Graspop Metal Meeting 2024

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
895
993
Babymetal heeft er al een aantal keer gestaan. Wat die zo hoog op de poster doen snap ik overigens niet maar ik ben ook geen Uwu type.
Dacht dat ze er in een coronajaar zouden staan, wat niet door is gegaan. Nuja maakt niet zoveel uit.

Eens gezien in de AB, best te pruimen. Daarna als voorprogramma van Sabaton, was niets meer aan ..
 

Jone69

Playlistbediener
2 okt 2023
42
89
"as 130+ other bands will pull out all the stops from Thursday 20 June through Sunday 23 June 2024 at Graspop Metal Meeting in Dessel, Belgium."
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.447
675
Mensen, ik ben echt een blij ei op het werk. Studio Brussel staat aan, en vanaf 5 uur het laatste uur werk alleen maar GMM artiesten, en sinds 4u ook al een paar verschillende bands.

Uit deze lijst wil ik al 50!!! namen zien! Ik ben echt enorm blij dat ze Pendulum hebben, en als ik de poster zo zie worden die Marquee headliner tijdens Priest, waar ik dus helemaal tevreden mee ben!
Blind Guardian ben ik ook enorm blij mee, maar het verbaast me wel dat ze onder Brutus staan.

Ice Nine Kills mooi dat die op herhaling komen, was dit jaar wel een heerlijke show.
Jammer dat Avantasia toch niet op de line up staat! Hopelijk Metaldays dan maar.

Kamelot ben ik ook echt enorm tevreden mee, heerlijk dat die eindelijk weer festivals doen!

Ook Alestorm mis ik trouwens wel. Die had ik wel echt verwacht!
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Dacht dat ze er in een coronajaar zouden staan, wat niet door is gegaan. Nuja maakt niet zoveel uit.

Eens gezien in de AB, best te pruimen. Daarna als voorprogramma van Sabaton, was niets meer aan ..
Verrek je hebt gelijk... kan toch zweren dat ik ze ergens wel een keer in een tent gezien had.
 

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
95
179
Vorig jaar vond ik al serieus minder en dit jaar lijkt vooralsnog niet beter te worden (slechts vier namen waren ik enthousiast van word).

Erg jammer.

Maar daar trek ik dan vooral de conclusie uit dat ik gewoon heel erg verwend ben in de jaren daarvoor😁.

Ben benieuwd of een nieuwe lading me wel over de streep kan trekken. En anders wordt het een ander festival, even goede vrienden uiteraard
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
122
388
al blij dat er toch terug een poster is ivm vorige jaren.
Ik was al bezig met eentje samen te stellen, leek er weer sterk op maar dat hoeft nu niet meer 😂

Ik vind dat er weel metalcore tussen staat, meeste bands ken ik nog wel niet dus kijk er wel naar uit om ze te leren kennen. Ben enkel niet zo fan van de te harde metalcore dus houd mijn hart al vast 😅 Wel blij dat Ice Nine Kills er weer tussen staat, door Disturbed, heb ik die niet kunnen zien :)

Ik mis Sum41, Bad Omens, Beartooth en Imminence. Die laatste 2 stonden er al in 2022 dus begrijp het als ze die zouden droppen.

Overall, vind ik het toch wat tegenvallen (subjectief). Kan enkel maar beter worden 🙏
 
  • Leuk
Waarderingen: Nu_metal90

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.256
10.753
Er staan echt hele fijne bands maar het wauw gevoel ontbreekt nu nog een beetje. Ik mis een stevige Middle card met een rijtje logo's die zo headliner hadden kunnen zijn. Ook mis ik NeO en Dimmu. Maar ook een paar erg fijne pareltjes zoals Borknagar en aantal bands die me nog nemiet veel zeggen dus voldoende te ontdekken. De meter slaat wel positief uit maar niet het beste jaar van Graspop. Ga me hoe dan ook vermaken.

Grootste kado is kunnen afsluiten met de combi Emperor - Machine Head
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Dr. Hannibal

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.016
2.091
Ik heb nu de DJ set 3x gezien, dat had ook echt niet op Graspop gepast. Dat is echt Tomorrowland materiaal, Live ook wel, maar is onder metalheads ook een grote publiekstrekker
Ik heb effe een live set opgezet en vraag mij af wat er nu juist live aan is. 🤷‍♂️
Het ziet er wel spectaculair uit.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.256
10.753
Owja Pendulum, erg vet. Die ga ik sowieso mee pakken.

En Extreme is ook een leuke boeking. Lekker More Than Words meekelen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.447
675
Ik heb effe een live set opgezet en vraag mij af wat er nu juist live aan is. 🤷‍♂️
Het ziet er wel spectaculair uit.
Ja in principe doen ze buiten de drops alles zelf. MIDI gitaar, keys, bass, drums met triggers erin. Dus het is geen "press play" maar alles word ter plekke gedaan
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.348
6.585
Oke, eens kijken of een combiticket binnen de mogelijkheden valt

Do: Tool, Alice Cooper, Polyphia, All Them Witches en Textures
Vr: Electric Callboy, Pendulum, Tarja Bruce Dickinson en The Vintage Caravan
Za: Avenged Sevenfold en Blind Guardian
Zo: Black Stone Cherry, Of Mice & Men, Emperor, Extreme en Deep Purple

Zou met het inluisteren natuurlijk nog meer kunnen worden, maar ik word niet overtuigd
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken