Lowlands 2025

Volgende week Hacienda-namen. Week erna laatste pluk namen. Op naar blokkenschema en een paar weken puzzelen. Dat doe ik dit jaar vanaf Sri Lanka:cool:

Naar mijn gevoel trekt Chase & Status aanzienlijk meer mensen dan Skrillex :P
Dat ligt ook aan de acts die tegelijk staan. De zondagavond is altijd vrij vol vind ik.

Als we uitgaan van Fontaines DC (Alpha), Chase & Status (Bravo), A$AP Rocky (Alpha) heb je ook nog de Heineken/India om voor spreiding te zorgen. De spot van Brutalismus 3000 staat ook nog open, zet hier Marc Rebillet neer (Heineken), en op zondag staat ook Black Country, New Road (India).

Qua spreiding zal het dan wel ok zijn, al vermoed ik dat de meesten hier er niet blij mee zullen zijn 😅. Gelukkig kunnen we er ook compleet naast zitten.

Dat ligt ook aan de acts die tegelijk staan. De zondagavond is altijd vrij vol vind ik.

Als we uitgaan van Fontaines DC (Alpha), Chase & Status (Bravo), A$AP Rocky (Alpha) heb je ook nog de Heineken/India om voor spreiding te zorgen. De spot van Brutalismus 3000 staat ook nog open, zet hier Marc Rebillet neer (Heineken), en op zondag staat ook Black Country, New Road (India).

Qua spreiding zal het dan wel ok zijn, al vermoed ik dat de meesten hier er niet blij mee zullen zijn 😅. Gelukkig kunnen we er ook compleet naast zitten.

Het probleem is opgelost want ASAP heeft Pukkelpop gecanceld dus Lowlands zal ook wel komen :P

• Winning
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2, Flynn en piep
Is het gek om te zeggen dat ik Chase and Status maar een beetje zo-zo vindt? Dat was vroeger niet spannend, dat is het nu ook niet. Een beetje plat vind ik het zelfs. Maargoed, dat is Skrillex ook.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Is het gek om te zeggen dat ik Chase and Status maar een beetje zo-zo vindt? Dat was vroeger niet spannend, dat is het nu ook niet. Een beetje plat vind ik het zelfs. Maargoed, dat is Skrillex ook.
Is het ook wel een beetje, maar het is wel muziek wat werkt live.

Mijn gok zou inderdaad Doechii zijn, en Fontaines doorschuiven?

Drie jaar op rij je headliner gecanceld is wel pech zeg (Florence + the Machine, QOTSA, en nu wss ASAP)

Ik zie dat Doechii al op zondag Pukkelpop staat helaas. Misschien kan er nog wat geschoven worden, want een dagindeling weten we officieel nog niet ;-)

Yep, streep maar door. We krijgen dus een andere headliner! 🫨
Zou wel mooi zijn als er een headliner waardige vervanger aangekondigd gaat worden, maar zal me niks verbazen FDC doorgezet gaat worden naar Alpha afsluiter en een "kleinere" vis binnen gehengeld gaat worden als vervanger.

• Leuk
Waarderingen: Highsky
Zou wel mooi zijn als er een headliner waardige vervanger aangekondigd gaat worden, maar zal me niks verbazen FDC doorgezet gaat worden naar Alpha afsluiter en een "kleinere" vis binnen gehengeld gaat worden als vervanger.
Ik denk dat het niet anders kan zelfs.

Froukje vs. S10 incomming :)

Had Rocky toch geskipped, dus lig er niet wakker van.
Dat zou toch wel knap ongeïnspireerd zijn, dan komt PKP er met een internationale grote naam beter uit.

Rocky stond niet op mijn must-see lijst, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er velen knap droevig naar de post hebben gekeken en hopelijk komt er daarvoor wel eentje terug die in hetzelfde hoekje zit.

Doechii zou de gedroomde vervanger zijn gok ik, als dat gaat lukken zou het wel de stunt van het jaar zijn.

Ah, dit vind ik eigenlijk wel jammer. Asap is precies zo'n artiest die ik graag als headliner eens check op een festival, maar ik geen kaartje voor zou kopen voor een losse zaalshow. Benieuwd naar de vervanger. Fontaines op zo'n slot is stiekem ook wel heel vet.

• Leuk
Waarderingen: J_M

Users who are viewing this thread