Lowlands 2025

Als je nu ook ziet hoe laag de ticketprijzen zijn voor DTRH (€190) aankomend weekend, zou ik ook vooral nog ff wachten idd. Zal me verbazen als het niet rond de 200-250 uit gaat komen
Tot er nog een sterke drop komt qua namen (ik verwacht volgende week na DTRH), dan zie ik het nog wel iets stijgen.

Had het nog niet terug zien komen hier, maar vond het wel opvallend uit de laatste Llowcast: Kasper van der Laan staat op zondagmiddag in de Heineken

Had het nog niet terug zien komen hier, maar vond het wel opvallend uit de laatste Llowcast: Kasper van der Laan staat op zondagmiddag in de Heineken
In de Heineken? Gaat Kasper van der Laan een uurtje voor ons zingen?

Had hem eigenlijk als afsluiter in de Juliet verwacht.

Heel bijzonder, maar wel blij mee. Groot fan van Kasper van der Laan. Misschien eerste act in de Heineken?

Zeg ik iets geks als ik Busta & Spliff een van de vetste party’s op Glastonbury vond? Of hang ik nog in de jaren 90? Ik mis dat soort energie wel een beetje op Lowlands, iets in de sfeer van die Giorgio Moroder / Nile Rodgers / Le Chic-vibe van een paar jaar terug. Volle bak feest! Staan er acts van dat kaliber voor dit jaar gepland van wellicht artiesten die ik niet ken?

Als je hem neerlegt is die in paar uurtjes zelf opgeblazen. Als die nog niet vol genoeg is kan je hem heel makkelijk met de mond bij blazen, dat is 10 seconden werk.
Ik lag jaren lang op zo een Action ding van 9 euro. Deze 'investering' naar een Nomad had ik jaren eerder moeten doen, slaap 10 x lekkerder.

Hij is ook nog eens 10 cm dik, dat is de meest dikke variant. Heel bijzonder dat ie maar 40,00 euro is.
Je zou een affiliate link moeten vragen, hier ook 2 lowlands 'senioren' overtuigd. En t scheelt voor n keer sjouwen op de heenweg🤪

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: @Marc en XaviLL
Ja, maar vooral volk wat stond te kijken ipv dansen waardoor je makkelijk door de drukte heen kon lopen. Vond het daardoor niet heel druk voelen.

Daarbij komt dat Skrillex een veel bekendere naam is dan Chase & Status.

Naar mijn gevoel trekt Chase & Status aanzienlijk meer mensen dan Skrillex :P

Stoppen ze chappel maar in de x ray, wordt ook wel druk dan! Lijkt me wel lachen zo’n switch.

Toch wel benieuwd hoe dat gaat zijn, een cabaratier in de Heineken. Vind het wel fijn dat het om 12:00 is en dus niet ten koste gaat van een artiest/band.

Mooie reden ook om weer lekker vroeg het festival terrein op te gaan.
Jaren terug met Hans Teeuwen in de Alpha werkte dat wat mij betreft best aardig.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Twijfel je of je met je groep op één groepscampingplek past? Zit je te puzzelen met tenten, stelletjes en eigenwijze solokampeerders? Twijfel niet langer! Met de Camping Planner™ schuif, draai en puzzel je net zolang totdat al je vrienden tevreden zijn: https://preview--lowlands-camp-planner.lovable.app/

*juistheid kan niet worden gegarandeerd 🤣
Haha wauw. Ik weet niet hoe vaak dit al in verschillende groepsapps is gevraagd.

• Leuk
Waarderingen: rrr

Users who are viewing this thread