Down the Rabbit Hole 2025

Zonder nu al iets te verklappen over het hoe en wat, kan ik wel alvast vertellen dat mijn vriendengroep en ik dit jaar de kans krijgen om één van de Porto Parties te organiseren. Hoe vet is dat?!
Heel gaaf! Ik ben altijd al erg benieuwd geweest hoe dat daar qua organisatie in zijn werk gaat.
Ik hoop voor jullie dat jullie een mooie plaats krijgen in het blokkenschema zodat jullie een hoop leuke gasten krijgen (en zelf niet te veel leuke acts hoeven te missen).
Heel veel succes met de organisatie!🕺🎉

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: daily en Novis95
Zonder nu al iets te verklappen over het hoe en wat, kan ik wel alvast vertellen dat mijn vriendengroep en ik dit jaar de kans krijgen om één van de Porto Parties te organiseren. Hoe vet is dat?!
Oh wat leuk zeg, gefeliciteerd! Krijg je daar budget voor vanuit de organisatie?

• Geweldig
Waarderingen: Novis95
Ja! Wel een aardig bedrag om de boel leuk mee aan te kleden en iets creatiefs mee te verzinnen! Zij denken tijdens het proces ook mee over de precieze inrichting en wat wel/niet haalbaar is, maar je krijgt erg veel vrijheid.
Leuk! Moet je dan de muziek organiseren en zelf draaien? Wij hebben er wel eens over nagedacht maar volgens mij best een commitment. Festileaks meetup @ Portoparties? haha

Heel leuk! Ik skip normaal altijd deze stage als ik de rij alleen al zie, maar mijn collega is dit jaar ook uitverkozen dus ontkom er niet aan ben ik bang haha! Nu wel plek voor 600-700 man, maar nog wel vol zien te krijgen natuurlijk ;)
Hoeveel man paste er tot vorig jaar in eigenlijk? Ik heb het idee van nog geen 200 man, maar geen idee of dat klopt. De rij is voornamelijk lang vlak voordat een party begint, daarna valt het meestal wel mee, de doorloopsnelheid is hoog. Ikzelf vind het altijd wel leuk om voor een paar minuten binnen te lopen, ben nooit langer dan 10 minuten gebleven.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Hoeveel man paste er tot vorig jaar in eigenlijk? Ik heb het idee van nog geen 200 man, maar geen idee of dat klopt. De rij is voornamelijk lang vlak voordat een party begint, daarna valt het meestal wel mee, plus de doorloopsnelheid is hoog. Ikzelf vind het altijd wel leuk om voor een paar minuten binnen te lopen, ben nooit langer dan 10 minuten gebleven.
'Vroegah' kreeg je nog een halveliterblik Desperado's in die tent voor de prijs van een normale Despo. Nog goede herinneringen aan heel dronken worden terwijl 'Ik ben de Aardappel' de hele tijd aanstond bij een groentefeestje.

Leuk! Moet je dan de muziek organiseren en zelf draaien? Wij hebben er wel eens over nagedacht maar volgens mij best een commitment. Festileaks meetup @ Portoparties? haha
Ja dat is wel hoe wij het gaan doen en de kans is redelijk dat ik één van de "DJ's" ga zijn. Er is overigens gewoon een thema waar we ons zoveel mogelijk aan gaan houden, dus dat maakt het stukje muziekselectie wel meer behapbaar haha!

Ja dat is wel hoe wij het gaan doen en de kans is redelijk dat ik één van de "DJ's" ga zijn. Er is overigens gewoon een thema waar we ons zoveel mogelijk aan gaan houden, dus dat maakt het stukje muziekselectie wel meer behapbaar haha!

"Ja ik kende Novis95 gewoon al voor 'ie op DTRH speelde, misschien kan ik wel een handtekening voor je fixen."

Super leuk dat je dit kan doen! Wil wel een achter de schermen recensie hebben nadat alles klaar is.

Genoeg kaarten te koop, maar de prijzen blijven al een weekje redelijk stabiel.

09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap
12 mei: 318 op ts / 283 tm
15 mei 324 op ts / 283 tm
18 mei 324 ts / 282 tm
19 mei 308 ts / 280 tm
20 mei 297 ts / 267 tm
22 mei 286 ts / 271 tm
30 mei 286 ts / 278 t/m

Ik vind de nieuwe hit van Glintsal dus ook echt heerlijk en vet dat ze in de Bossa Nova staan. Wel echt balen van de clash met Franc Moody, ben daar nog niet over uit..
Ik denk echt dat de Bossa Nova te klein voor ze is. Wil dit echt niet missen, supervette act.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Wel een band die echt weinig tractie heeft in Nederland, maar dat maakt het alleen maar leuker natuurlijk dat ze op een kleine stage staan :)
Ja dat zal inderdaad wel, maar dit is wel een band die bij veel mensen tijdens inluisteren er echt uitspringt. Hadden echt beter op de Fuzzy gepast.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ik kende het nog niet en het was misschien beter geweest om dat zo te laten. Dit ligt namelijk precies in mijn straatje en die zaterdagmiddag is al zo'n blok met lastige keuzes en veel sprintwerk.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: daily en mgbss

Users who are viewing this thread