Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Had nog geen prijzen bekeken maar inderdaad wel stevig als je dat vergelijkt met bv Ultima Ratio Fest een weekje eerder in de Trix ook met 4 bands voor €44.
Het meest dat ik ooit betaald heb voor een concert in de Trix is denk ik hoop en al 40 euro. Wat is er aan het misgaan met deze wereld? Dat geld betaalde ik vorig jaar nog voor een gemiddeld concert in de Lotto Arena
Milow @ MgE, Eindhoven(€33,50)do 2 apr '26 [belgian pop, belgian rock, belgian singe...] Mula B @ Paard, Den Haag(€31,50)za 14 jun '25 Myles Sanko @ Spot, Groningen(€28,10)vr 14 nov '25 [retro soul, neo soul, soul jazz...]
snel lijstje, moet sporten... had het wat druk vandaag, dus zou kunnen dat er ongewesnte meuk tussenstaat, sorry alvast. ik loop het morgen nog even bij langs!
Pothamus op donderdag 23 Oktober in het Wintercircus Gent met een speciale 360° immersive show
en daarnaast ook nog een show op woensdag 5 november in Cactus Brugge
2x hardcore/punk clubshow in BE Good Riddance met supports Restraining Order & Chaser op woensdag 25 juni naar Nijdrop in Opwijk Ignite (us) met support tba op dinsdag 1 juli naar Bastion V in Dendermonde
Pothamus op donderdag 23 Oktober in het Wintercircus Gent met een speciale 360° immersive show
en daarnaast ook nog een show op woensdag 5 november in Cactus Brugge