Pinkpop 2025

Het lijkt niet dat het om Tom Odell gaat. Om 11:00 uur zou hij met nieuws komen. Maar de foto is nog niet onderwater te vinden op de Pinkpop-pagina
Ik verwacht eigenlijk dat het nog steeds Tom Odell is, maar hij eerst z'n eigen Ziggo-show wil uitverkopen (of in elk geval voor een groot deel). Dan kan Pinkpop het weer verkopen als dat 'ie zo populair is maar dat het toch gelukt is om hem als vervanger te regelen, zoiets...

boh, is zo gegroeid
dochter sliep ook 2,5 jaar lang niet door (en dat is een understatement) en dat zorgde voor een gemiddelde onderbroken nachtrust van 3,5 uur per nacht.
toen heeft mijn lichaam leren bekomen met nachtjes van 5 a 6 u

en wou gewoon graag smorgens bij haar zijn.
ook werd de bezine betaald door mijn baas dus koste me het niets.

ondertussen zijn we wat jaartjes ouder en slaap ik nu al 2 jaar terug ter plaatse in werchter :)
maar in het algemeen blijf ik nooit ergens slapen voor een optreden
ook niet in gelsenkirchen en dergelijke.
ik rij altijd gewoon lekker naar huis
Pfff respect hoor, ik ben normaal gesproken al best direct maar laat staan als ik zo weinig slaap. Zo knap als mensen tegen weinig slaap kunnen.

Ik vind het heerlijk om na veel gefeest uiteindelijk kachel de tent in te rollen. Slapen lukt dan prima, je moet gewoon dicht genoeg tegen coma zuipen aan zitten.... 😉

Laatst bewerkt:
Pfff respect hoor, ik ben normaal gesproken al best direct maar laat staan als ik zo weinig slaap. Zo knap als mensen tegen weinig slaap kunnen.

Ik vind het heerlijk om na veel gefeest uiteindelijk kachel de tent in te rollen. Slapen lukt dan prima, je moet gewoon dicht genoeg tegen coma zuipen aan zitten.... ( ;-) )
de laatste keer dat ik "veel" dronk op een festival moet is geleden van 2016
op pinkpop 23 denk ik 7 pinten gedronken op 3 dagen
werchter 24 4 pinten op 4 dagen 🤣

• Wow
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en hersenscheetje
Wat een ongelooflijk onzin zeg...
De reden dat LL uitverkoopt is omdat mensen terug blijven keren en het dus een fijn festival is om te vertoeven. Qua organisatie, eten, terrein, , doorstroming, schaduwplekken, randprogramma lopen ze echt vele stappen voor op PP. Ook de gemiddelde leeftijd is prima, ja er lopen niet heel veel 40 plussers rond t.o.v. Pinkpop, maar denk dat het gemiddelde mooi tussen de 25 en 35 ligt.

Daarnaast is Lowlands ook voor mij als muziekliefhebber aantrekkelijk, alleen al als je kijkt hoeveel acts je op een dag kunt zien en wat voor keuzes je hebt.
Ik kwam er graag, maar is voor mij nu toch een stuk minder naar mate je ouder wordt!
Laatste keer ook maar 2 dagen geweest omdat het op een gegeven moment voor mij veel te chaotisch werd.. maar dat is voor iedereen anders, dus een eindeloze discussie.

Wil alleen maar aangeven dat het in mijn optiek beide totaal anders is, zo kan Lowlands veel van Pukkelpop leren
En Pinkpop van Werchter..

de laatste keer dat ik "veel" dronk op een festival moet is geleden van 2016
op pinkpop 23 denk ik 7 pinten gedronken op 3 dagen
werchter 24 4 pinten op 4 dagen 🤣
Dat noem ik een geheelonthouder hoor 😉

Iedereen lekker z’n ding, dat vind ik juist het leuke aan de festivals. En ik overdrijf natuurlijk wel lichtelijk.

Dat zeg ik ook al een jaar of 3! Alleen nog niet gelukt.....
Precies als je eens een manier uitvindt om op donderdag rustig te starten dan hoor ik het graag.

Je leeft er naartoe, dan sta je vaak al een tijd in de rij bij de camping. Dan toch maar vast wat drinken om het wachten aangenamer maken.
Tent opzetten en dan heb je wel weer wat verdient voor het opzetten van de tent.

Feilloze logica, krijg er in de praktijk gewoon geen speld tussen.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Sting heeft nieuw live album uitgebracht en is vrij op 20 juni. Is dit misschien de vervanger van Adam Lambert?
Sting gaat echt niet om 17.00 uur op het tweede podium optreden.

Tom Odell is het blijkbaar ook niet, heeft een tour voor het najaar aangekondigd. Ik zet dan toch mijn geld op Eefje de Visser.

Precies als je eens een manier uitvindt om op donderdag rustig te starten dan hoor ik het graag.

Je leeft er naartoe, dan sta je vaak al een tijd in de rij bij de camping. Dan toch maar vast wat drinken om het wachten aangenamer maken.
Tent opzetten en dan heb je wel weer wat verdient voor het opzetten van de tent.

Feilloze logica, krijg er in de praktijk gewoon geen speld tussen.
Herkenbaar! Dat begint al als we onderweg zijn.. die donderdag is daarom ook een uitkomst, voorheen altijd snachts voor de poort flink in de olie je tent opzetten op vrijdagochtend, toch nog proberen te slapen maar je fikt je tent uit als die zon er op begon te schijnen! Dan was 21:00 al niet te halen 🤣😅

...toch is het vreemd, nog 28 dagen tot Pinkpop en nog geen plattegronden gepubliceerd en we missen nog 1 act die zichzelf niet wil aankondigen?

neem aan dat binnenkort gestart gaat worden met de opbouw? Dus de laatste hand zal daar inmiddels wel aan gelegd zijn. En neem ook aan dat de vervanging van Adam Lambert in de Pinkpop Gids gedrukt wil staan?

vreemd...

( ja, inmiddels dagen aftellen 🎉 )

• Geweldig
Waarderingen: hersenscheetje
...toch is het vreemd, nog 28 dagen tot Pinkpop en nog geen plattegronden gepubliceerd en we missen nog 1 act die zichzelf niet wil aankondigen?

neem aan dat binnenkort gestart gaat worden met de opbouw? Dus de laatste hand zal daar inmiddels wel aan gelegd zijn. En neem ook aan dat de vervanging van Adam Lambert in de Pinkpop Gids gedrukt wil staan?

vreemd...

( ja, inmiddels dagen aftellen 🎉 )
Tom Odell wordt volgende week bevestigd. Met de rest erbij (plattegrond etc.).
Dan kan het aftellen echt beginnen 😄.

Ik vind dat eigenlijk wel iritant. Dat we dalijk nog op een te vol terrein staan, omdat ze de tickets dan maar gratis weg gaan geven aan iedereen en zijn moeder. Terwijl wij ons scheel betalen aan de tickets.
Er worden altijd een x aantal tickets weggegeven of als winactie vergeven. Maar dat zijn geen enorme aantallen. Sommige moet je ook iets voor doen, denk bijvoorbeeld aan OOR en de abbonementen

Users who are viewing this thread