Pinkpop 2025

Het ziet er steeds meer naar uit dat we een warme editie gaan krijgen... Temperaturen kopen toch richting de 30 gradenBekijk bijlage 14623

Tropische hitte op de loer

Richting het weekend neemt de kans op tropische hitte steeds verder toe. Zowel zaterdag als zondag is de kans op tropische warmte, zeker in het zuiden van het land, vrij groot met respectievelijk 65 en 55 procent. Op deze termijn is dat een sterk signaal. Toch is er natuurlijk nog de nodige onzekerheid, maar de kans op een zeer warm weekend groeit wel.

Al met al staat dus een vrij zomerse en zonnige week op het programma. Lagedrukgebieden blijven ver uit de buurt en daarmee is de kans op neerslag dan ook klein.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik weet niet of het hier mag, maar bij een deel van groep zijn de plannen gewijzigd. Daarom een leuke ticket bundel in de aanbieding (4x weekend ticket, Groepsplek small (camping B), parkeerplek P2, en biertickets voor 8x 6-pack)
Wat vraag je?

Voordat we een Pinkpopdiscussie starten in het Werchtertopic. Ik dacht dat hier aanvankelijk getwijfeld werd aan Linkin Park, vanwege een onlogisch tourschema in dat geval. Is er in de tussentijd iets veranderd?
Ik had vernomen dat 't management vooral op losse grote zalen/stadions zou mikken. Dan zouden er schematechnisch wel erg veel uitdagingen zijn. Vermoedelijk hebben een aantal festivals toch voor een andere koers gezorgd.

Users who are viewing this thread