Laatste bijdragen

  • M
    Madigan reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ik ook, was echt een vette show! Maar vond t ook wel fijn zelf daardoor nog easy in het voorvak te kunnen komen
  • MetalLimbo
    MetalLimbo reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Die had ik toen maar niet meegenomen, dat voelt toch teveel als pesterij.. :ROFLMAO: Heeft overigens weer geweldig dienst gedaan, al...
  • A
    Altijd dorst reageerde op het onderwerp FR Hellfest 2026.
    Zover ik kan zien zijn er nu 6 echte stages en worden dat er 10. Met 300 bands spelen er 7 of 8 bands per stage per dag. Erg overdreven...
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ik moet trouwens zeggen, dat ik ook Soulwax heel tof vond. Alleen moet ze wel écht met een nieuwe show komen, wil ik ze nog een keer zien.