Concertaankondigingen

Keane? On the Road is toch wel een van hun betere nummers (live nooit zo veel liefde gekregen maar soit)

Op de website van Wolf Alice zie ik staan; 4 juni in Tivoli, cloud nine "sold out". What? Ik zie dit niet op de website van Tivoli staan. Is dit een soort geheime show en hoe kon je aan kaarten komen?

Edit: kennelijk in de verkoop via hun eigen site en meteen uitverkocht. Baal even enorm dat ik geen instagram heb. Zo intiem in cloud nine.

Mocht iemand kaarten hebben maar tzt toch niet kunnen, laat het me weten. Ik betaal er graag voor!
En hier

• Leuk
Waarderingen: AngieH
En hier
Ja, die kreeg ik net doorgestuurd! Maar wel dank voor het noemen en meedenken, ik waardeer het 😊

Tom Odell doet het goed, er is een dagje bij gepland in de Ziggo Dome op 4 november. :)

Weer voorbeeld van hoe alles eigenlijk tegenwoordig enorm snel gaat... Amper komen kijken en nu al Sportpaleis voor Benson Boone. Op zaterdag 8 november.

Benson Boone op naar de Ziggo Dome op 10 november. kaartverkoop start 5 juni

T Rex Flip GIF by Mashable

Agriculture 🇺🇸 @ Patronaat, Haarlem (€23,50) do 18 sep '25 [black metal...]
Durand Jones & The Indications 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€27,00) di 17 feb '26 [retro soul...]
Erin LeCount 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) ma 8 sep '25
The Gotobeds 🇺🇸 @ Vera, Groningen wo 8 okt '25 [post-punk...]
Nanowar of Steel 🇮🇹 @ 013, Tilburg vr 9 jan '26 [power metal, folk metal...]
Protomartyr 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€26,30) ma 3 nov '25 [post-punk, noise rock, indie punk...]
Vera, Groningen di 4 nov '25
TOPS 🇨🇦 @ De Kroepoekfabriek, Vlaardingen (€20,50) zo 23 nov '25
Undeath 🇺🇸 @ Little Devil, Tilburg (€19,00) za 2 aug '25 [death metal, grindcore...]
YHWH Nailgun 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) vr 17 okt '25 [noise rock...]
Drugdealer 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€22,00) di 17 mrt '26
Florence Black 🇬🇧 @ 013, Tilburg (€19,30) vr 28 nov '25
Fokko 🇳🇱 @ Metropool, "Twente" do 6 nov '25 [dutch rock...]
Kelvinators @ Paradiso, Amsterdam (€5,00) zo 6 jul '25
Kesha 🇺🇸 @ AFAS, Amsterdam 2026-03-07 [electronic, crunkcore, dance, a filk art...]
King King 🇬🇧 @ Patronaat, Haarlem (€29,50) za 15 nov '25 [modern blues, modern blues rock, modern ...]
Lionheart 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€32,80) di 20 jan '26 [hardcore, hardcore punk, metalcore...]
Mell VF @ Luxor, Arnhem (€26,00) wo 12 nov '25
Qendresa @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) wo 3 dec '25 [alternative r&b...]
Kaonashi @ Little Devil, Tilburg (€1915,01) do 17 jul '25 [metalcore...]
Killer 🇧🇪 @ Little Devil, Tilburg (€20,30) vr 25 jul '25 [speed metal, heavy metal, chinese rock...]
Komatsu 🇳🇱 @ Little Devil, Tilburg (€20,30) za 5 jul '25 [stoner rock, sludge metal, space rock, d...]
Papangu @ Little Devil, Tilburg (€20,30) vr 22 aug '25 [progressive metal, avant-garde...]
Sacri Monti @ Little Devil, Tilburg (€2112,50) za 21 jun '25 [stoner rock, space rock, psychedelic roc...]

bijna vergeten tijdens het klussen. maar vrijdag en donderdaglijstje. in ieder geval een goed weekend!

oh een locatie doet het op dit moment even niet, we zijn ermee bezig! gelukkig zijn de optredens wel genoemd in het draadje

Kingfishr heeft vandaag hun tour aangekondigd. Ze hebben 3 shows in NL (groningen, amsterdam en tilburg).

Heeft iemand ze ooit live gezien? ik zit namelijk een beetje te twijfelen of ik wil gaan haha
Ik zit nu in de metro terug. Tijdens het wachten op de encore een kaartje boor Amsterdam gekocht.
Wat een sfeer en energie! Uitgebreid genoten in die korte tijd. Alweer zin in het volgend feestje.

Voorprogramma Dermot kan je wel skippen. Maar dat is mijn mening.

• Leuk
Waarderingen: Marijn_
Iemand een idee of er een support is bij Wunderhorse in Amsterdam/Keulen?
Ik ben één keer eerder in de Live Music Hall in Keulen geweest en toen was dEUS al begonnen met spelen toen wij om 20.00 uur binnen kwamen. Gezien er geen voorprogramma is aangekondigd kun je maar beter zorgen dat je op tijd bent.

Ik ben één keer eerder in de Live Music Hall in Keulen geweest en toen was dEUS al begonnen met spelen toen wij om 20.00 uur binnen kwamen. Gezien er geen voorprogramma is aangekondigd kun je maar beter zorgen dat je op tijd bent.
Er zijn nu wel voorprogramma’s aangekondigd! Junodream opent in Amsterdam en overpass in Keulen.
IMG_8835.jpeg

• Leuk
Waarderingen: planettelex
Vraag: Alan Sparhawk treedt vanavond op in Tivoli. Zijn onlangs verschenen album is opgenomen met Trampled By Turtles. Weet iemand of zij ook mee zijn op tour?

Users who are viewing this thread