Lowlands 2025

Het zijn altijd degene waarvan je het 't meest verwacht...

Niet zo extreem boeiend wat mij betreft, ik vind Rocky live niet zo denderend en had hem waarschijnlijk geskipt. Misschien is dit de gelegenheid om toch Doechii te halen.

Skepta heeft Deftones vervangen op Glastonbury afgelopen weekend. Niet de grootste headliner maar een aantal kleinere zou zeker welkom zijn en past meer dan goed in t budget

Froukje vs. S10 incomming :)

Had Rocky toch geskipped, dus lig er niet wakker van.
Die staan vast al vast voor 2026.

Zal Doechii er gevoelig voor zijn als ze als afsluiter wordt neergezet?

En iemand is me net voor zie ik: De Jeugd van Tegenwoordig, of New Wave (alle shows zijn uitverkocht)

Skepta heeft Deftones vervangen op Glastonbury afgelopen weekend. Niet de grootste headliner maar een aantal kleinere zou zeker welkom zijn en past meer dan goed in t budget

En dan horen we het leukste nummer van ASAP ook nog, wat eigenlijk gewoon Skepta zn nummer is

Vervanger zal al wel binnen zijn, maar misschien wachten ze nog even af tot de act op DTRH is geweest. Denk aan De Jeugd of Sam Fender.

• Leuk
Waarderingen: pietmoeskops
Ik ben bang dat het potje namen waar Lowlands uit kan kiezen niet zo groot is dus dat we het toch gaan moeten doen met iets waar we ontevreden mee zijn, de vraag is wat Lowlands er aan kan doen. Tja, ASAP in eerste instantie niet boeken wellicht.

Users who are viewing this thread