Pukkelpop 2023

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
Maak mij niet uit als er maar meer dan 1 of 2 namen bekend gemaakt worden en er goeie bijzitten ben ik content.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik ben toch eerder fan van een eerste drop met 100 namen.
Zullen dit ook wel doen om het momentum wat langer vast te houden, denk ik. Alhoewel ik ook meer fan ben van een eerste batch van 100-ish namen en dan in de loop van de lente die aan te vullen met nog 2 à 3 aankondigingen. Ze gaan het goed doen, denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en jimmywe

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Hadden ze vorige week niet ergens gecommuniceerd dat het een batch van bijna 200(!) namen ging zijn vandaag?
Of heb ik met dat nu zo hard ingebeeld?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Hadden ze vorige week niet ergens gecommuniceerd dat het een batch van bijna 200(!) namen ging zijn vandaag?
Of heb ik met dat nu zo hard ingebeeld?
Heb ik nergens zien passeren in ieder geval. En ga uit van een nulletje minder. Maar vind elke week een 20-tal namen wel leuk eigenlijk.
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
60
60
In samenwerking met stad Hasselt en het Limburgs kunstenaarsduo Superview tv werden afgelopen week de eerste grote namen voor Pukkelpop bekendgemaakt: Billie Eilish, Angèle, Anne-Marie, The Killers en Florence + The Machine. Deze artiesten krijgen in de loop van de komende weken en maanden het gezelschap van een kleine tweehonderd andere acts. Onder andere de startdatum van de ticketverkoop wordt volgende week onthuld. Tot woensdag!

Dit staat op de website. De gehele line-up bestaat dus uit ongeveer 200 acts.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Denk wel dat Pkp gaat uitverkopen, heel veel namen die vlotjes zalen doen vollopen. Misschien niet altijd verrassend maar wel oerdegelijk. En dat werkt altijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Denk wel dat Pkp gaat uitverkopen, heel veel namen die vlotjes zalen doen vollopen. Misschien niet altijd verrassend maar wel oerdegelijk. En dat werkt altijd.
Een jaar waarin PkP sneller uitverkoopt dan RW lijkt me ook wel eens lache.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken