Laatste bijdragen

• S
    saurus reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Ja soms moeten ze idd wachten tot de bands zelf komen en het afleveren. Of soms hebben ze ook niks mee. Of bands die het op voorhand...
  • luluasas
    luluasas reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Royal Otis mee eens maar ik vond Dogstar verrassend goed, hoorde van iedereen dat Keanu de enige reden was voor het bestaansrecht en de...
  • F
    festirock reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Denk dat royel otis rustig was omdat iedereen bij tom morello stond. Jade vond ik dan maar niks, wordt een apero moment op donderdag...
  • Projunk
    Projunk reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Hey Charlotte jammer dat we elkaar niet kennen of tegenkwamen. Ons groep stond redelijk centraal, misschien iets naar links, ook druk...
  • thesummoning
    The Offspring staat zowel op 7 als 9.
  • luluasas
    luluasas reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Heb dit precies hetzelfde gedaan. Ook kon je daar best fijn in de schaduw zitten tegen een hek of een van de foodstands die daar...
  • MetalLimbo
    MetalLimbo reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Eens. Veel van de maatregelen hadden ze zeker al van tevoren kunnen en moeten treffen, en op de eerste dag implementeren. Maar ik vind...
  • thesummoning
    1) Bring Me The Horizon 2) Bloodywood 3) Ankor 4) Feuerschwanz 5) Ellende 6) Solstafir 7) Life Of Agony 8) Faetooth 9) Wargasm 10) Sex...
  • MetalLimbo
    MetalLimbo reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Het was inderdaad extreem warm, misschien niet volgens de officiële definitie (35+, weet even niet of die aangetikt zijn), maar dan toch...
  • Lawaaipapegaai
    En weer wat aanvullingen voor LotD (dat gaat echt een ontdekkingsreis worden): Accessory (US) • bed (JP) • Ben Kidson (UK) • Bloodworm...
  • K
    Kerst reageerde op het onderwerp Down the Rabbit Hole 2026.
    Hij staat op een iets andere plek dan vorig jaar, denk wel dat hij een maatje groter / beter toegankelijk is in vergelijking met vorig jaar.