Dagindeling artiesten Lowlands 2025

En Horsegiirl staat volgens de website ook op zondag. Gaat ze de Bravonacht in?? Lijkt mijzelf wel heel grappig, maar ik weet niet of ze dat zomaar gaan doen. Of wordt het een dagact?

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Ben zelf ook nog door die handige link gegaan en daarin kan je ook zien dat Horsegiirl op zondag staat. Ook dat Warmduscher op vrijdag staat.

En Horsegiirl staat volgens de website ook op zondag. Gaat ze de Bravonacht in?? Lijkt mijzelf wel heel grappig, maar ik weet niet of ze dat zomaar gaan doen. Of wordt het een dagact?
Ze zou afgelopen jaar in de India staan 's nachts. Lijkt me niet onredelijk dat ze daar weer weggezet wordt.

Overigens heb je al vier DnB namen met Thys, Used, SF en 4am Kru. Mij lijkt het veel logischer dat ze daar een leuk pakketje van maken

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Na die BNR Podcast met EvE ga ik er stiekem wel vanuit dat Lola Young de Alpha gaat openen op zondag.

Ze is buiten het nachtprogramma aangekondigd en heeft natuurlijk iets wat Nia Archives en Partiboi69 ook hadden. Zou het niet gek vinden als ze dagprogramma doet.

• Leuk
Waarderingen: MarkD en Novis95
Na die BNR Podcast met EvE ga ik er stiekem wel vanuit dat Lola Young de Alpha gaat openen op zondag.

Ze is buiten het nachtprogramma aangekondigd en heeft natuurlijk iets wat Nia Archives en Partiboi69 ook hadden. Zou het niet gek vinden als ze dagprogramma doet.
Aan de andere kant zijn vorig jaar Blawan, Hudson Mohawke en Angelboy ook buiten het nachtprogramma aangekondigd. Dagprogramma lijkt mij ook wel het meest logisch, ik zou het alleen wel jammer vinden

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Ik heb die podcast ook even geluisterd en krijg ook wel die vibe idd. Snap alleen niet wat Lola Young dan zo anders maakt dan bijv Artemas vorig jaar die ook precies 1 grote TikTok hit had en gewoon een leuk spotje in de Heineken heeft gekregen. Misschien voelen ze een grote nieuwe popster aankomen en willen ze die alvast op een groot podium zetten?

Ik heb die podcast ook even geluisterd en krijg ook wel die vibe idd. Snap alleen niet wat Lola Young dan zo anders maakt dan bijv Artemas vorig jaar die ook precies 1 grote TikTok hit had en gewoon een leuk spotje in de Heineken heeft gekregen. Misschien voelen ze een grote nieuwe popster aankomen en willen ze die alvast op een groot podium zetten?
Lola Young heeft veel meer airplay, media presence en wellicht ook streams dan dat Artemas had

Lola Young heeft veel meer airplay, media presence en wellicht ook streams dan dat Artemas had
En ze kan ook daadwerkelijk zingen, speelt verschillende instrumenten en was ook vóór haar explosie op tiktok al aardig aan de weg aan het timmeren. Allemaal zaken die haar precies onderscheiden van Artemas.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Overigens staan NNO, Kruangbin, FDC en Asap Rocky al bevestigd voor de zondag Alpha. Met Lola Young erbij zou dat betekenen dat de Alpha zondag ook al vol zit

DJ Heartstring vermelden dat ze op de zondag staan. Dat had ik eigenlijk niet aan zien komen - ik dacht de zaterdag bravo afsluiter

DJ Heartstring vermelden dat ze op de zondag staan. Dat had ik eigenlijk niet aan zien komen - ik dacht de zaterdag bravo afsluiter
Grappig, had die eigenlijk al afgeschreven omdat de Bravo waarschijnlijk vol zou lopen.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Huh, waar zeggen ze dat? Ik vond zij op zaterdag bravo afsluiter de grootste inkopper van het hele nachtprogramma

Joy Orbison moet ook nog ergens toch? Zie ze hem die plek ook wel geven
Vind ik ook een goede. Zou wel sick zijn om om half 5 nog ff flight FM op je afgevuurd te krijgen. Ik denk alleen zelf dat ze daar sammy virji bij willen gaan zetten. Hij staat op zaterdag wel al op all points east, maar dat is een dagfestival. Stel je voor zijn set is van 15 tot 16 en op LL vanaf half 2, dan is dat prima te doen vgm. Hij staat ook zondag op pkp, dus dat is dan ook veel handiger dan van Nederland naar London en weer terug te moeten vliegen

Users who are viewing this thread