Pinkpop 2025

Dit is echt het domste argument dat je kan gebruiken in een discussie.

"Ja we hebben dingen al jaren op een debiele manier gedaan, en daarom kunnen we het niet aanpassen"
Wat de fuck is dat voor een reden.
Ik benoem alleen maar observeringen, geen argumenten. Geen behoefte aan discussie. Het gaat mij om de negatieve toon... We zijn hier toch niet om Pinkpop helemaal naar beneden te halen?
Nu weer positief mensen, nog een paar daagjes werken en dan is het weer zover!
I rest my case. Amen brutus!

Ik heb mijn neef die vandaag geslaagd is een weekendticket Pinkpop kado gedaan. Hij superblij en na Paaspop de afgelopen twee jaar gaat hij nu aan het "grote"werk ruiken. Zullen er nog meer afgestudeerden een ticket krijgen/kopen en zal dit nog een boost geven ook met het mooie weer in het vooruitzicht?
Wat een ontzettend leuk cadeau van jou om je neef te geven zeg!!!

• Confetti
Waarderingen: degrotegeneraal
Hopelijk zegt Justin Timberlake ook Pinkpop af, we missen namelijk nog 1 goed headliner.

Dan zal Tate McRae worden doorgeschoven en headliner zijn. Mocht het passen, dan hier en daar nog wat schuiven en op een lagere plek een vervanging van het kaliber "Nederlandsche B-keus" zetten..

Er zal echt geen headliner waardige vervanging meer geregeld kunnen worden.

In het meest gunstige geval zal het een Yungblud of zoiets worden.

Dan zal Tate McRae worden doorgeschoven en headliner zijn. Mocht het passen, dan hier en daar nog wat schuiven en op een lagere plek een vervanging van het kaliber "Nederlandsche B-keus" zetten..

Er zal echt geen headliner waardige vervanging meer geregeld kunnen worden.

In het meest gunstige geval zal het een Yungblud of zoiets worden.
Sam Fender is dan nog vrij en heeft iets goed te maken!

Zou zelf dan Oscar en The Wolf laten afsluiten en een son mieux erbij!
Zou voor mij beter uitkomen.. 😀

Wat moet ik zien/beluisteren zodat ik ook nog even de headliner wil zien vrijdag?
Voor zaterdag ben ik ergens benieuwd hoe gaat ze het doen en hoe reageert het publiek (zoals bij Justin Bieber?).

Heb er enorm veel zin in, maar de headliner kunnen mij de laatste 3 edities (met deze erbij) niet bekoren! Ook mijn omgeving probeer ik uit te leggen dat het de tijd is, er moet iets populairs staan van deze generatie..
Vaak word er dan wat dom gelachen en naar graspop verwezen, maar ik wil het ook oprecht begrijpen wat doen de eerste 2 headliners op pinkpop? Wat is er zo goed aan!

Niks negatiefs voor ik weer een aanval krijg, ik wil me er juist in verdiepen!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
toch ben ik nog altijd benieuwd waarom de site er begin van de week uit lag en er nog niet iets opduikt wat maar een beetje aanleiding is waarom, da's meestal de aanleiding van iets groots incoming...

Morgen is het ook al een week tot Pinkpop 2025 en die hele "Tom Odell / Vervanging Adam Lambert / Hello Tempest Road" is ook nog niet aangekondigd!

wat heeft Pinkpop in petto 🤔

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Ik heb mijn neef die vandaag geslaagd is een weekendticket Pinkpop kado gedaan. Hij superblij en na Paaspop de afgelopen twee jaar gaat hij nu aan het "grote"werk ruiken. Zullen er nog meer afgestudeerden een ticket krijgen/kopen en zal dit nog een boost geven ook met het mooie weer in het vooruitzicht?
Dan ben je vast zijn lievelingsoom haha. Goed cadeau!

Voor de mensen met reacties over Justin. Wij zijn hier echte (alternative) rock liefhebbbers. We zijn ook meermaals bij Justin geweest. Ik denk dat de beste man je kan verassen. Is gewoon een musicale man die een goede show kan neerzetten. Zingen kan die wel. Neemt ook meestal echt goede muzikanten mee. De meeste Songs kan je daarbij ook nog wel. In de shows die wij hebben gezien ook geen verwaande popster. Dusja zou zeggen laat je verassen

En hoe vet is dit?
Ik dacht dat ze tegen over elkaar zouden staan, maar het is dus met de kont tegen elkaar aan, dat veld voor stage 4 wat overblijft is echt groot!
er gaan meer mensen bij Stage 4 checken en daar kunnen veel mensen staan! Echt een gouden set!!!!
1000065686.jpg

Dat haal ik wel uit de mail ja, dat je gewoon kunt weg rijden.
Het antwoord is eigenlijk heel vaag. Het parkeerterrein is beschikbaar. Betekent dat dat je erop kunt om iets iets je auto te halen? Of mag je er vervolgens ook vanaf rijden? Kan me overigens best indenken dat in de eerste uren direct na afloop alle wegen dichtbij het terrein afgesloten zijn voor de veiligheid. P1 ligt dichtbij het terrein.

Users who are viewing this thread