Concertaankondigingen

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
3/08 in Sportpaleis met kans op 40 graden buitentemperatuur. Welke zot beslist er nu om dan optredens indoor te houden?😅
Ooit eens Eddie Vedder gezien in een broeiend hete lotto arena, was toen al op randje van...
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
373
480
3/08 in Sportpaleis met kans op 40 graden buitentemperatuur. Welke zot beslist er nu om dan optredens indoor te houden?😅
Ooit eens Eddie Vedder gezien in een broeiend hete lotto arena, was toen al op randje van...
Is prima gekoeld in de meeste zalen hoor. In Ziggo Dome is t alleen heet als je tussen de mensen staat
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.617
11.295
Ik zag juist een events voorbij komen op Facebook maar vind nog geen officiële aankondiging door de band zelf. Blijkbaar komt Apocalyptica op 12 november naar de AB in Brussel en blijkbaar is het een "plays Metallica by 4 cello's" show
Je moet echt vaker dit topic lezen...
Amsterdam is vanaf 56 Euro zie ik...
Na de afgelopen weken valt dit me eigenlijk wel mee. 106 voor een staanplaats had je wel aan kunnen zien komen.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
973
Al jaren aan het wachten op een optreden van JT in België. Zijn laatste passage in 2018 heb ik gemist, want toen ging ik nog niet naar concerten. Nu zit ik heel hard klaar voor de ticketverkoop; take my money and run!
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
[BE]
Joss Stone op 11 juli in het Kursaal van Oostende. Tickets vanaf 1 maart, 11:00.
The Fortunate Sons op 28 december in het Trixxo Theater, Hasselt. Tickets al te koop.
Pink Floyd - 50 years dark side of the moon op 21 september in Kursaal Oostende. Tickets al te koop.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en wenteldave

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
52
37
En eens als het 100 euro voor staan is dat dit meevalt. Laatste weken zulke absurde prijzen gezien.
In amerika 300 euro voor staan, maar maybe zijn dat flexibele prijzen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.617
11.295
Waar staat dit?
Altijd zo irritant dat de prijzen er niet bij staan
Hier.
Tip: Het forum heeft een zoekfunctie waar je ook alleen in een specifiek onderwerp kan zoeken. Doe ik vaak als ik een concert wil melden en bang ben dat Dave 'm al heeft gepost.
Ik denk dat men doelt op de prijzen van Timberlake i.p.v. de aankondiging van Apocalyptica. Maar verder wel eens met je, hoor :) Niemand heeft er wat aan om iets nog een keer voorbij te zien komen.
 

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
52
37
Ging over de prijzen van Justin Timberlake ja. 100 euro voor apocalyptica is ook wat overdreven
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.617
11.295
Cold Mind is support bij Pene Corrida in Bibelot (26 april).
Lady Wray op 15 mei naar Bitterzoet. Tickets zijn al in de verkoop.
Flaire ook op 16 mei naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Hande Yener op 24 mei naar 013. Verkoop 26 februari 14.00.
Laura Lootens op 2 juni naar Muziekgebouw Eindhoven (als onderdeel van Bridge Guitar Festival). Verkoop vandaag 16.00.
Sloper ook op 2 juni naar de Boerderij, 14 november Luxor Live, 24 november naar Tivoli en 7 december naar Tolhuistuin. TIckets zijn al in de verkoop.
Myles Smith op 6 juni naar Tolhuistuin. Verkoop 1 maart 10.00.
Antillectual en Cooper op 7 juni naar Paard. Entree is gratis.

Sven Van Hees op 14 juni naar de Vorstin (onder de noemer Sings Cash). Tickets zijn al in de verkoop.
Justin Timberlake dus op 15 augustus naar de Ziggo Dome. Verkoop 1 maart 10.00, VVK 29 februari 10.00.
The Chameleons ook op 11 september naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
Juliet op 12 oktober naar Bitterzoet. Tickets zijn al in de verkoop.
My Focus op 20 oktober naar de Pul. Tickets zijn al in de verkoop.
Ruben Annink op 24 oktober naar Patronaat. Verkoop 26 februari 12.00.
The Fortunate Sons op 10 november met een extra show naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Alcest op 4 december naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop. Jaaaa!

Voor België:
Oyesono is support bij Pauli the PSM in Trix (12 april).
Zuukou Mayzie op 26 april naar Botanique (als onderdeel van Les Nuits Botanique). Tickets zijn al in de verkoop.
Justin Timberlake dus op 3 augustus naar het Sportpaleis. Verkoop 1 maart 10.00, VVK 29 februari 10.00.
Caravan Palace op 13 oktober naar L'OM. Verkoop 28 februari 10.00.
Alcest op 5 december naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
Whispering Sons op 13 december naar Ancienne Belgique. Verkoop 28 februari 10.00.
Danakil op 15 februari naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.181
1.240
Je moet echt vaker dit topic lezen...

Na de afgelopen weken valt dit me eigenlijk wel mee. 106 voor een staanplaats had je wel aan kunnen zien komen.
Ik ben uw grootste fan. Ik lees al uw posts. Allee in deze topic. En ik heb ook nog speciaal de zoekfunctie gebruikt en vond precies deze aankondiging niet terug
 
  • Leuk
Waarderingen: HaaEll en wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken