Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Het is eindelijk tijd om de laatste naam te delen voor de eerste editie van Shadows over Blackwater. Zoals velen weten maken wij als organisatie graag een cross-over tussen film en muziek en dat is deze editie niet anders. Benieuwd hoe de Imperial March van Star Wars klinkt in een metaljasje? Dan bent u bij deze band aan het juiste adres: Galactic Empire!

Ook nog eens een overzicht van alle namen:

Main 1: Galactic Empire - Steel Panther - Cypress Hill - Pantera - Joost
Main 2: GÃ¥te - Villagers Of Ioannina City - Alice In Chains - My Dying Bride - Evanescence
Marquee: Gutalax - Xavleg - Cattle Decapitation - Heartworms - Paradise Lost

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Artboard Copy 32.jpg

Phantom Elite

Laatste aankondiging! Phantom Elite gaat als eerste het podium betreden op ons festival.

Ik weet er verder niet veel over te zeggen, dus hieronder de tekst van van De Helling. Daar spelen ze trouwens over een uurtje, dus als je snel bent kun je daar nog bij zijn.

Een vuige versmelting van djent, symfo en metalcore met een zwaarmoedig emo-randje: dat is het geluid van Phantom Elite, een internationaal gezelschap geboren in het Limburgse Reuver. Gitarist/songwriter Sander Gommans (ex After Forever) verzamelde een aantal jonge, talentvolle muzikanten om het materiaal van zijn project HDK live te spelen. Niet wetende dat hij een monster zou creëren, dat al snel een eigen wil kreeg.

@Oasiss - @Brian

• Leuk
Naast onze act mogen wij ook de naam van ons festival bekend maken.

Wij gaan u welkom heten op:

Royke's MegaMeezingfestijn

Wij beloven u een dag vol meezingers maar voor de rest van de presentatie vragen wij nog even u geduld.

Allez de volgende artiest die wij bekend mogen maken hebben wij leren kennen door het laatste seizoen van Liefde voor Muziek. Het verdrietige melancholische Nothing New van Kids With Buns toverde hij om in een polonaise-feestnummer. Een nummer wat voor mij veel betekend maar deze meneer heeft laten zien dat je er ook anders naar kan kijken. Zelf is hij onder andere bekend van de nummers als Hij speelde accordeon, Ik mis je elke dag en Mooi zijn alle vrouwen.

Luc Steeno

• Leuk
Ik mag hem afsluiten. Niet met alleen een vrouwelijke line-up, ook eentje waarbij alle werelddelen zijn vertegenwoordigd. Behalve eentje, tot nu toe. Namelijk Zuid Amerika.

Céu

Mensen zijn al aan het presenteren en ik wil niet achterblijven! ;) Hierbij de mijne:

Mensen zijn al aan het presenteren en ik wil niet achterblijven! ;) Hierbij de mijne:

Visuals en tekstueel zoals steeds dik in orde, chapeau kerel!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Dante, BeWario en Lion

Op het gebied van metalnamen heb je de lijn in ieder geval perfect doorgetrokken met vooral uitschieters Blackbriar en Visions of Atlantis!

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ik zie mooie dingen voorbij komen.
Jammer dat dagtickets zo gelimiteerd zijn, ik sta wel buiten het hek te luisteren.

Zal na jullie stemronde mijn favorieten wel geven voor fun and giggles.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Sinds het festival in het midden van de jaren tien zowel in de VS tot ver daarbuiten uitgroeide tot dé te bezoeken plaats voor celeb's, artiesten en uiteraard muziekfans, is de organisatie zienderogen hun muzikale horizonten steeds verder gaan verbreden. Met onze organisatie staan we via verschillende affiches en drafts wel bekend om steeds een eclectisch en divers programma samen te stellen. Het was daarom dan ook een eer om in de kantoren van Paul Tollet enige tijd geleden uitgenodigd te mogen worden, toen die z'n plannen voor een ééndags-versie van de welbekende formule, uit de voeten deed. Maar een match made in heaven! Twijfelen deden we allerminst! Tollet gaf ons wel al mee graag de allereerste comebackshow van BTS te boeken.. en zo geschiedde!

Onze organisatie is heel trots Coachella In A Day te mogen presenteren! Met dé comebackshow van het jaar van BTS, popsensatie Charli xcx die een victory lap zal doen van haar critically acclaimed album 'BRAT', muziekfandarlings als Nine Inch Nails, My Bloody Valentine, Natalia Lafourcade en Little Simz, technoheads kunnen raven op dé back-to-back van Charlotte De Witte en Amelie Lens en met globale fenomenen als Karol G en Wizkid, hebben we voor ieder wat wils.

Bekijk bijlage 14268

CLASHFINDER

Mooie poster weer gemaakt ook!

• Leuk
Waarderingen: Yannick
Ik ga geen tijd hebben voor een uitgebreide presentatie. Bij deze gewoon zo, want wat heb je meer nodig dan de tijden. 2 afwisselende stages garanderen dat u elke act kan bekijken.

Main 1
00u30-02u00: SZA
21u45-23u00: Yungblud
19u30-20u30: Troye Sivan
17u30-18u30: The Last Dinner Party
15u40-16u30: Tyla
14u00-14u50: Rina Sawayama
12u20-13u10: Merol
11u00-11u40: Bea & her Business

Main 2
23u00-00u30: Gracie Abrams
20u30-21u45: Phoebe Bridgers
18u30-19u30: Conan Gray
16u30-17u30: Caroline Polacheck
14u50-15u40: Sylvie Kreusch
13u10-14u00: Alessi Rose
11u40-12u20: Nieve Ella
Staat Tyla niet veel te laag qua positie? Ik herinner me dat ik haar nog eens als sub geboekt heb :ROFLMAO:

Users who are viewing this thread