Pinkpop 2025

Vind die rustdag tussen ieder optreden sowieso al vrij bijzonder, zijn genoeg bands met een grotere productie die 2 dagen achter elkaar optreden aan de andere kant van europa
Die hebben dan vaak twee sets van die productie, en de band zelf reist dan per vliegtuig.

Vergeet Linkin Park maar. De tijden dat dat soort bands rekening hielden met Pinkpop zijn passé. Je moet dan geluk hebben - en dat hebben ze dus weer niet.

• Winning
Waarderingen: hersenscheetje
toch apart, dat Pinkpop "dit soort bands" niet meer kan krijgen? 🤔

een band die in hetzelfde jaar RaR/RiP en Rock in Rio Lissabon gaat doen, maar Pinkpop kan wel een Timberlake, Rodrigo of Muse krijgen tegenwoordig... passé? 🤔

heb het vermoeden dat de hoofdlijnen van de grote namen voor 2026 al redelijk uitgezet zijn nog voor editie 2025...

toch apart, dat Pinkpop "dit soort bands" niet meer kan krijgen? 🤔

een band die in hetzelfde jaar RaR/RiP en Rock in Rio Lissabon gaat doen, maar Pinkpop kan wel een Timberlake, Rodrigo of Muse krijgen tegenwoordig... passé? 🤔

heb het vermoeden dat de hoofdlijnen van de grote namen voor 2026 al redelijk uitgezet zijn nog voor editie 2025...
Het kan zeker, het moet gewoon erg meezitten. Geld speelt ook een rol natuurlijk.

Het kan zeker, het moet gewoon erg meezitten. Geld speelt ook een rol natuurlijk.
uiteraard...
en de factor of ze welwillend staan tegenover festivals spelen, maar voor Linkin Park kunnen we op basis van de 2025 en dus ook de 2026 data al zeggen dat dat zo is
als ik kijk naar de festivals waar Linkin Park staan, heb ik het vermoeden dat Pinkpop/Mojo dat gage best aan kan voor Linkin Park. Gezien gat in de tour, lijkt er vooralsnog ruimte te zijn voor Pinkpop 2026 imo... heel hoog op mijn lijstje als headliner 2026!

• Leuk
Waarderingen: bootje76 en elo
uiteraard...
en de factor of ze welwillend staan tegenover festivals spelen, maar voor Linkin Park kunnen we op basis van de 2025 en dus ook de 2026 data al zeggen dat dat zo is
als ik kijk naar de festivals waar Linkin Park staan, heb ik het vermoeden dat Pinkpop/Mojo dat gage best aan kan voor Linkin Park. Gezien gat in de tour, lijkt er vooralsnog ruimte te zijn voor Pinkpop 2026 imo... heel hoog op mijn lijstje als headliner 2026!
Pas nou op, straks moet je over 5 maanden weer Robbie Williams en Imagine Dragons verdedigen..

Ik denk toch dat er (what's new) te hoog wordt ingezet voor het slot op die tijd. Daar staat doorgaans geen namen die 2x een Ziggo doen.

De tourschema's van artiesten, zeker artiesten met deze faam, liggen vaak al jaren vast. Als Pinkpop al dat bericht liket omdat ze die gozer hebben vastgelegd, dan zal dat eerder richting volgend jaar zijn als (sub)headliner.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Nooit liken ze de megahit, behalve deze 😱

Plus, als er maar geld gegeven wordt.. denk je dat een artiest zich dan druk maakt om hoe laat hij of zij mag optreden?
Ja er worden heel vaak optredens afgeblazen wegens pietluttigheden. Dan is het tijdstip waarop ze mogen spelen nog de meest logische

Users who are viewing this thread