Hear Hear! 2022 - Nieuws & Geruchten

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Nu de Marquee als hoofdpodium gaat fungeren, blijft er toch maar weinig meer over imo. Dingen als Editors, Balthazar, Pixies, Wolf Alice.. Die horen gewoon op een openlucht hoofdpodium te staan, niet in een tent.

Begrijp nog steeds de meerwaarde hier niet van, en de consument blijkbaar ook niet.
Toch veel liever Pixies, Wolf Alice in een tent als ik eerlijk ben.

Pixies op Werchter 2014 waren magisch in The Barn. Beter dan op een hoofdpodium. Iets als Liam Gallagher snap ik dan nog dat je dat wilt. Maar voor mij heeft zo'n Main Stage weinig waarde als alles in de tenten kan.

De meerwaarde van dit festival daarentegen... Heb je volledig gelijk in. Deze namen hadden gewoon op PKP moeten staan. En dan was PKP wellicht al uitverkocht geweest...
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Pukkelpop verkoopt wel uit (staat ook in dat bericht dat het zoals andere jaren weer begin augustus gaat zijn), hebben een goede line-up dit jaar tbh.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Pukkelpop verkoopt wel uit (staat ook in dat bericht dat het zoals andere jaren weer begin augustus gaat zijn), hebben een goede line-up dit jaar tbh.
Tuurlijk verkoopt PKP uit. Maar die hadden allang het bordje 'sold out' kunnen hangen als ze zelf maar de helft van de Hear! Hear! namen hadden overgebracht naar de PKP-affiche.

Op zich vind ik de line-up van PKP ook niet slecht. Maar het kon toch echt wel beter. Maar goed, ik ben als prille dertiger dan ook niet meer het doelpubliek van Chokri en co. Moet ik me bij neerleggen. Misschien dacht een 31-jarige dat ook toen ik in 2007 voor de eerste keer ging (alhoewel: NIN, TOOL, Sonic Youth, Iggy Pop, Smashing Pumpkins, ...)
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Misschien dacht een 31-jarige dat ook toen ik in 2007 voor de eerste keer ging (alhoewel: NIN, TOOL, Sonic Youth, Iggy Pop, Smashing Pumpkins, ...)

Je vergeet Arcade Fire nog, die speelden toen op vrijdag voor Smashing Pumpkins. Voor mij waren dat op dat moment 4 van mijn favoriete bands die als headliner stonden, heerlijke editie op dat vlak! :)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Toch jammer dat er geen camping is bij Hear Hear. Dit houdt ons toch wat tegen, alhoewel de affiche ons sterk aanspreekt.

Iemand tips? Die Holiday Inn-hotels in Hasselt? Of is er ergens een camping in de buurt?
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Het doet toch pijn om als PKP ganger dit zo te zien verlopen. Als ze die namen nu gewoon op PKP hadden laten staan was er geen man overboord geweest en had men al lang het bordje uitverkocht boven de deur kunnen hangen. Nu zijn er teleurgestelde mensen die boos zijn omdat bvb Vitalic verplaatst is, hebben die trouwens geen recht op terugbetaling? Er is niet echt sprake van overmacht.

In ieder geval lijkt dit festival me 1 cancel away van totale chaos. Als 1 van die 3 hoofdacts of welke reden dan ook zou afzeggen is het mayhem. Dat je jezelf in die positie wil zetten, begrijp ik niet.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Toch jammer dat er geen camping is bij Hear Hear. Dit houdt ons toch wat tegen, alhoewel de affiche ons sterk aanspreekt.

Iemand tips? Die Holiday Inn-hotels in Hasselt? Of is er ergens een camping in de buurt?
Ik heb ook een paar jaar op camping Holsteenbron geslapen en van daaruit de resterende 7km of zo gefietst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Geen Vitalic meer :(

Ben ook wel benieuwd naar de indeling.

De Yeah Yeah zal wel de Lift zijn. Maar als de Wah Wah niet de main stage maar de marquee gaat zijn, gaat de Gimme Gimme dan de club zijn? Baltahzar in de club is een beetje raar.

Bekijk bijlage 2101
De uren van deze afbeelding zijn intussen wat aangepast. Gedaan om 00.50 uur. Pixies iets langer, Liam iets korter.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Ik moet werken op de parking tot 18u, dus ik mis helaas een stuk van mijn must-see (Squid).

Voor de rest wordt dit mijn route: Liam Gallagher - Thurston Moore - Pixies - The Avalanches (DJ Set) - Editors

Ik had gehoord dat het IN=IN/OUT=OUT is en dat er geen eet en drankstanden in de straat gaan zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ik erger me echt kapot aan dat interview. Waarom moet 'dat segment' (wat verder niet gedefinieerd wordt maar ik neem aan iets met gitaren) opeens een eigen festival krijgen en kan het niet meer op de reguliere Pukkelpop? Waarom moet Pukkelpop zich op dance gaan richten? En vooral: waarom denkt Chokri zo uniek te zijn met dit concept dat het eerst getest moet worden? Wat een dikke kul
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Artikel dat vandaag in HBVL staat.
Met kleine nuance: men is al tevreden als er 12.000 man komt (die hebben ze nu dus nog niet).

Bekijk bijlage 2223

De muzikale DNA van toen komt terug...dus er komt een Skate stage?


En eind jaren 90 werkten ze een keer samen met Creamfields en was de eerste dag louter DJ's, de main stage uitgezonderd.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Ik had gehoord dat het IN=IN/OUT=OUT is en dat er geen eet en drankstanden in de straat gaan zijn.
Klopt, de Kempische Steenweg blijft ook gewoon open. En geen enkel buurtstand met goedkoper eten en drinken.
Eens benieuwd of ze gratis (of veel goedkoper) water gaan voorzien. De weersvoorspellingen zijn niet zo goed, dik boven de 30°, dat gaat wat worden.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
In een reclamespot op Studio Brussel hiernet wordt Vitalic nog steeds vernoemd ... Jammer en onprofessioneel toch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken