Pinkpop 2025

Van mij mag weeronline bij het juiste eind hebben!24 graden prima te doen nog! Als ik de rest zie van de voorspellingen met meer dan 30 graden zoals in 2022 krijg ik het nu al benauwd van!

Bijlagen

• IMG_2807.jpeg
    IMG_2807.jpeg
    80,4 KB · Weergaven: 3
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Munten was juist het tegenovergestelde van vrijheid. Je moest er eerst voor in de rij staan om ze te halen. Nu loop je meteen naar de bar.
Als je munten op waren moest je nieuwe halen, weer in de rij. Nu pin je gewoon opnieuw aan de bar.
Als je munten over had moest je ervan af zien te komen. Nu staat dat geld gewoon nog steeds op je rekening
😎
Nog nooit in de rij hoeven staan voor munten.... zolang je niet meteen bij de eerste rijen aansluit maar even doorloopt naar de volgende kassa's/automaten.
Verder lijkt mij muntjes neerklappen, bier aanpakken en omdraaien/weglopen toch sneller te gaan dan pinpas eerst weer goed wegstoppen en dan je biertjes oppakken, omdraaien/weglopen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Munten was juist het tegenovergestelde van vrijheid. Je moest er eerst voor in de rij staan om ze te halen. Nu loop je meteen naar de bar.
Als je munten op waren moest je nieuwe halen, weer in de rij. Nu pin je gewoon opnieuw aan de bar.
Als je munten over had moest je ervan af zien te komen. Nu staat dat geld gewoon nog steeds op je rekening
😎
Ik mag dit toch gewoon vinden?
Zo voelt het voor mij geef ik aan, voor jouw is het feitelijk beter (als ik je reactie lees).

"IK" ben niet zo van dat makkelijke, en vind het juist wel lekker om mijn eerste vellen met munten te halen!
Het van mijn munten af moeten is ook nooit een issue geweest, maandag bij vertrek nog even een lekker broodje of koffie voor een ieder..
Snap dat het voor vele mensen handiger is en sneller want een ieder wil het liefst niet wachten, "IK" heb niet zoveel haast!

Met Limburgs accent: 2 Bonnen alstublieft, blijft voor "MIJ" fijner klinken als 7,40 alstublieft (en ik strijk mijn pinpas er weer over).

Nee noem het gek maar voor "MIJ" heeft het zn charme (zal vast wennen mar in HmH en Ziggo vind "IK" het ook nog steeds niks)

Ik mag dit toch gewoon vinden?
Zo voelt het voor mij geef ik aan, voor jouw is het feitelijk beter (als ik je reactie lees).

"IK" ben niet zo van dat makkelijke, en vind het juist wel lekker om mijn eerste vellen met munten te halen!
Het van mijn munten af moeten is ook nooit een issue geweest, maandag bij vertrek nog even een lekker broodje of koffie voor een ieder..
Snap dat het voor vele mensen handiger is en sneller want een ieder wil het liefst niet wachten, "IK" heb niet zoveel haast!

Met Limburgs accent: 2 Bonnen alstublieft, blijft voor "MIJ" fijner klinken als 7,40 alstublieft (en ik strijk mijn pinpas er weer over).

Nee noem het gek maar voor "MIJ" heeft het zn charme (zal vast wennen mar in HmH en Ziggo vind "IK" het ook nog steeds niks)
Natuurlijk mag jij dit gewoon vinden. En tegelijk mag een ander er ook anders over denken.
We brengen de dingen soms een beetje te ‘absoluut’ alsof het de enige waarheid is en dat triggert dan een beetje.

Nog 7 dagen lieve mensen en de grootste groep gaat dan vandaag al op de camping. Kan niet wachten!!!!!!

Is er iemand die ook tickets heeft gewonnen via de Mojo concert week?
Uiterlijk 11 juni zouden de tickets via mail en ticketmaster account gestuurd worden.

Ik heb mijn tickets namelijk nog altijd niet ontvangen..

Is er iemand die ook tickets heeft gewonnen via de Mojo concert week?
Uiterlijk 11 juni zouden de tickets via mail en ticketmaster account gestuurd worden.

Ik heb mijn tickets namelijk nog altijd niet ontvangen..
Ik heb de mijne wel al ontvangen, zou ze snel eens mailen idd

Ons spoorboekje is klaar, voor zover dit klaar kan zijn:
Vrijdag: Hiqpy - Personal trainer - Sawyer Hill - Inhaler - Weezer - Oscar and the Wolf - Kid Kapichi - Justin Timberlake
Zaterdag: The Academic - Battlesnake - Amyl and the Sniffers - The Royston Club - Tom Odell - Soft Play - Almost Monday - Faithless - Tne last Dinner Party - Olivia Rodrigo
Zondag: Hannah Mae/DeWolff - The Boxer Rebellion (waarschijnlijk alleen begin)- Elephant - Krezip - Kaiser Chiefs - The Warning - Girl in Red (als the warning tegenvalt) - Biffy Clyro - Sigrid (laatste stukje) - Bob Vylan - Korn - Muse

Heeeeel veel zin in, nog een week te gaan, maar kan niet wachten. Gelukkig vanaf dit weekend al vrij en woensdag al richting Limburg. We gaan er weer een feest van maken!!

Laatst bewerkt:
Ons spoorboekje is klaar, voor zover dit klaar kan zijn:
Vrijdag: Hiqpy - Personal trainer - Sawyer Hill - Inhaler - Weezer - Oscar and the Wolf - Kid Kapichi - Justin Timberlake
Zaterdag: The Academic - Battlesnake - Amyl and the Sniffers - The Royston Club - Tom Odell - Soft Play - Almost Monday - Faithless - Tne last dinner Party - Olivia Rodrigo
Zondag: Hannah Mae/DeWolff - The boxer Rebellion (waarschijnlijk alleen begin)- Elephant - Krezip - Kaiser Chiefs - The Warning - Girl in Red (als the warning tegenvalt) - Biffy Clyro - Sigrid (laatste stukje) - Bob Vylan - Korn - Muse

Heeeeel veel zin in, nog een week te gaan, maar kan niet wachten. Gelukkig vanaf dit weekend al vrij en woensdag al richting Limburg. We gaan er weer een feest van maken!!
Het perfecte spoorboekje als je het mij vraagt, het enige verschil bij mij is Cypress Hill en Everything Everything ipv Krezip!
Volgende week rond deze tijd zal het eerste of mischien wel het tweede biertje worden geopend. @DennisvdBr kom je de donderdag ook even langs? Alvast in de stemming komen bij de rotonde 🤘

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal

Users who are viewing this thread