze van te voren (goed) door te nemen. Ik werd namelijk helemaal gek van die gasten die op het einde van de dag zeiden: Jezus, waarom was ik daar niet bij??
Of: Had niemand even kunnen zeggen dat dat een goeie artiest is??

Vorig jaar ben ik 30 dagen (t/m de woensdag voor LL) gaan aftellen met 30 artiesten. Elke dag maak ik een verhaaltje + ik zoek een goed youtube filmpje van de artiest (live) om mensen te motiveren om mee te gaan.
Als voorbeeld:

"23/29

Nog 7! Dat betekent ook gelijk dat we heel dichtbij Lowlands zitten. Sterker nog, over 6 dagen zijn we al nerveus de auto aan het inpakken om naar het mooiste feest van het land te gaan. Maar eerst nog even wat goede artiesten om mee af te sluiten.

Onze volgende artiest is Jorja Smith!

De 27 jarige Engelse Jorja is geen onbekende van Lowlands. In 2019 speelde ze al in een overvolle Bravo. Dit jaar heeft ze de eer gekregen om op wel een hele mooie tijd te spelen in de grootste tent van Lowlands. Ze zal zaterdagavond de Alpha voorzien van Soul en RnB.

De kenners onder ons weten wat mevrouw Smith in huis heeft. In 2018 werd ze al bestempeld als één van de grootste vrouwelijke talenten en dit heeft ze zeker waar gemaakt. Haar grote hits met onder andere Burna Boy, Drake en Stormzy hebben ervoor gezorgd dat ze een grote gevestigde naam is geworden.

De biermeter wordt niet té hoog ingezet. Na al het muzikale (harde) geweld van de vrijdag en wat er zaterdagavond en zondag nog gaat komen, is Jorja een heerlijke artiest op het juiste moment.

Geniet hier van haar grote single “Be Honest” op lowlands (3FM backstage) en haar Tiny desk concert. Geef maar toe: deze mevrouw kan live zingen!

Wanneer: zaterdagavond in de Alpha

Hoe laat: 20:30

Biermeter: 🍺🍺"

Ik heb echt tientallen mensen in de groepsapp enthousiast gekregen en kreeg ook van iedereen te horen dat ze nog nooit zoveel leuke artiesten hadden gezien door deze lijst van 30 ;) er wordt alweer uitgekeken naar 20 juli, dan gaat ie weer van start (Beetje voorpret hoort erbij hé)!

Ik heb vorig jaar iets nieuws bedacht voor de mensen die niet geïnteresseerd zijn in de line-up of er gewoon geen tijd voor hebben om deze van te voren (goed) door te nemen. Ik werd namelijk helemaal gek van die gasten die op het einde van de dag zeiden: Jezus, waarom was ik daar niet bij??

Vorig jaar ben ik 30 dagen (t/m de woensdag voor LL) gaan aftellen met 30 artiesten. Elke dag maak ik een verhaaltje + ik zoek een goed youtube filmpje van de artiest (live) om mensen te motiveren om mee te gaan.
Als voorbeeld:

"23/29

Nog 7! Dat betekent ook gelijk dat we heel dichtbij Lowlands zitten. Sterker nog, over 6 dagen zijn we al nerveus de auto aan het inpakken om naar het mooiste feest van het land te gaan. Maar eerst nog even wat goede artiesten om mee af te sluiten.

De 27 jarige Engelse Jorja is geen onbekende van Lowlands. In 2019 speelde ze al in een overvolle Bravo. Dit jaar heeft ze de eer gekregen om op wel een hele mooie tijd te spelen in de grootste tent van Lowlands. Ze zal zaterdagavond de Alpha voorzien van Soul en RnB.

De kenners onder ons weten wat mevrouw Smith in huis heeft. In 2018 werd ze al bestempeld als één van de grootste vrouwelijke talenten en dit heeft ze zeker waar gemaakt. Haar grote hits met onder andere Burna Boy, Drake en Stormzy hebben ervoor gezorgd dat ze een grote gevestigde naam is geworden.

De biermeter wordt niet té hoog ingezet. Na al het muzikale (harde) geweld van de vrijdag en wat er zaterdagavond en zondag nog gaat komen, is Jorja een heerlijke artiest op het juiste moment.

Geniet hier van haar grote single “Be Honest” op lowlands (3FM backstage) en haar Tiny desk concert. Geef maar toe: deze mevrouw kan live zingen!

Ik heb echt tientallen mensen in de groepsapp enthousiast gekregen en kreeg ook van iedereen te horen dat ze nog nooit zoveel leuke artiesten hadden gezien door deze lijst van 30 ;) er wordt alweer uitgekeken naar 20 juli, dan gaat ie weer van start (Beetje voorpret hoort erbij hé)!
Kijk dat zijn nog is leuke ideeën! Wellicht een leuk idee om dat ook op het forum te delen. Sta altijd open voor artiesten die ik nog niet ken, waar andere wel enthousiast van worden.

Als voorbeeld:

"23/29

Ze zien me aankomen, haha! Als ik dit doe word ik de groep uitgegooid.

Ik denk ook dat 'wij' de uitzonderingen zijn en daarbij dat veel mensen na ongeveer hun 30e lijken te stoppen met het ontdekken van nieuwe muziek (/andere (culturele) nieuwe dingen).
Precies. Ik ben (helaas) al een tijdje boven de 30, zelfs onze tweeling gaat dit jaar al voor de derde keer, maar dan blijven er weinig mensen over die meegaan.

Gohh dit is wel een fantastische video zeg

Zin in op Lowlands! Hopelijk iets minder geklets en meer nummers dan bij DTRH ;)
Toevallig was er een stuk van haar live op studio Brussel vanuit Rock Werchter. Dat geklets wat ze doet is wel echt vreselijk 😅. Verder natuurlijk wel echt nice

• Leuk
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread