ES Primavera Sound Festival 2026

Joslittel

Droomheadliner
17 feb 2016
11.601
17.814
Forumleiding, willen jullie hier een mooie startpost van maken?

Met het Glastonbury clubje hebben we besloten dat we volgend jaar waarschijnlijk dit festival willen gaan uitproberen. De datum is bekend. De kaarten zijn te koop. Dus kom maar door met het topic!

Ik ga eens starten met het hele 2025 topic doorlezen voor ervaringen en tips

• Leuk
Waarderingen: Joris en JP5
Forumleiding, willen jullie hier een mooie startpost van maken?

Met het Glastonbury clubje hebben we besloten dat we volgend jaar waarschijnlijk dit festival willen gaan uitproberen. De datum is bekend. De kaarten zijn te koop. Dus kom maar door met het topic!

Ik ga eens starten met het hele 2025 topic doorlezen voor ervaringen en tips
Begin maar uw hotel/airbnb te boeken. Prijzen zijn al goed de lucht ingeschoten.

• Wow
Waarderingen: Joslittel
Begin maar uw hotel/airbnb te boeken. Prijzen zijn al goed de lucht ingeschoten.
Ik had ergens eens gelezen dat die prijzen wel terug dalen richting boeken in december (en zelfs dan het goedkoopst zouden zijn)? Iemand die dit kan bevestigen?

Primavera staat hier ook al even op de bucketlist, dus dat eens mee pakken zou immens tof zijn als de lineup me wat bevalt (undercard nu nooit een probleem, maar de headliners van dit jaar konden me gestolen worden).

• Leuk
Ik had ergens eens gelezen dat die prijzen wel terug dalen richting boeken in december (en zelfs dan het goedkoopst zouden zijn)? Iemand die dit kan bevestigen?

Primavera staat hier ook al even op de bucketlist, dus dat eens mee pakken zou immens tof zijn als de lineup me wat bevalt (undercard nu nooit een probleem, maar de headliners van dit jaar konden me gestolen worden).
Daar kan ik niets over zeggen, wij boeken direct early bird (met nog beetje korting door vorig jaar erbjj te zijn) en dan boeken wij ook onmiddelijk ons hotel. Om u een idee te geven: wij hebben een junior suite terras kamer in h10 marina (7 nachten) voor 1700 euro. Nu zijn die allemaal al weg, de gewone junior suite is daar nu 1950 euro. Veel van die hotels zijn binnenkort al voor die periode volzet.

De tijd dat je voor een appel en een ei naar Primavera kon gaan is jammer genoeg voorbij. Goeie airbnb's zit je ook al over de 1000 euro.
Als je iets zoekt voor twee personen:

Dat was echt een fantastische airbnb, enigste reden waarom we niet meer gaan is omdat het wat verder ligt van het festival. Maar het is zeker en vast doenbaar.

Bij Booking.com zijn wel wat opties te vinden die niet heel duur zijn. Met name hotelkamers. Vanaf €565,- voor twee personen van 3 tot 10 juni bijvoorbeeld. Op max 5km van het festival als ik dat goed zie.

• Leuk
Bij Booking.com zijn wel wat opties te vinden. Vanaf €565,- voor twee personen van 3 tot 10 juni. Op 5km van het festival als ik dat goed zie.
Voor hoeveel dagen? En goedja, iedereen moet voor zijn eigen uitmaken welk comfort hij/zij wilt. Uit ervaring kan ik zeggen dat een goed hotel/bnb toch zeer belangrijk is, zeker als je tot 5-6 u smorgens weg bent.

Voor hoeveel dagen? En goedja, iedereen moet voor zijn eigen uitmaken welk comfort hij/zij wilt. Uit ervaring kan ik zeggen dat een goed hotel/bnb toch zeer belangrijk is, zeker als je tot 5-6 u smorgens weg bent.
7 dagen! Ook wel goede recensies als zegt dat op Booking natuurlijk niet alles. :)
Al gaat het inderdaad snel richting de €1000,-.

Bijvoorbeeld Pension Casa Blanca: €1085 voor één kamer voor twee personen (twee aparte bedden). 4,6km van Parc del Forum. 8,5 van de 10 in recensies. Maar misschien kijk ik wel helemaal verkeerd hoor haha.

Wij zitten ook op Primavera te oriënteren dus alle tips zijn welkom. :)

• Leuk
Hm ja dat zijn natuurlijk al wel serieuze kosten die erbij komen, en dan nog het vliegticket. Ik ga me er de komende tijd ook op oriënteren. Hopelijk is het iets goedkoper omdat we met 4 man willen gaan, mogelijk is een appartement achtig iets dan ook mogelijk. We gaan eens op onderzoek!

Ik zat het topic van vorig jaar nog eens terug te lezen en 1 punt is me nog niet helemaal duidelijk. Je hebt de losse concerten op de dagen ervoor waar je je als tickethouder op kunt inschrijven. Moet je daar nou extra voor betalen of alleen op tijd zijn?

Overigens zijn er voor 4 personen nog wel prima appartementen te vinden tot een prijs van 2000 euro totaal. Al met al wel een duur pakketje maar dit vind ik wel te doen.

Ik zat het topic van vorig jaar nog eens terug te lezen en 1 punt is me nog niet helemaal duidelijk. Je hebt de losse concerten op de dagen ervoor waar je je als tickethouder op kunt inschrijven. Moet je daar nou extra voor betalen of alleen op tijd zijn?

Overigens zijn er voor 4 personen nog wel prima appartementen te vinden tot een prijs van 2000 euro totaal. Al met al wel een duur pakketje maar dit vind ik wel te doen.
Die optredens zijn gratis, maar je moet wel een ticket reserveren (ze vragen wel een waarborg van 15 euri, als je niet gaat, krijg je dat geld niet terug). Dus snel zijn is de boodschap als de ticketverkoop start. Als je echt alles op optredens zet, boek je best van maandag tot en met maandag. Kan je zeven dagen muziek ontdekken.

• Leuk
Zonet nog een prima 4p Airbnb geboekt woensdag tot maandag op Plaça de Catalunya voor €1250, dus er zijn zelfs op toplocaties zeker nog goeie deals te vinden!

Zonet nog een prima 4p Airbnb geboekt woensdag tot maandag op Plaça de Catalunya voor €1250, dus er zijn zelfs op toplocaties zeker nog goeie deals te vinden!
Het hangt allemaal af wat je verwacht/wilt van uw airbnb he. Uit mijn persoonlijke ervaring met airbnb in Barcelona moet je toch een tikkeltje geluk hebben, want foto's bedriegen soms hoe groot/klein iets is. Plaça is een goede locatie.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Thisso
Daar kan ik niets over zeggen, wij boeken direct early bird (met nog beetje korting door vorig jaar erbjj te zijn) en dan boeken wij ook onmiddelijk ons hotel. Om u een idee te geven: wij hebben een junior suite terras kamer in h10 marina (7 nachten) voor 1700 euro. Nu zijn die allemaal al weg, de gewone junior suite is daar nu 1950 euro. Veel van die hotels zijn binnenkort al voor die periode volzet.

De tijd dat je voor een appel en een ei naar Primavera kon gaan is jammer genoeg voorbij. Goeie airbnb's zit je ook al over de 1000 euro.
Als je iets zoekt voor twee personen:

Dat was echt een fantastische airbnb, enigste reden waarom we niet meer gaan is omdat het wat verder ligt van het festival. Maar het is zeker en vast doenbaar.
Hee, H10 Marina, die hebben wij ook geboekt. Was begin juni nog redelijk goed betaalbaar inderdaad!

Biertje in de hotelbar over 11 maanden (of op het terrein natuurlijk)? 😊

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en koekroeck
Na twee keer eerder Barcelona (2016 en 2018) en twee keer Porto (2022 en 2024) is het volgend jaar weer tijd voor Barcelona. Early Bird tickets gehaald en een reservering gemaakt voor een appartement. Ben benieuwd wat we dit jaar op de line-up kunnen verwachten, ik duim voor Radiohead.

De kaarten die nu te koop staan a 275 euro, zijn dat ook nog de early birds? Staat niet bij tot hoe lang die te koop zijn

De kaarten die nu te koop staan a 275 euro, zijn dat ook nog de early birds? Staat niet bij tot hoe lang die te koop zijn
Nee, early birds zijn al weg. Deze prijs blijft nu staan tot net voor de line up reveal. Na de reveal zal het naar de 400 euro gaan voor een kaart.

• Leuk
Nee, early birds zijn al weg. Deze prijs blijft nu staan tot net voor de line up reveal. Na de reveal zal het naar de 400 euro gaan voor een kaart.
Ah thanks. We willen in september de knoop definitief doorhakken met de vrienden dus dat is mooi op tijd. 275 euro vind ik een heel schappelijk bedrag.

• Leuk
Waarderingen: pongolesi en koekroeck
Ah thanks. We willen in september de knoop definitief doorhakken met de vrienden dus dat is mooi op tijd. 275 euro vind ik een heel schappelijk bedrag.
En niet vergeten als je all the way wilt gaan qua muziek, het begint al van maandag tot en met zondag he.

• Geweldig

Users who are viewing this thread