Rock Werchter 2024

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Een beetje onder de radar gebleven: Phoenix is headliner op Ronquieres Festival en kunnen dus van de geruchtenlijst.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Arcade Fire is ook van harte welkom op Rock Werchter. Bijvoorbeeld op de zaterdag. Doordat Khruangbin eerder dan Avril Lavigne wordt genoemd, heb ik de hoop dat hier nog 1 grote naam voor komt.

Maar liever een jaar wachten en dan in 2025 als sub voor Radiohead staan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Laat AF nog maar even in de vergeetput achter. Opvallend dat het vooral Zuid-Amerikaanse en Zuid-Europese festivals zijn die hen terug willen boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital en Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Arcade Fire is ook van harte welkom op Rock Werchter. Bijvoorbeeld op de zaterdag. Doordat Khruangbin eerder dan Avril Lavigne wordt genoemd, heb ik de hoop dat hier nog 1 grote naam voor komt.

Maar liever een jaar wachten en dan in 2025 als sub voor Radiohead staan.
Haha idealistisch, al een geluk heeft Radiohead totaal geen noten op hun zang over wat er voor hen mag spelen :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.065
8.706
Arcade Fire is ook van harte welkom op Rock Werchter. Bijvoorbeeld op de zaterdag. Doordat Khruangbin eerder dan Avril Lavigne wordt genoemd, heb ik de hoop dat hier nog 1 grote naam voor komt.

Maar liever een jaar wachten en dan in 2025 als sub voor Radiohead staan.
Vooral op donderdag en vrijdag hebben we nog een grote headliner nodig. Maar goed, laat dat maar wat anders zijn…
 

festirock

Support act
1 dec 2015
852
577
Arcade Fire is ook van harte welkom op Rock Werchter. Bijvoorbeeld op de zaterdag. Doordat Khruangbin eerder dan Avril Lavigne wordt genoemd, heb ik de hoop dat hier nog 1 grote naam voor komt.

Maar liever een jaar wachten en dan in 2025 als sub voor Radiohead staan.
Zou Khruangbin niet in de Barn staan?

Laat Arcade Fire maar komen
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.608
4.587
Sum 41 verkocht heel snel Vorst uit, maar sub/co met Maneskin is me nu ook wel te hoog gegrepen, zelfs al is het de finale festivaltour
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.065
8.706
Sum 41 verkocht heel snel Vorst uit, maar sub/co met Maneskin is me nu ook wel te hoog gegrepen, zelfs al is het de finale festivaltour
Ja precies. Snap zelfs dat ze die boeken hoor, best populair. Maar op een festival als RW mag zo’n bandje niet hoog staan toch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Voor wat het waard is..

Joost staat op zaterdag in Moen of all places. Die boeken daar wel steeds slim met de budgetten die ze hebben en halen steeds een volle tent zo.

(Die hadden bvb Goldband rond een uur of 18 in 2022, net voor ze qua populariteit ontploften en hun vraagprijs maal drie ging.)

Nu zegt dat op zich niet alles over de kansen op Joost op Rock Werchter, maar die kan vlot rond een uur of 16 op het podium.van Rock Werchter staan en op tijd in Moen zijn om af te sluiten om 0u40 snachts. Hij is in elk geval in het land dus in het weekend van Rock Werchter en dus steeds meer plausibel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken