Festileaks Festival Draft X: Random Headliner Challenge

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Doordat er nogmaals een naam, vlak voor het ondertekenen van het Amour festival contract, toch weer besloot om op @Lion zijn festival te staan, moest onze organisatie even kijken wat de volgende aankondiging ging worden.

En de volgende aankondiging is niet de minste. Deze Australische band moet je vooral lekker met rust laten als ze aan het smoken zijn. Geheid pitten en keihard schreeuwen, op het Amour Festival: The Chats.


Next up:
@Koekdoos -> @Oasiss
Hier geniet ik van.

The Chats is wel een hele goede vervanging!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Nu ik de keuzes nog eens door snuffel voor mijn headliner gokjes, valt met op dat @team-0 tot nu toe de kroon spant qua acts met lange namen: Noel Gallagher's High Flying Birds en Anderson .Paak & The Free Nationals. Is dat een hint? Wordt die trend doorgezet naar de top van het affiche? Wie zal het zeggen...
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Nu ik de keuzes nog eens door snuffel voor mijn headliner gokjes, valt met op dat @team-0 tot nu toe de kroon spant qua acts met lange namen: Noel Gallagher's High Flying Birds en Anderson .Paak & The Free Nationals. Is dat een hint? Wordt die trend doorgezet naar de top van het affiche? Wie zal het zeggen...
Zo heb ik het serieus wel beredeneerd bij mijn gok 🤣🤣
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
167
227
Wauw haha. Er zit zeker thematiek in de namen die ik van plan ben aan te kondigen, maar of dit het thema is....

Deze redenering maakt me ook erg benieuwd naar argumentering van jullie andere gokjes :LOL::unsure:
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915

Minidraft Minigame

Bedankt Brian voor het leuke idee om iedereen een gokje te laten wagen over wie welke headliner heeft!
De draft loopt als een trein en ondertussen zijn de eerste twee rondes bijna voorbij. Genoeg om alvast te zien wie je grootste concurrenten zullen worden?
Vanaf nu tot 24u nadat HollandiaFCB zijn tweede naam heeft aangekondigd, krijgt iedereen de kans om een lijstje naar mij door te sturen. Doe dat met de volgende template:


Gelieve deze lijst ingevuld naar mij door te sturen. Deelnemers via de DM van je inschrijving, niet-deelnemers/meelezers mogen uiteraard ook een gokje wagen in een nieuwe DM. Alle mogelijkheden voor headliners staan in de eerste post van dit topic.
Scoring: 1 punt per correcte headliner. 1 bonuspunt als je kan raden wie de wildcard heeft gekregen, 5 bonuspunten als je de wildcard headliner kan raden.
Veel succes!
Laatste kans om je gokjes voor de minigame door te sturen, nog tot middernacht!
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
St. Vincent

st--vincent-lasky-crop-2.jpg


@warriorandweirdo > @Brian
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken