Best Kept Secret 2025

Daar zou ik Barry, KNEECAP en eventueel ook Deftones durven bijtellen.
Barry en Kneecap staan alleen niet op zondag.

@Joris het gaat echt om de zondagkaarten. Het festival an sich als selling point, dan zou ik eerder de zaterdag verwachten?

Plus: het forum zou nogal stil worden als we hier geen assumpties meer doen, toch? ;)

@Joris het gaat echt om de zondagkaarten. Het festival an sich als selling point, dan zou ik eerder de zaterdag verwachten?

Plus: het forum zou nogal stil worden als we hier geen assumpties meer doen, toch? ;)
Aaah dat het om zondagkaarten gaat had ik even gemist, vond het al een hele weirde subset aan namen :)

Nee okay, Djo zal wel helpen. Deftones heeft ook wel een lekkere revival dus dat zal ook wel meehelpen. Ik was niet bij het laatste Waxahatchee concert, maar snijdt die tegewnoordig ook niet een jonger publiek aan?

Oeps, niet gezien dat het over de zondagkaarten ging. My bad.

Hebben jullie op basis van eerdere edities nog 'goede voornemens' voor BKS 2025?

Die van mij: meer ontspannen / minder bezig zijn met het blokkenschema. Vorig jaar had ik me, net als dit jaar, enorm goed ingeluisterd en was er ontzettend veel wat ik wilde zien. Zo veel, dat ik ter plekke me regelmatig te druk aan het maken was om het programma en hoe ik alles zo efficiënt mogelijk kon doen. Hierdoor heb ik wel heel veel gezien, maar dit jaar ga ik proberen de voorpret meer 'een ding op zichzelf' te laten zijn en het me minder aan te trekken als ik enkele acts deels of volledig mis omdat ik gewoon even ergens lekker aan het rondhangen ben. Zeker omdat ik in een nogal drukke periode zit (met een baby en een peuter thuis, plus tot en met vrijdagochtend het beoordelen en bespreken van eindexamens) hoop ik, naast veel mooie optredens, vooral op genoeg ontspanning. :)
Ik wil me minder irriteren aan het geklets bij de rustige acts. Gaat waarschijnlijk niet lukken. Wel het hele jaar geoefend op m'n 'Sssst!'. Genoeg ruimte om bij te praten op de rest van het terrein, in de tent gewoon je bek houden a.u.b. (:

Ik wil me minder irriteren aan het geklets bij de rustige acts. Gaat waarschijnlijk niet lukken. Wel het hele jaar geoefend op m'n 'Sssst!'. Genoeg ruimte om bij te praten op de rest van het terrein, in de tent gewoon je bek houden a.u.b. (:
Dit neem ik me ook regelmatig voor inderdaad. Lukt de ene keer beter dan de andere keer.. Andersom zijn de stille momenten waarop dit wel goed gaat dan weer fantastisch. :)

Hebben jullie op basis van eerdere edities nog 'goede voornemens' voor BKS 2025?

Die van mij: meer ontspannen / minder bezig zijn met het blokkenschema. Vorig jaar had ik me, net als dit jaar, enorm goed ingeluisterd en was er ontzettend veel wat ik wilde zien. Zo veel, dat ik ter plekke me regelmatig te druk aan het maken was om het programma en hoe ik alles zo efficiënt mogelijk kon doen. Hierdoor heb ik wel heel veel gezien, maar dit jaar ga ik proberen de voorpret meer 'een ding op zichzelf' te laten zijn en het me minder aan te trekken als ik enkele acts deels of volledig mis omdat ik gewoon even ergens lekker aan het rondhangen ben. Zeker omdat ik in een nogal drukke periode zit (met een baby en een peuter thuis, plus tot en met vrijdagochtend het beoordelen en bespreken van eindexamens) hoop ik, naast veel mooie optredens, vooral op genoeg ontspanning. :)
Zoveel mogelijk acts zien is net als andere jaren het uitgangspunt. Ik probeer het wel eens hoor, gewoon ergens gaan chillen maar ben er te onrustig voor en de fomo te groot. Dus het is van 12 uur ‘s middags tot na middernacht over dat terrein struinen. Heerlijk 😊

Ik heb ook het goede voornemen om wat relaxter te doen en niet van hot naar her te rennen. Zeker als het gaat over artiesten die ik al heb gezien -- dan is dwalen, potentieel verrast worden of chillen misschien meer waard. Vorig jaar een dagje BKS gedaan, en toen tóch weer naar Warhaus ondanks dat het de 4e keer was, toch weer naar Tamino ondanks dat het de 3e keer was. Toch weer naar de Jeugd (toegegeven, vooral omdat mijn vriendin die wonderbaarlijk genoeg nog niet live gezien had). Dit jaar dat dus niet doen :)

Ik heb ook het goede voornemen om wat relaxter te doen en niet van hot naar her te rennen. Zeker als het gaat over artiesten die ik al heb gezien -- dan is dwalen, potentieel verrast worden of chillen misschien meer waard. Vorig jaar een dagje BKS gedaan, en toen tóch weer naar Warhaus ondanks dat het de 4e keer was, toch weer naar Tamino ondanks dat het de 3e keer was. Toch weer naar de Jeugd (toegegeven, vooral omdat mijn vriendin die wonderbaarlijk genoeg nog niet live gezien had). Dit jaar dat dus niet doen :)
Dit is ook wel waarom ik wat makkelijker over Wilco denk. Een van mijn favoriete acts, maar al vaker gezien (en ik denk ook op betere plekken, zoals een aantal jaar terug in de Two).

Zoals dillinger al zei, en hoe ik het normaal ook aanpak op een festival, pik ik er per dag een paar ijkpunten uit en ga ik verder wat meer ontspannen met het schema om. Dit worden denk ik mijn ijkpunten:

Vrijdag: Divorce en het blokje Daniela Pes-Horsegirl
Zaterdag: Seun Kuti en het blokje Kae Tempest - Ugly. En dan nog King Hannah.
Zondag: Waxahatchee en Michael Kiwanuka

Dan nog zal ik de meeste andere acts die ik op de planning heb ook wel gezien worden, maar... dat 'zien' we dan ter plekke wel. :)

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en Dillinger2.0
Van de losse singles werd ik niet erg wild, maar als geheel is het debuut van Jacob Alon op eerste gehoor fraai. Goede reden om al vroeg op het terrein te zijn.

Als je alleen een dag gaat, op vrijdag, hoe laat kun je dan het festivalterrein op? Ik zie alleen dat de camping open is om 10.00. Is dat hetzelfde?

helemaal voorin gaan staan is voor ons de beste remedie gebleken.... of effe paar stappen een andere kant op lopen. Ik kan er ook maar moeilijk mindfull onder blijven als naast me luidruchtig de laatste vakantie wordt doorgenomen

wel potentieel slecht nieuws voor alle treinreizigers: als NS niet akkoord gaat met FNV hebben we maandag helemaal geen treinen en zullen de pendelbussen ons naar een leeg station vervoeren... 🙃 wij gaan maar op zoek naar een auto, alle goede bedoelingen met onze fietsjes in de trein ten spijt

En mocht deze NS staking doorgaan dan hoop ik voor alle treinreizigers die geen rijbewijs en/of auto hebben dat BKS en de bezoekers ze te hulp gaan schieten met ritjes en touringcarbussen

https://www.fnv.nl/nieuwsbericht/se...laatste-waarschuwing-aan-ns-stakingen-dreigen

1748694258734.png

uit ongeduld maar eens in de app gekeken. Waar eerst nog TBA stond op die vrijdag in de TWO staat nu niks meer. Is dat nieuw of hadden jullie dat ook al gezien?

Weet iemand of er bij de ingang van het festival terrein (dus niet de ingang/ kaartcontrole) een mogelijkheid is om je fiets te stallen? Dit jaar voor het eerst op lake Resort en ik zag dat we helemaal aan de andere kant van het meer zaten in zo'n Zebra jungalow. Das wel een pokke eind lopen dus we willen de fietsen mee nemen. Iemand ervaring daarmee?

<negeer modus /on>

Iemand ervaring met het goedkoper scoren van dagtickets? Of verwachten jullie de kans klein om een goedkoper ticket te scoren. Heb echt wel zin in een aantal zondag-acts. Maar ik die 140 + 20 euro parkeerkosten is op dit moment een muur waar ik niet over kom om het kaartje te kopen. Iemand tips? Of is het een kwestie van geluk last moment op ticketswap.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Users who are viewing this thread