Lowlands 2025

Ophidian op Lowlands zou voor mij wel echt een natte droom zijn zeg. Maar denk wel dat ik daarmee ook echt de enige ben uit mijn vriendengroep die dat kan waarderen haha.

Moet die wel een set doen met veel nummers van tussen 2010 t/m 2015, Butterfly VIP, Abandon, Illusions, End of Earth. Jeugdsentiment voor mij.
Hij zou wat mij betreft gewoon Between A Candle And A Star op shuffle kunnen gooien en dan zou ik al tevreden zijn! Al ben ik bang dat millennium hardcore wel een brug te ver is voor een feest als Lowlands, haha. Dan sluit het wat nieuwere spul als de remix die hij laatst voor Perc deed denk ik al wat beter aan op wat (sommige) Lowlands bezoekers nog kunnen waarderen

Ophidian op Lowlands zou voor mij wel echt een natte droom zijn zeg. Maar denk wel dat ik daarmee ook echt de enige ben uit mijn vriendengroep die dat kan waarderen haha.

Moet die wel een set doen met veel nummers van tussen 2010 t/m 2015, Butterfly VIP, Abandon, Illusions, End of Earth. Jeugdsentiment voor mij.
Ik stem voor 👌🏼, al gaat mijn voorkeur dan uit naar Drokz haha. Maar iets in die richting in de X-Ray gaat naar mijn mening gewoon volstaan en helemaal los gok ik 😎

Morgen Pinkpop namen, dan weer geen LL-namen gok ik. Zijn beiden immers van Mojo.
De tijd is wel heel opvallend: morgen om 10:00 nieuwe namen daar. De vorige twee ladingen bij Pinkpop kwamen om 11:00 volgens hun instagram, dus misschien is het juist een teken dat er wel Lowlands namen komen om 11!

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en SBSTN
De tijd is wel heel opvallend: morgen om 10:00 nieuwe namen daar. De vorige twee ladingen bij Pinkpop kwamen om 11:00 volgens hun instagram, dus misschien is het juist een teken dat er wel Lowlands namen komen om 11!
Eerlijk gezegd verwacht ik dat niet. Zullen het momentum van Pinkpop (als dat er komt natuurlijk, afhankelijk van de laatste namen) niet in de weg willen zitten met een aankondiging van Lowlands, dat toch al uitverkocht is.

• Leuk
Waarderingen: rrr, Novis95 en Davidd
Lijkt mij ook stug dat ze zo in elkaars vaarwater gaan zitten. Wel opvallend dat ze dit jaar dus wel een ander schema aanhouden dan de voorgaande jaren. Vraag me dan toch af waar 'm dat in zit. Ook voor DTRH loopt het wat anders dan 'gewoonlijk'.

Lijkt mij ook stug dat ze zo in elkaars vaarwater gaan zitten. Wel opvallend dat ze dit jaar dus wel een ander schema aanhouden dan de voorgaande jaren. Vraag me dan toch af waar 'm dat in zit. Ook voor DTRH loopt het wat anders dan 'gewoonlijk'.
DTRH kan ik me nog iets bij voorstellen, aangezien die nog niet uitverkocht waren.

Zou me ook zeer verbazen als Lowlands en Pinkpop op de zelfde dag namen bekend maken, al vind ik het ook raar dat Pukkelpop en Lowlands niet op de zelfde dag met namen komen. Het is een verwarrend jaar.

• Thinking
Waarderingen: LLoww
Kun je muntjes van vorig jaar nog wel inleveren straks? Anders toch wel spijtig dat ik niet in de rij ben gaan staan…
Dat heeft nog nooit gekund, officieel dan. Het lukte vaak nog wel om ze tussen de stapel te stoppen bij een grote bestelling. Maar ook dat is niet meer, ze kunnen idd in je plakboek.

Kun je muntjes van vorig jaar nog wel inleveren straks? Anders toch wel spijtig dat ik niet in de rij ben gaan staan…
Zou wel lekker zijn als dit met terugwerkende kracht zou kunnen van alle afgelopen jaren, dan heb ik dit jaar denk ik een gratis weekend Lowlands..

Maar helaas nee, dit heeft nooit gekund, ik leverde wel vaak aan het einde van het weekend munten in bij de goede doelen. Geld is toch al betaald en de rij bij de refund is vaak ook aardig lang.

Ophidian draait best saai eerlijk gezegd, vorig jaar nog gezien op MOH. Maar goed wel voorstander van zoiets, ik roep al jaren dat Angerfist met hun Live act maar gewoon is een keer in de Bravo moet staan.

Dat zoiets niet zou kunnen op Lowlands vind ik er ernstig achterhaald.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Pukkelpop geen echte bijzondere namen om over te nemen, als ik dat zo zie. Loreen misschien een makkelijke Alpha-vuller.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD

Users who are viewing this thread