Rock Werchter 2025

Was misschien nog van plan om een dagje te gaan op zaterdag voor Sam, maar zal wel niet meer zijn nu.

De enige die me nu echt interesseren op die dag zijn Sam Fender & Elbow. Iets te pover voor 130 euro

Reageer niet vaak, maar God wat een slappe vervanger. Ik weet het, Muse kennen we inmiddels ook wel, maar weer deze gast. Ik ben een oudgediende en kennelijk zijn ze ons zat. Want die laatste twee dagen man. Dat word echt afzien qua artiesten ( op een enkeling na). Lang leve de jeugd, vooruitgang en nieuwe artiesten, maar een beetje rekening houden met de 80’s en 90’s RW gasten had wel fijn geweest.

Einde rant 😂

Met Elbow, Cymande, Maribou State en WISP genoeg alternatieven voor mij. Ik heb niks met Yungblud, maar objectief is het natuurlijk geen slechte vervanging. Ja, herhaling van vorig jaar maar blijkbaar wel met een nieuw album en komt een paar weken voor de oorspronkelijke start van zijn tour even naar Werchter.

Goed even terugkomend op de discussie dat we voor KOL een coheadliner terug zouden krijgen…

Yungblud zijn concert in Vorst (5 oktober) is zo goed als uitverkocht, enkel nog wat mindere plaatsen op de buitenste ring zijn beschikbaar. En waar Muse wellicht een paar miljoen euro vraagt zal Yungblud het ook wel doen voor 500.000 Euro. En Sammeke ook tevreden als headliner.

Ik ben niet echt happy met Yungblud. Maar zou hij zomaar niet nog wat extra tickets kunnen gaan schuiven? Is volgens mij een act die het bij een jongere doelgroep best goed doet.

Met een Goldband - Damiano - RAYE - YUNGBLUD - Barry Can't Swim/Sam Fender is er best een aardig Gen Z programma samen te stellen.

En RW biedt ook zijn oudere publiek met Bright Eyes - Amenra - Beth Gibbons - Elbow - Maribou State - Sam Fender een fijn dagje.

Redelijk uitgebalanceerd wat mij betreft dus, zonder echte knallers.

Ik ben niet echt happy met Yungblud. Maar zou hij zomaar niet nog wat extra tickets kunnen gaan schuiven? Is volgens mij een act die het bij een jongere doelgroep best goed doet.

Met een Goldband - Damiano - RAYE - YUNGBLUD - Barry Can't Swim/Sam Fender is er best een aardig Gen Z programma samen te stellen.

En RW biedt ook zijn oudere publiek met Bright Eyes - Amenra - Beth Gibbons - Elbow - Maribou State - Sam Fender een fijn dagje.

Reacties op Facebook/Instagram lijken in elk geval overwegend positief te zijn. Nu, heb persoonlijk ook nog liever Yungblud dan een zoveelste Belgische toevoeging als dEUS, OATW...

Past wel perfect op de jongere dagprogrammering van die dag op de main.

In dat opzicht was KoL een vreemde eend in de bijt.

• Leuk
Waarderingen: JP5

Die zijn allemaal al naar Vorst dusja
Toch weer een downgrade voor mij, maar op zich wel een goede vervanging zo kortdag

Users who are viewing this thread