Het viel me bij de set van Knocked Loose wel op dat er veel mensen voorde laatste 10 minuten van de set al vertrokken om wellicht een goed plaatsje te hebben bij Volbeat. Is dit elk jaar / elke dag het geval?
Er zijn bands die op de middag een grotere Wall of Death hebben gescoord, en er minder op hebben moeten zagen.De Wall of Death die ik net op mijn scherm zeg, bewijst het tegendeel. Ik ben normaal gesproken één van de laatste die je het op gaat zien nemen voor dit soort bands, want ik vind er eigenlijk helemaal geen reet aan. En al helemaal niet met zo'n krijsende zanger. Maar deze show was echt mokervet en headlinerwaardig.
Ge weet dat op zich niet. Ik zag aan de botsauto's tijdens KL een meisje met een KL shirt. Wat doet die daar op dat moment?Het viel me bij de set van Knocked Loose wel op dat er veel mensen voorde laatste 10 minuten van de set al vertrokken om wellicht een goed plaatsje te hebben bij Volbeat. Is dit elk jaar / elke dag het geval?
Was ook echt fucking goed, ik heb maar weinig gezien vanwege de hitte, maar dit maakt van de dag al een voldoende!Wauw wat een feestje zeg bij Death to All! Het leek wel of die hele vloer ging inzakken vooraan
Ik denk oprecht dat jij een andere show hebt gezien, KL was gewoon retestrak en hun plek waardJe kan Knocked Loose goed vinden of niet, maar kunnen we even overeenkomen dat dit geen Main Stage band is?
Headliner Ieper, Brakrock, Groezrock, Jupiler Stage zeker waard, maar die zombie hardcore is niet echt toegankelijk.
Haha, mooi samengevat wel. Mij leek hun setlengte ook te lang. Nog ietsje meer groeien. Ze komen er wel.Er zijn bands die op de middag een grotere Wall of Death hebben gescoord, en er minder op hebben moeten zagen.
Haha dat is mijn foto! Jij pikkedief!
Als je uw pyro niet deftig kan afstemmen, dan ben je (nog) geen Main materiaal.Ik denk oprecht dat jij een andere show hebt gezien, KL was gewoon retestrak en hun plek waard
Dat ding had volbeat meegenomen gok ik ja.Ik kom nooit op de main, maar hebben ze normaal een loopbrug het publiek in of was dat speciaal voor Volbeat?
Dat er geen kat is gaan kijken, bewijst nochtans dat dit een Jupiler stage band is.Ik denk oprecht dat jij een andere show hebt gezien, KL was gewoon retestrak en hun plek waard
Blokkeer elke straat op zee zodat Breaking Benjamin het continent nooit meer verlaat aub.
Moet elke headliner toegankelijk zijn dan? Wat met Behemoth?Je kan Knocked Loose goed vinden of niet, maar kunnen we even overeenkomen dat dit geen Main Stage band is?
Headliner Ieper, Brakrock, Groezrock, Jupiler Stage zeker waard, maar die zombie hardcore is niet echt toegankelijk.
Yes, ik sta daar.Zo te "lezen" is het weer een prima feestje.
Vraagje...zit er iemand hier toevallig op The Crypt?
Toegankelijk, nee. Maar er hebben elk jaar al niet-zo-toegankelijke bands dat slot gespeeld.Je kan Knocked Loose goed vinden of niet, maar kunnen we even overeenkomen dat dit geen Main Stage band is?