Laatste bijdragen

• P
    pigital reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Kan toch moeilijk geloven dat een organisatie als RW even vergeet dat ze en op niet-vergunde grond en zonder vergunning voor bepaalde...
  • J
    Joined reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Er is vooral geen enkele aanleiding om te denken dat het wel is gebeurd: RW zegt er niets over in hun communicatie, departement Omgeving...
  • B
    BvdS reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Wij zijn vorige keer dat TOP op Pinkpop stond na 3 nummers teleurgesteld weggelopen. Vonden het een circus act. Daardoor toen wel...
  • JP5
    JP5 reageerde op het onderwerp Sport algemeen.
    Saibari minimaal 1 wedstrijd te vroeg verkocht, mijn god 😮
  • JP5
    JP5 reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Maar er is geen enkele aanleiding te denken dat dit niet gewoon netjes gebeurd is, toch?
  • J
    Joined reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Dat is een provinciaal RUP. Een wijziging moet dus goedgekeurd worden op provinciaal niveau. Dat stuk waar Klub C nu staat, is...
  • won666
    won666 reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Ge weet dat op zich niet. Ik zag aan de botsauto's tijdens KL een meisje met een KL shirt. Wat doet die daar op dat moment? Ik zie ook...
  • TNFke
    TNFke reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Er zijn bands die op de middag een grotere Wall of Death hebben gescoord, en er minder op hebben moeten zagen.
  • HaaEll
    HaaEll reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Supervet concert van TOP. Publiek ziet er heel enthousiast uit. Headliner waardige show.
  • R
    RuneBrico reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Het viel me bij de set van Knocked Loose wel op dat er veel mensen voorde laatste 10 minuten van de set al vertrokken om wellicht een...