Pukkelpop 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.904
is er iemand die op LL en pukkelpop is geweest?
die me kan vertellen welke tenten je met elkaar kan vergelijken? voor zover dat mogelijk is
alpha = Main stage (alleen is t dan open air), die snap ik nog wel, maar verder???
ben 12 x op LL geweest, maar nooit op Pukkelpop.
Bravo komt overeen met Dancehall, al is die laatste volgens mij groter. Klub is een grote circustent. Ik dacht zoals de Foxtrot ooit op Lowlands. Oude Echo kun je dan weer vergelijken met Boneyard (al is die er waarschijnlijk niet dit jaar). PKP heeft bovendien de Boilerroom met fantastische lasershows en toch wel boeiende dj's. En nog een grote Marquee als 2e podium. Dat heeft Lowlands allemaal niet.
 

Kilero

Campingartiest
21 jul 2022
53
64
Waar zijn we met de namen?
Blijkbaar vandaag tussen 14.00 en 16.00 uur en dan nu geen namen morgen, maar het e-mailantwoord zegt deze week toch.
Wanneer dus denken jullie ?
 
  • Thinking
Waarderingen: Nelios

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Ik zou inderdaad toch ook wat selectiever zijn met het rond te mailen, of het wat later te doen.
ontvang zelf geen persbericht, maar degene via wie ik het ontvang zou dat wel kunnen krijgen ja, geen idee. Hij zei in ieder geval dat ze morgen niks bekendmaken.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
ontvang zelf geen persbericht, maar degene via wie ik het ontvang zou dat wel kunnen krijgen ja, geen idee. Hij zei in ieder geval dat ze morgen niks bekendmaken.
Als morgen echt is afgeblazen heeft dat eerder te maken met een band die nog geen ‘go’ heeft gegeven (komt vaak voor, heeft niks te maken met cancelen), was in elk geval wel het plan. Je hebt altijd wel wat dragende namen nodig in zo’n pakket. Ze kunnen normaal gezien genoeg bekend maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken