Tame Impala

Iemand die vanavond of in België staanplaatsen heeft? Ik en mijn puber zijn vrij vroeg dus kunnen kiezen waar we gaan staan. Maar wat is wijsheid??

Het liefst kruip ik dicht op het podium, maar lichten en effecten maken van wat verder naar achter meer indruk… 🤔

Iemand die vanavond of in België staanplaatsen heeft? Ik en mijn puber zijn vrij vroeg dus kunnen kiezen waar we gaan staan. Maar wat is wijsheid??

Het liefst kruip ik dicht op het podium, maar lichten en effecten maken van wat verder naar achter meer indruk… 🤔
Voor het geluid is vlak voor de Front of House installatie (= mengpanelen met geluidstechnici) altijd de beste plaats.

• Leuk
Waarderingen: JP5

Met de podium set-up en visuals kun je prima vooraan staan.

• Pray
Ik dacht dat het een 360 podium was maar blijkbaar niet. 😬 Niet zo ingewikkeld dus.

Enjoy aan iedereen die gaat!

• Leuk
Waarderingen: Dante
Heerlijke vibe waar ik stond. 🎊

Enorme schare Gen Z. Amper 30+ers gezien, voor m’n gevoel.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Heerlijke vibe waar ik stond. 🎊

Enorme schare Gen Z. Amper 30+ers gezien, voor m’n gevoel.
Inderdaad jong en enthousiast publiek, maar ook veel telefoontjes.

Vet concert, dikke lichtshow/productie en lekker gesprongen en gedanst.

• Metal!
Hele vette show! Lekker veel lasers en gelukkig ook veel ouder werk gehoord. Het hele stuk op het B-podium vond ik echt overbodig, End Of Summer op het eind wel echt vet :)

• Leuk
Goede show! Maar ik ga me toch wel aansluiten bij het feit dat de spark wat ontbrak en het niet zo goed was als in 2022. Ik vind dat laatste album op Dracula, Loser en My Old Ways na echt drie keer niks en dat stuk op dat b-podium haalde voor mij dan ook echt de flow eruit. Die oude nummers zijn natuurlijk wel gewoon echte classics en vet om weer live te horen.

RIP Magic was ook wel echt tragisch slecht inderdaad…

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en Dante
Voor mij stonden overigens 2 gozers die volgens mij voor de krant werkten ofzo. Geen nummer dat niet gefilmd werd😅

RIP Magic was ook wel echt tragisch slecht inderdaad…
Al het geld is opgegaan aan Djo. En al die lampjes.

Ik vond RIP Magic wel geinig overigens. Maar ik was dan ook wel heel erg goedgemutst.

Gisteren had hij Justice als voorprogramma. 😮

Goede show! Maar ik ga me toch wel aansluiten bij het feit dat de spark wat ontbrak en het niet zo goed was als in 2022. Ik vind dat laatste album op Dracula, Loser en My Old Ways na echt drie keer niks en dat stuk op dat b-podium haalde voor mij dan ook echt de flow eruit. Die oude nummers zijn natuurlijk wel gewoon echte classics en vet om weer live te horen.
Afterthought werkte ook wel lekker, ik vond juist de echt oude nummers (van voor Currents) niet zo lekker landen. Show was beter af geweest met een minuutje of 20 minder denk ik. Al met al blijft het wel een band van buitencategorie en tof om te zien dat er weer een hele nieuwe schare fans aanwezig was.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
tof om te zien dat er weer een hele nieuwe schare fans aanwezig was.
Dat nieuwe album heeft ‘m wat dat betreft geen windeieren gelegd. Nu zelfs behoorlijk succes in de hitlijsten.

Voorheen nog nooit in de Hot 100 gestaan, nu met 3 nummers, waarvan Dracula top 20. Top 3 in de UK zelfs.

Hele toffe show. Heb mij goed vermaakt. Zeker met de "oudere" nummers, waarvoor ik eigenlijk kwam.

Maar in een straal van 20 meter om mij heen zag ik praktisch enkel Gen Z, waardoor ik met mijn 37 jaar fors oud voelde.
Ook wel fascinerend hoe zij een concert beleven. Echt elk nummer moet ff gefilmd worden en dan ook direct op alle socials gedeeld worden. Maar goed, ze waren ook wel heel enthousiast allemaal, dus maakt het ook wel weer aandoenlijk.

• Leuk
Hele toffe show. Heb mij goed vermaakt. Zeker met de "oudere" nummers, waarvoor ik eigenlijk kwam.

Maar in een straal van 20 meter om mij heen zag ik praktisch enkel Gen Z, waardoor ik met mijn 37 jaar fors oud voelde.
Ook wel fascinerend hoe zij een concert beleven. Echt elk nummer moet ff gefilmd worden en dan ook direct op alle socials gedeeld worden. Maar goed, ze waren ook wel heel enthousiast allemaal, dus maakt het ook wel weer aandoenlijk.
ik zag ook mensen zichzelf filmen tijdens het concert daar snap ik helemaal niks van

• Leuk
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread