Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Waren dat jaar op beide festivals als een soort afscheid...en nu na 3/4 jaar weer terug ;-)
Overigens op DTRH letterlijk de tent uitgeblazen door de bas, stonden net verkeerd denk. Werden meerdere mensen misselijk..#resonantie
Zo ja.... mijn broekspijpen wapperden om me heen van die bas. Verder wel een puik optreden.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Nieuwe kanshebbers voor de volgende editie: Oscar and the Wolf, Parquet courts, Wolf Alice?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Van Mad Cool mogen Chvrches, Flume, Yungblud, Yves Tumor, The Comet is Coming en Sam Fender wel overkomen!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik hoop op

Gorillaz - Tyler the Creator - Florence and the Machine
Stromae

Al mag Nick Cave ook wel overkomen. :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik durf het niet te zeggen. Het is wel herfstvakantie, dus vanuit marketingoogpunt zou ik denken niet de meest geschikte week. Maar ik hoop het van harte!
De presale zou oktober van start gaan. Ik hoop niet dat die geruisloos naar voren wordt geschoven.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik volg dit festival niet zo maar is er hier ook nieuws te verwachten deze week?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
En de presale gaat niet van start zonder nieuws neem ik aan.
In de mail die alle kaartkopers hebben gehad, stond inderdaad dat er in oktober de presale zou starten. Dus dan zou het deze week moeten gebeuren.

Of er dan al nieuws is qua namen, valt natuurlijk te bezien. Zou netjes zijn, maar of het gaat gebeuren?

Hoe dan ook: je zou denken dat er snel nieuws komt uit Beuningen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken