Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Enclave Immigration Services is a leading Immigration consulting firm and help you choose the best suited program based on your individual situation including study, work. For more visit us!
We are the best immigration agency in Canada, offering services related to Canadian Visitor Visa, Study Visas, Spouse open Work permits, LMIA, & Permanent Residency.
kobusje76Koenbkobusje76 schreef op het profiel van Koenb.
hey hallo weet niet of der belgen in de groep zitten dus doe even met het land getal erbij dat is 0031648752241 en anders gewoon 0648752241 zit op de hive heb zo een stukje grond gehuurd 8 vierkante meter ofzo,wil niet zeggen dat in werchter altijd me foon aan heb zet hem soms in vliegtuig stand om te power te sparen je kent het wel.maar voeg me zeker toe biertje doen zeker gezellig wens je fijne dag verder.
Door omstandigheden ben ik alleen vrijdag en zaterdag van de partij. Voor beide dagen mis ik een echte headliner helaas. Mijn twee dagen met in totaal 36 bands levert een gemiddeld cijfer op van 6.1. Ik moet er wel bij zeggen dat Gloryhammer (3), Heilung (2) en Amenra (3) het cijfer wel erg hebben gedrukt Maar een top 10 heb ik toch kunnen maken.
Ik heb mijn profielfoto aangepast zodat jullie me beter zouden herkennen. Enkele jaartjes ouder. Een beetje haar minder.
Hier nog een foto voor als ik even mijn zonnebril aan heb. Vind deze leuker. Kans dat ik een zonnebril aan heb is klein omdat bril + moshpit = geen goed idee denk ik.