Incubate

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
We hebben een heel andere structuur bedacht. Incubate bestaat in 2016 uit drie festivals, geconstrueerd in het weekend. De eerste is al op 14 en 15 mei, de tweede op 9, 10 en 11 september en de derde op 10 en 11 december. Vanaf 2017 gaan we naar vier festivals, elk tweede weekend van de tweede maand van het kwartaal. Je hebt dan de Incubate ervaring, zonder de overkill van die enorme week.
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2016/Maand-van-de-Underground/Incubate-houdt-grote-schoonmaak.html

Benieuwd hoe dit uitpakt, maar persoonlijk vind ik dit wel prettig. Zo'n week was eigenlijk niet te doen, en de doordeweekse dagen waren ook lastig.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Kwam dit ook tegen ja, ben het met je eens al is het toch jammer dat zoiets een stapje terug moet.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Benieuwd hoe dit uitpakt, maar persoonlijk vind ik dit wel prettig. Zo’n week was eigenlijk niet te doen, en de doordeweekse dagen waren ook lastig.

Hm, ik weet niet of ik dit een slimme aanpak vind. Is niet gewoon 3 dagen in mei en 4 dagen in september een beter alternatief? Gewoon het festival splitsen. Snap niet direct waarom het in drieën of vieren moet. Lijkt me niet dat je daar meer mensen mee trekt.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
http://incubate.org/line-up

Ik vind dit uiteindelijk heel degelijk worden, zeker op zo'n korte termijn. Nurse With Wound wil ik sowieso zien, een voormalig lid van Neu! kan niet fout zijn en Wolf Eyes blijkt ook heel goed te zijn (vooral live).
Zeker voor 27.50 wel de moeite waard, nu eventjes inluisteren. Zijn er meer mensen die gaan?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ziet er weer interessant uit, al ken ik er niet heel veel van. Varg wil ik erg graag zien, en hetzelfde geldt voor Wolf Eyes, Nurse With Wound, Colin Webster en Conan. Aluk Todolo hebben ook net een prima album uit dus dat lijkt me ook wel interessant.

Kans zit er dus dik in dat ik er bij ben, zeker voor die prijs!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken