Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Als nu ook Depeche Mode en Arctic Monkeys afvallen, dan wordt het een wel echt mager beestje qua concrete geruchten…
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Altijd fan geweest van AM, maar ik vrees dat het nieuwe materiaal wel echt beter tot zijn recht komt in een zaal vol echte fans. Als headliners op die grote mail ga je snel veel gepraat enzo krijgen...
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Die pak ik, omdat m'n broertje erg fan is en ze nog niet heeft gezien, dan wel mee in de Ziggo. Voor een festivalshow met deze setlist echt een no-go voor mij. Op Lowlands toch een matige headliner.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Hoi allen, herinner me hier de discussie van een tijdje terug omtrent de lagere ticketprijzen die gescoord worden via Ticketswap. Nu merk ik voor een aantal concerten geen evenement op Ticketswap (Placebo in Sportpaleis, Editors in Vorst,...). Iemand meer info? Lijkt me sterk dat niemand zijn ticket probeert te verkopen voor deze shows...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Hoi allen, herinner me hier de discussie van een tijdje terug omtrent de lagere ticketprijzen die gescoord worden via Ticketswap. Nu merk ik voor een aantal concerten geen evenement op Ticketswap (Placebo in Sportpaleis, Editors in Vorst,...). Iemand meer info? Lijkt me sterk dat niemand zijn ticket probeert te verkopen voor deze shows...
Kan zijn dat die tickets pas paar dagen voor het event beschikbaar komen.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.516
4.368
Hoi allen, herinner me hier de discussie van een tijdje terug omtrent de lagere ticketprijzen die gescoord worden via Ticketswap. Nu merk ik voor een aantal concerten geen evenement op Ticketswap (Placebo in Sportpaleis, Editors in Vorst,...). Iemand meer info? Lijkt me sterk dat niemand zijn ticket probeert te verkopen voor deze shows...
Ja en je kan zelf een evenement aanmaken desnoods
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.393
1.899
.
Kan zijn dat die tickets pas paar dagen voor het event beschikbaar komen.
Klopt, al een paar keer een licht stressje gehad omdat ze pas 3 dagen op voorhand in de mailbox binnenvielen :LOL: .

En wordt ticketswap niet buitenspel gezet eens alle tickets apart op naam komen te staan? Zoals met Pkp het geval was :unsure:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
.

Klopt, al een paar keer een licht stressje gehad omdat ze pas 3 dagen op voorhand in de mailbox binnenvielen :LOL: .

En wordt ticketswap niet buitenspel gezet eens alle tickets apart op naam komen te staan? Zoals met Pkp het geval was :unsure:
Dat doorverkoopsysteem van Ticketmaster zelf is ook drama. Die schakelen ze gewoon mooi een paar dagen voor aanvang uit?!
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.996
3.682
Die pak ik, omdat m'n broertje erg fan is en ze nog niet heeft gezien, dan wel mee in de Ziggo. Voor een festivalshow met deze setlist echt een no-go voor mij. Op Lowlands toch een matige headliner.
Ze gaan een stadiontour doen in de UK, dus dat komt wel goed. Daarnaast komt straks om 19:00 Nederlandse tijd 'Body Paint' uit, een song met toch wat meer stadionallure dan de TBHC plaat. Staan wat grotere/bombastischere songs op het nieuwe album. Mits ze de setlist wat meer body durven geven zie ik ze komend jaar wel een zegetocht doen. Shows rondom Glastonbury zijn vaak een zekerheid voor een goede show.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Ze gaan een stadiontour doen in de UK, dus dat komt wel goed. Daarnaast komt straks om 19:00 Nederlandse tijd 'Body Paint' uit, een song met toch wat meer stadionallure dan de TBHC plaat. Staan wat grotere/bombastischere songs op het nieuwe album. Mits ze de setlist wat meer body durven geven zie ik ze komend jaar wel een zegetocht doen. Shows rondom Glastonbury zijn vaak een zekerheid voor een goede show.
Hopen dat ze een beetje stoppen met die Scott Walker pastiches. Scott Walker hebben we namelijk al.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Ze gaan een stadiontour doen in de UK, dus dat komt wel goed. Daarnaast komt straks om 19:00 Nederlandse tijd 'Body Paint' uit, een song met toch wat meer stadionallure dan de TBHC plaat. Staan wat grotere/bombastischere songs op het nieuwe album. Mits ze de setlist wat meer body durven geven zie ik ze komend jaar wel een zegetocht doen. Shows rondom Glastonbury zijn vaak een zekerheid voor een goede show.
Zullen wel weer One For The Road krijgen, én I Wanna Be Yours én Snap Out Of It....
Voor een zegentocht mogen ze toch wel de helft van de AM nummers schrappen en meer dan enkel 2 nummers van hun debuut spelen.
Ik zie het somber in. Mocht er iets leuks in de tent staan, ben ik daar te vinden.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.996
3.682
Zullen wel weer One For The Road krijgen, én I Wanna Be Yours én Snap Out Of It....
Voor een zegentocht mogen ze toch wel de helft van de AM nummers schrappen en meer dan enkel 2 nummers van hun debuut spelen.
Ik zie het somber in. Mocht er iets leuks in de tent staan, ben ik daar te vinden.
I Wanna Be Yours spelen ze nochtans niet heel vaak. Maar je hebt wel een punt hoor.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.393
1.899
Werchter laten uitdoven als een nachtkaars part 2.
Neen dit gaat op die weide echt niet werken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken