Nieuwe profiel berichten

Lowlands 2003-heden. BKS 2023-heden. RW 2013-2023. Tussendoor soms Paaspop, Awakenings, Trailerfest, 909...
Hallo festibob! Mocht je uw kaart voor rock en Seine verkopen, ben ik altijd kandidaat!
Hey! Ik heb nog een ticket voor MySpace op overschot (meerdere zelfs). Dus ik kan je wel helpen. Geen idee wel of ik het door zal kunnen geven of hoe gezien het enkel in de app/online is. En er nog geen tickets beschikbaar zijn (pas enkele dagen voordien). Maar als het lukt, dan kan ik dat wel doen. Prijs is 78 euro zie ik per ticket.
Heyy, ik zou wel geïnteresseerd zijn in een extra entry! :), laat maar weten
Beste, Ik zou wel verkiezen voor een bandje als dit kan....voor te bbq op de middag met een paar vrienden....ik sta zelf bij een kennis paar straten verderop...groeten
MUSIC by Knight op 31 mei 2025, het muziekfestival op de binnenplaats van Kasteel Doornenburg. De locatie en de sfeer van dit festival zijn uniek, dat moet je beleven!

Op het hoofdpodium staan: Nick Schilder, Emma Luca, Case Candy, Dolce Beringer

In het kasteel wordt ook gespeeld en daar zullen Yara Beeks en Mathilde Bloom hun nummers akoestisch ten gehore brengen in de ridderzaal en de gewelfde kelder.

Bijlagen

• KIT mbk final v2.jpg
    KIT mbk final v2.jpg
    1.018,9 KB · Weergaven: 4
Ik ga ook solo. Patrick uit Amsterdam. 45 jaar. Dit jaar naar Pinkpop geweest.
  • Leuk
Waarderingen: Moi332
M
Moi332
Hi! Stuur mij maar privé bericht met je nr, maak ik morgen de groep aan:)