Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Madness zal sowieso nooit prioriteit zijn. Als ze er ooit nog es staan is het in de namiddag. Maar lijkt me van niet.

Madness een naampje nog wel, nou nou. Ze hebben toch wel wat meer krediet verdient en zijn ook nog wel groter dan mensen hier denken. Een x aantal jaar geleden waren ze headliner status op Bospop en Dauwpop, nu zullen ze eerder sub zijn. Maar ze bekleden wel een hogere positie dan bijv. Dropkick Murphy s.

Daar moet wel bij gezegd worden dat ze live echt niet meer goed zijn. Je kunt ze beter helemaal skippen, wat denk ik ook 'gewoon' gaat gebeuren.

Ben ik de enige die het gek vind dan Pearl Jam niet word genoemd in dit artiekel als kanshebber?
Er is nog altijd geen Europese tour bekendgemaakt voor Pearl Jam en de band kan evengoed grote stadiums spelen. Dus wellicht niet genoemd omdat er te weinig 'concrete aanwijzingen'waren bv al bekendgemaakt op Europese festivals of nieuw album.

w we
Ben ik de enige die het gek vind dan Pearl Jam niet word genoemd in dit artiekel als kanshebber?
Dit lijstje is zeer voorlopig. Het is bijna een wenslijst of kansberekening. Ik hou niet van deze periode. Ook hier worden favorietjes naar voor geschoven zonder argumenten. Ik lees hier meer pop en Dessel materiaal dan op de desbetreffende websites van Pukkelpop en Gras.
Ik mag alleen maar hopen dat er goed gevarieerd wordt ( zoals vorige edities). Ik denk niet dat ik ga kijken naar Tame Impala ( erbij bij hun niet te evenaren optreden als afsluiter in de barn in 2016) maar die groep dekt vele generaties af en vind ik dus een goede Booking waar je al vele kanten mee opkan om de subs te gaan vinden.

Er is nog altijd geen Europese tour bekendgemaakt voor Pearl Jam en de band kan evengoed grote stadiums spelen. Dus wellicht niet genoemd omdat er te weinig 'concrete aanwijzingen'waren bv al bekendgemaakt op Europese festivals of nieuw album.
Alsof bv er wel aanwijzingen zijn voor Fred Again?

Users who are viewing this thread