AC/DC

won666

Support act
17 mei 2019
1.229
1.296
Ik las hier dat sommigen Ac/Dc verwachten in Oostende. Ik zou dat ook hebben verwacht. Maar sinds Rammstein is aangekondigd voor Oostende, verwacht ik Ac/Dc eerder op eenf festivalwei, KB of sportpaleis, in het geval er een tour komt en in het geval België in die tour zit. Want was er niet gezegd dat er maar een groot event per jaar in Oostende mocht doorgaan? Of zou er nog een 2025 vervolg komen? Dat ze de tour over 2 jaar verspreiden?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.783
1.929
Is het realistisch om te verwachten dat de tour deze maand bekend wordt gemaakt?
Met data die nu bekend zijn al is het niet officieel natuurlijk zouden ze half mei al optreden. Dan kun je ervanuit gaan dat de tour op z'n laatst 3 maanden van te voren bekend wordt gemaakt. Dus zeg half februari op z'n laatst maar ik denk eigenlijk deze maand nog.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
130
202
Een paar fotootjes van tijdens Powertrip in oktober..
 

Bijlagen

  • Angus Powertrip 2023.jpg
    Angus Powertrip 2023.jpg
    88,7 KB · Weergaven: 34
  • Lieven Powertrip 2023.jpg
    Lieven Powertrip 2023.jpg
    302,1 KB · Weergaven: 34
  • Leuk
Waarderingen: PJ

won666

Support act
17 mei 2019
1.229
1.296
Juist tegengekomen
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240111-192311.png
    464,7 KB · Weergaven: 102
  • Screenshot_20240111-192300.png
    256,4 KB · Weergaven: 87
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
173
89
Op hoeveel pagina's crap zitten we nu?

Voorpret is leuk maar post gewoon iets als er iets te posten is ..

☮️
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.783
1.929
Het zijn gewoon dezelfde data als een dag eerder alleen is er overal 1 extra concert aan toegevoegd..
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.516
3.132
Het zijn gewoon dezelfde data als een dag eerder alleen is er overal 1 extra concert aan toegevoegd..
En zelfs AC/DC gaat toch nu geen data bekend maken die allemaal tijdens de grote festivals zijn waarvan de kaarten al in de verkoop zijn. Ik zou eerder denken aan data vanaf augustus. But then again....what do i know🤭🤭
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.783
1.929
En zelfs AC/DC gaat toch nu geen data bekend maken die allemaal tijdens de grote festivals zijn waarvan de kaarten al in de verkoop zijn. Ik zou eerder denken aan data vanaf augustus. But then again....what do i know🤭🤭
Dat maakt denk ik niets uit. Ze verkopen toch wel. Het is de eerste tour (en waarschijnlijk de laatste) sinds 8 jaar. Ik verwacht zelf een tourschema ala de Stones. Met veel dagen tussen de optredens soms op dezelfde locaties. Zo een maand of 3 max door Europa.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
197
98
Van AC/Dc fans forum:

Marco said on his Channel that he was asked by the bands management to take down his posts. In the same mail they also said that the tour was bieng planned. Just now he also posted that the tour annoucement is coming very soon.

This Pretty much confirms that the tour eminent and that it is just a matter of time before an annoucement.


Ook is er een Nederlands datum die bevestigd is door een 'echte' insider, dis schijnt in het verleden heel betrouwbaar was/is.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Chronicbias en jaydee76

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.783
1.929
Van AC/Dc fans forum:

Marco said on his Channel that he was asked by the bands management to take down his posts. In the same mail they also said that the tour was bieng planned. Just now he also posted that the tour annoucement is coming very soon.

This Pretty much confirms that the tour eminent and that it is just a matter of time before an annoucement.


Ook is er een Nederlands datum die bevestigd is door een 'echte' insider, dis schijnt in het verleden heel betrouwbaar was/is.
@jimmywe heeft ons ook al info gegeven.
Een concert in de Benelux zal er echt wel inzitten. Blijft alleen even de vraag waar en wanneer al ga ik eigenlijk een beetje uit van augustus vanwege de post van Jimmywe..
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken